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a escolherem o melhor software

Conheça athenaOne

O athenaOne ajuda os médicos a fornecer um atendimento de alta qualidade ao organizar o momento do atendimento para obter máxima produtividade clínica executando serviços administrativos e de qualidade em nome do médico para garantir o pagamento integral e acompanhando todos os pedidos médicos para fechar o ciclo de resultado e acompanhamento do paciente. Os médicos beneficiam-se do acesso contínuo e incorporado às melhores práticas da maior rede clínica da nação, às regras de qualidade mais atualizadas e abrangentes e às diretrizes do setor.

Quem usa athenaOne?

Médicos, executivos da área médica, gerentes de clínicas, administradores de consultórios, executivos da área de assistência médica, administradores hospitalares, enfermeiros e assistentes de médicos

athenaOne Software - 1
athenaOne Software - 2
athenaOne Software - 3
athenaOne Software - 4
athenaOne Software - 5

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athenaOne

athenaOne

3,8 (893)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
82
Nenhuma integração encontrada
3,8 (893)
3,5 (893)
3,6 (893)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
65
Nenhuma integração encontrada
4,1 (99)
3,9 (99)
4,0 (99)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao athenaOne

Intergy
Melhores recursos
Agendamento de compromissos
Agendamento do paciente
Limpeza de Reclamações
Epic
Melhores recursos
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão de fornecedores
Gestão de requerimentos
NextGen Office
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Conformidade com HIPAA
Gestão de fichas dos pacientes
DrChrono
Melhores recursos
Gestão de fichas dos pacientes
História clínica eletrônica/informatizada
Portal do cliente
CharmHealth
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Criação de diagramas
Gestão de fichas dos pacientes
AdvancedMD EHR
Melhores recursos
Agendamento de compromissos
Conformidade com HIPAA
Gestão de fichas dos pacientes
PrognoCIS
Melhores recursos
Cobrança de consultas médicas
Conformidade com HIPAA
Receitas médicas eletrônicas
eClinicalWorks
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Criação de diagramas
Gestão de fichas dos pacientes
Oracle Ambulatory EHR
Melhores recursos
Agendamento de compromissos
Conformidade com HIPAA
Gestão de fichas dos pacientes

Avaliações do athenaOne

Pontuação média

Geral
3,8
Praticidade
3,8
Atendimento ao cliente
3,6
Recursos
3,8
Relação qualidade/preço
3,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
37%
4
31%
3
14%
2
7%
1
11%
Amy
President
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

We love all things Athena EMR!

4,0 há 3 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Evelyn Grace
Evelyn Grace
Virtual Administrative Medical Assistant, Filipinas
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 501 - 1 000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

AthenaOne - A complete Easy to Use Platforms for Patient Engagement and Management

5,0 há 4 anos

Comentários: My experience with AthenaHealth has been really awesome. I like all the features and functionalities that it offers. It makes my work easier, faster, and efficient. It saves me time and helps me address patient's needs in a more concise and timely manner. I loved using this product!

Vantagens:

What I loved about AthenaOne is it is so easy to use. It is not complicated and quite easy to find information about the patient.

Desvantagens:

So far with my everyday use of Athena, I don't have any complaints as it makes my job a lot easier, faster, and efficient. Help me to address patient's needs in a quick and timely manner.

LAUREL
Patient Coordinator, EUA
Consultório médico, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Outstanding Software For Any Medical Facility

5,0 há 6 meses

Comentários: I work with athenaOne every day and I can't imagine my work day without it. It is very efficient and smooth, whether I'm checking in patients, adjusting the doctor's calendar, requesting or sending documents, viewing EMRs, or sending out communication to the patients; this software really does it all! The technical support team is also excellent at response time and effectively communicating resolutions to the rare times I have issues. I highly recommend to all medical facilities.

Vantagens:

AthenaOne has it all. It's an all-encompassing software, from checking in guests, to viewing EMRs, faxing documents, and communicating with patients; there is nothing else like it. The support team is quick to respond when there is an issue. It makes the work day so much more time-efficient and professional.

Desvantagens:

The updates can be a bit disruptive, but they work quickly to resolve any issues.

Jamie
Mgr, EUA
Hotelaria, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Easy to access

5,0 há 6 dias Novo

Vantagens:

That it keeps the accounts per provider separate for the user using the portal domain

Desvantagens:

That it doesn’t sync records across providers when user logs in via generic portal

Jeffrey
MD, EUA
Consultório médico, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

price increases and crashes

3,0 há 5 meses

Comentários: it crashes way too often. Updates almost always come with issues that need to be addressed over the weeks after the release. I am frustrated with the crashes and increasing cost and to switch is always an issue

Vantagens:

It started out less expensive and had some good features

Desvantagens:

They increase the cost based, and it is based on gross revenue - so like everything in medical, you work harder and everyone takes a bigger slice, without being able to increase rates to accommodate. They charge primary care a higher percentage than specialists so the rich continue to get richer. They do respond to suggestions. For instance there is not "out of office" reply option for patient messages, and no way to send them to another provider. Ridiculous. And they refuse to address this

Stephanie
Sr. Manager, EUA
Captação de recursos, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great product!

5,0 há 4 meses

Vantagens:

I love how easy it is to sign in and access my information.

Desvantagens:

There's nothing in particular that I don't like, I think it's efficient.