Conheça o QT9 QMS

Obtenha o máximo em escalabilidade de software de gestão de qualidade com a solução flexível baseada na nuvem QT9, que conecta dados de vários sistemas em uma plataforma altamente escalável. O software de gestão da qualidade (QMS na sigla em inglês) QT9 inclui tudo o que você precisa para crescer. Seja 100% digital automatizando a conformidade com o CFR 21 partes 820, 211 e 11 da FDA, bem como com a ISO 9001, ISO 13485 e ISO 17025. O QMS QT9 permite gerenciar auditorias, ações corretivas e preventivas, controle de documentos, treinamento de funcionários, entre outros. Inclui portais de fornecedor e de cliente na internet. Consulte o site.

Quem usa o QT9 QMS?

Qualquer organização que rastreie a conformidade regulamentar (por exemplo: ISO 9001, ISO 13485, AS9100, conformidade com a FDA, etc.) ou qualquer empresa que pretenda tornar seu sistema de qualidade sem papel em uma interface amigável.

Onde o QT9 QMS pode ser implantado?

Baseado na nuvem
Instalação local

Sobre o fornecedor

  • QT9 Software
  • Localizado em Aurora, EUA
  • Fundado em 2005

Suporte do QT9 QMS

  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Dinamarca, Estados Unidos, Finlândia e outros 8

Idiomas

inglês

Sobre o fornecedor

  • QT9 Software
  • Localizado em Aurora, EUA
  • Fundado em 2005

Suporte do QT9 QMS

  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Dinamarca, Estados Unidos, Finlândia e outros 8

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do QT9 QMS

QT9 QMS Software - 1
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QT9 QMS

1500,00 US$
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Recursos do QT9 QMS

  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento
  • Agendamento de calibragem
  • Agendamento de manutenção
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Aprendizado assíncrono
  • Aprendizado misto
  • Aprendizado móvel
  • Aprendizado sincronizado
  • Armazenamento de documentos
  • Arquivo morto e retenção
  • Automatização de processos e fluxos de trabalho
  • Avaliação de riscos
  • Ações corretivas e preventivas (CAPA)
  • Banco de dados do cliente
  • Caminhos e trajetórias de aprendizagem
  • Captura de documentos
  • Captura de imagem
  • Certificação e licenciamento
  • Classificação de documentos
  • Cobrança e faturamento
  • Codificação e controle de documentos
  • Comentários/notas
  • Compartilhamento de arquivos
  • Controle de estoque
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de qualidade dos fornecedores
  • Controle de versões
  • Controle do progresso de tarefas
  • Controles/permissões de acesso
  • Conversão de arquivos
  • Conversão de e-mails em tarefas
  • Criar subtarefas
  • Cumprimento do código
  • Edição/atualização de tarefas
  • Etiquetagem de tarefas
  • Ferramentas de colaboração
  • Geração de relatórios de incidentes
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão da manutenção
  • Gestão da qualidade
  • Gestão de Comunicações
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de calibração
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de cursos
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de exceções
  • Gestão de expedição
  • Gestão de formulários
  • Gestão de ideias
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de instrumentos
  • Gestão de mudanças
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de reclamações
  • Gestão de recursos
  • Gestão de respostas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de treinamentos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do risco
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Histórico de atendimento
  • Impressão de certificados/etiquetas
  • Integrações de terceiros
  • Investigação de acidentes
  • Leitura de código de barras/tíquetes
  • Lembretes
  • Listas de materiais
  • Manutenção de documentos da OSHA
  • Manutenção preditiva
  • Modelos de relatórios
  • Notificações em tempo real
  • Orçamentos/estimativas
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Para equipamentos mecânicos
  • Pesquisa de texto completo
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento das auditorias
  • Planificação da produção
  • Planificação/Programação de projetos
  • Pontuação de risco
  • Portal do aluno
  • Portal do cliente
  • Priorização
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de edição
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Rastreamento de reclamações do cliente
  • Rastreamento do projeto
  • Relatório de riscos
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteamento
  • Seguimento de relatórios/projetos
  • Seguimento de status
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Tarefas de importação
  • Tarefas recorrentes
  • Visualização de Gantt/linha do tempo

Alternativas ao QT9 QMS

Solução de gerenciamento de qualidade que ajuda os usuários a gerenciarem documentação, conformidade, fluxos de trabalho, riscos, treinamento de funcionários e muito mais.
A solução QMS do Intellect aumenta a qualidade do produto e eficiência operacional, resultando em aumento da receita e clientes satisfeitos.
Track corrective actions (CAPA), risk management, nonconformances, improvement projects, and audits for ISO 9001 compliance.
O eQMS do Greenlight Guru permite que as empresas comercializem dispositivos médicos de alta qualidade com segurança e rapidez, reduzindo riscos e custos.
End-to-end Quality Management System (QMS)
Software baseado na nuvem para pequenas e médias empresas que procuram uma maneira mais fácil de administrar seus sistemas de gestão do meio ambiente, saúde e segurança (EHS).
O Wrike é uma ferramenta de gestão de projetos com modelos, controle de horas, gráficos de Gantt, quadros Kanban, relatórios, entre outros. Saiba mais sobre o Wrike
O Form.com é um fornecedor premiado de soluções de automação de formulários para empresas.
Uma plataforma de EHS baseada na nuvem para resolver todos os requisitos de segurança. Simples para os trabalhadores usarem, simples para os gerentes personalizarem. Experimente.
O monday.com é um sistema operacional de trabalho na nuvem, com o qual as equipes executam seus projetos e trabalhos diários, estejam elas no escritório, em casa ou em trânsito. Saiba mais sobre o monday.com
O WorkClout centraliza treinamento no local de trabalho, solução de problemas, procedimentos de segurança e de qualidade, construção de conhecimento e desempenho dos funcionários.
Conjunto de aplicativos integrados de código aberto para CRM, ponto de serviço, sites, comércio eletrônico, vendas, contabilidade, armazéns, RH, marketing e muito mais. Saiba mais sobre o Odoo
O INControl é uma ferramenta de gestão de processos operacionais focada em digitalização e eficiência. Assuma o controle da empresa.

Avaliações do QT9 QMS

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,5
Relação qualidade/preço
4,8

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
78%
4
17%
3
5%
Caylin
QMS Engineer, EUA
Telecomunicações, 501-1 000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great tool for an effective QMS

5,0 há 3 semanas Novo

Comentários: Overall a great experience. QT9 provides great customer services and easy to use modules.

Vantagens:

Very user friendly. Several modules link together to make work flow seamless. Customer support is great and always available to help. Most modules have some level of customizable options to fit the needs of various companies and industries. Easy implementation.

Desvantagens:

There are a few minor nuances with some modules. However, these can very easily be worked with and do not impact the overall ease of use. Some modules over more degrees of customization than others.

Resposta do QT9 Software

há 2 semanas

Caylin - Thank you for the 5-star review! It is always great to hear from happy customers. We are happy to hear you find QT9 QMS to be user-friendly. Please reach out to us if there is anything we can do. Thanks again.

Jennifer
Quality Manager, EUA
Aparelhos médicos, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

QT9 QMS

5,0 ano passado

Comentários: We have observed several benefits from moving to QT9. It has allowed us to move from a paper based/manual QMS system to an electronic system and reduce our paper consumption and record storage. QT9 has streamlined our internal auditing process, preparation for regulatory audits, document control and approval, and organizational training. We have been able to reduce our active documents by 30% as unnecessary/redundant documents and procedures have been made more visible through the document review process. QT9 made it possible for our organization to effectively maintain and continue operating our QMS system without interruption during the global pandemic when limits were placed on gathering size. All of our records are now in one location and it has reduced the time that the organization and Quality unit spend in locating records.

Vantagens:

QT9 allowed us to replace our clunky paper based QMS and move completely to a streamlined, validated electronic platform. The ability to easily manage our document control, auditing, non-conformances, corrective actions, preventive actions, complaints, and calibrations in one location instead of having to spend time retrieving records from multiple locations. QT9 made it possible to maintain our organization's training needs during a global pandemic, when meeting face to face and in groups was restricted. QT9 made it possible to conduct remote training of our organization and evaluate effectiveness with a written test. It unknowingly prepared us to maintain all of our core Quality functions in the midst of a global pandemic without a mis-step. The report format (complaints, corrective/preventive actions, non-conformances, etc) look professional and they are able to quickly be downloaded and provided to either customers, suppliers, auditors, and internally. The consistency of the appearance of the screens in each module made training the organization to use very easy. It was easy to translate the learnings from one module to another. Implementation was similar as well. QT9 technical assistance in uploading of documents and gauges increased the speed in which were able to integrate it into our organization. The unlimited training was also critical especially for the calibration module as it took a bit longer for us to implement and understand how it functioned.

Desvantagens:

One feature that would benefit from improving is the ability to create both corrective action and non-conformance records from a customer complaint. Currently, the software only allows the creation of one or the other, but not both. However, all records between complaints, corrective actions, and non-conformances are linked through a daisy chain scenario, but it can be awkward when retrieving records during an audit. The calibration module was the most difficult for us to implement as it operated a differently than the other modules. However, QT9 technical support assisted and provided us with all of the training that we requested without delay and worked with us to ensure that we implemented the module correctly for our organization's needs.

Resposta do QT9 Software

ano passado

Jennifer - Thank you for the awesome and super detailed review! We really appreciate you taking the time to share your feedback. These are such great suggestions! We are sharing your feedback with our team.

Nacaro
Dir of Compliance, EUA
Aviação e aeroespacial, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Limited Flexability

3,0 há 2 anos

Comentários: To be honest we do not use all the modules within QT9 but the ones we do use allow us to get by and pass our QMS audits, but for the power user like myself that wants to extract detailed performance data you’ll have to extract the data and pull it into excel and manipulate it to get metrics you need.
What you see is what you get, no customizing nothing. No overdue notifications or escalation process built in.

Vantagens:

Ease of rolling out the product. Built in forms are helpful for a beginner. There are some features if you dig into the settings that allow you minor custom uses. The Calibration and Prevenative Maintenance Modules are promising and somewhat helpful. The document control module has worked well for us.

Desvantagens:

1. the biggest disappointment - No customability of modules and forms. Lots of tabs on the nonconforming product and corrective action forms and you cannot get rid of the tabs you do not need, You cannot even hide the tabs. Absolutely no customization to tailor to your organization. 2. No email reminders if you have overdue actions pending, you’ll have to look at the database daily. 3. No filtering of overdue items in perato analysis. You can filter: Open Items, Closed, Rejected, Submitted and deleted but nothing to tell you if an item is past due. No email notifications if an item goes past due. You can only disply the entire reports that are overdue. 4. Ad Hoc Reports are Lackluster for reporting performance data analysis (Perato Analysis, Bar Graphs, Line Graphs etc) Nothing here to help you determine how effective or ineffective your QMS is. 5. If you have more than one process approver (Risk, CA’s, NC’s etc) and one of them approves the action the other approvers cannot go back and make changes. Your locked out. I had myself and one other person approving a risk and the other approver approved the risk and I could not make any changes. I had to delete the entire risk action and start over. 6. Only exports to CSV files not Excel .xlsx extensions 7. Internal audit module - build a schedule only. No prefilled forms to use, no form development capabilities.

Resposta do QT9 Software

há 2 anos

Hi Nacaro As soon as we saw the review, we had our team personally reach out to you. 1. Customizability: Unlimited custom fields are quick and easy to setup. Tabs cannot be hidden it is like an economy car vs a luxury car. The features are included. 2. Emails: QT9 automatically sends email reminders and overdue notifications to the responsible parties and/or administrators. 3. Filtering: Each individual user can customize their dashboard grids for each module to filter and display the content you want to see. It sounds like you have the "Status" column hidden. 4. Ad Hoc Reports: We include customizable filters for all canned reports and a customer report generator to create any report you could need for measurement. 5. Approvers: Simply change your settings to require 2 or more approvers. 6. Exports: We export to a universal CSV that can be easily be opened in Excel & other programs. 7. Audit Module: During implementation you build an electronic form and you attach related files.

Anthony
Global Quality Management Systems Manager, EUA
Telecomunicações, 1 001-5 000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Global user of QT9

5,0 há 3 meses

Comentários: From demo to deployment, the team at QT9 has supported me with each step of the process. Ongoing training and support has made the rapid deployment seamless and successful. The intuitive nature of QT9 results in almost no learning curve for general users. As the layout and functionality of the modules are similar in design and usage, growing within the software environment has become natural and organic. QT9 has taken the tears out of the daily management of a QMS.

Vantagens:

Software was plug-n-play for our organization. We were able to get the software up, configured and running within days. The intuitive use of the software allowed for rapid deployment within the organization.

Desvantagens:

Limited options on customization. However, while the options seem limited, we have had limited need for customization. The software embraces all requirements of most modern QMS needs.

Resposta do QT9 Software

há 3 meses

Anthony - Thank you for the positive review. We are happy to hear you were able to get QT9 QMS implemented so quickly. We look forward to working with you more in the future.

Dina
Quality Management Specialist, EUA
Telecomunicações, 501-1 000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Very robust program that centralizes and manages essential QMS & EMS processes and outputs.

5,0 há 2 anos

Comentários: The software is outstanding, the support is quick, and thorough. The QT9 team has worked with multiple departments in our organization. From our internal IT group working to setup connections to other platforms, to the implementation team members and document admins as they have been introduced. The support has been consistent and so very much appreciated.

Vantagens:

Intuitive, friendly user interface, the well thought out connections from one module to another. The fact that each module is included and not ala carte is a HUGE benefit. The online training academy is one of the best I have used.

Desvantagens:

A lot of filters that just take a bit of getting used to. Sometimes they default and employees need a little extra coaching to make sure they are loading the view they need.

Resposta do QT9 Software

há 2 anos

Dina - Thank you very much for the 5-Star review! It is awesome to hear you like that all the modules in QT9 QMS are automatically included. Please feel free to reach out to us at anytime for additional training on any modules or training for any new employees.