The Service Program

The Service Program

da Westrom Software

Quem usa The Service Program?

Qualquer que seja o SERVIÇO que você faça, seja limpar piscinas, cortar gramados, limpar banheiros portáteis ou consertar algo para alguém, ADOTE uma abordagem proativa para manter o cliente informado.

O que é The Service Program?

O Service Program é um software de serviço complementar do QuickBooks. Distribuição, roteamento, rastreamento de ordens de serviço, agendas de manutenção, chamada de clientes, equipamento de rastreamento, GPS, solução móvel e portal de atendimento ao cliente compatível com qualquer iPhone, telefone Android ou Tablet ou laptop com sincronização em tempo real, captura de assinatura, impressão em campo, anexação de fotos, faturas, locações, código de barras, cobrança e muito mais. INCLUI treinamento semanal, suporte técnico e atualizações de software. Simples.

The Service Program - Informação

Westrom Software

http://westromsoftware.com

Fundada em 2006

The Service Program - Preços

The Service Program a partir de 49,00 US$/mês. The Service Program não possui versão gratuita nem versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do The Service Program abaixo.

Preço inicial

49,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do The Service Program

Programas de Controle de Pragas
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de expedição
Gestão de frotas
Histórico do atendimento ao cliente
Layouts de imóveis
Monitoramento de pragas
Monitoramento de uso de pesticidas
Orçamentos e estimativas
Roteamento
Catálogo de serviço
Geração de relatórios de atendimento
Gestão de ativos de TI
Gestão de contratos
Gestão de incidentes
Gestão de lançamento
Gestão de tíquetes
Gestão do conhecimento
Portal de autoatendimento
Agendamento de compromissos
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Gestão da folha de pagamento
Gestão de contratos
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Orçamentos/estimativas
Paisagismo
Roteamento
Agendamento
Aplicativo móvel
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Agendamento de manutenção
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Orçamentos e estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Cobrança e faturamento
Gestão da manutenção
Gestão de clientes
Gestão de combustível
Gestão de comissões
Gestão de frotas
Gestão de lotes
Roteamento
Acesso para Celular
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Gestão de contratos
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Portal de autoatendimento
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Assinatura eletrônica
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos e estimativas
Pagamentos móveis
Processamento de pagamentos
Acesso para Celular
Agendamento
Assinatura eletrônica
Banco de dados de contatos
Cobrança e faturamento
Coleta de pagamento no campo
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Online Time Clock
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Agendamento de salas
Controle de estoque
Cronograma de instalações
Gerenciamento de fornecedores
Gestão de ativos fixos
Gestão de equipamentos
Gestão de incidentes
Gestão de inspeções
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de visitantes
Gestão do espaço
Gestão preventiva
Imóveis residenciais
Para escolas
Propriedades comerciais
Agendamento de manutenção
Controle de estoque
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Rastreamento de equipamentos
Rastreamento de garantias
Acesso para Celular
Agendamento
Chemical Management
Cobrança e faturamento
Gestão de clientes
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos e estimativas
Roteamento
Agendamento de trabalhos
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Gestão de inspeções
Mapeamento da vegetação
Orçamentos e estimativas
Para podadores para redes elétricas
Relatórios com fotos
Agendamento
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de quilometragem
Envios assistidos por computador
Expedição de emergência
Gestão de combustível
Gestão de pedidos
Rastreamento de veículos
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento

The Service Program - Avaliações

Exibindo 5 de 40 avaliações

Geral
4.4/5
Praticidade
4.2/5
Atendimento ao cliente
4.5/5
Recursos
4.4/5
Relação qualidade/preço
4.5/5
Cherylyn S.
Owner/Member
Construção, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/09/2019

"Time Saving Software"

Comentários: Time, scheduling, employee time, sub contractor job entry just to name a few

Vantagens: It doesn't try to boss my financial software around, so many features you can customize what works for you, reporting features, filtering features, etc. What isn't there to love..

Desvantagens: Initial cost. But, I did appreciate the terms worked out and well worth the money!

Resposta dos fornecedores

por Westrom Software em 10/09/2019

Thank you for taking the time to review The Service Program. As you mentioned, The Service Program was meticulously developed so that it works seamlessly with QuickBooks rather than conflicting with it. We truly appreciate you sharing the many software features that are benefiting your business.

Your feedback is vital to our growth, thanks again for sharing!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/09/2019
Jay W.
CEO
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/06/2017

"I have worked with the SP crew for years now. I have nothing but good things to say about them!"

Vantagens: Very Smart bunch, out of box thinkers, (when in the box doesn't meet the need), I have never heard them say we can't do that; I know I have been a pain in there sides, but they have always treated me well and respectfully, even in my frustrated " I hate computers" moods. I am just really happy with the software, performance, and customer service. Lots of videos for training at any time schedule I choose! (I use this for new employee training and it is priceless)!

Desvantagens: well, don't like that I have to watch an entire teaching video to try and find very quick answer. (so I would like a better search method for videos to speed up finding answers). Also I never have any luck with the online tech help but sending an email to customer support and they call back works well ... for me ..

Resposta dos fornecedores

por Westrom Software em 06/06/2017

Thank you for your kind words and feedback. Your 100% customer satisfaction is our goal.
Your suggestion for searching the online help manual has recently been upgraded with over 100 videos placed into 22 categories to assist finding the correct answer quickly. Please use the Search Box if easier.
Reminder, your annual software support provides ongoing upgrades, tech support and ongoing daily training in Open Forum 2x a day Live with a Trainer!
You are always welcome to send us your feedback and suggestions on how to improve the software or services we offer. We will do the best we can to ensure you are totally satisfied with our software and customer service.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/06/2017
Patrick T.
Owner
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/08/2018

"Great Support"

Comentários: Their customer support is the bomb! They are always pleasant and helpful!

Vantagens: I switched to QB online and switched SP with it. Then, after numerous issues with QB online (terrible support, also), we went back to QB desktop. I needed to switch the SP back at that time. They were really supportive, did it over the weekend, and checked on our company at all times. They have the best IT and support team ever (maybe QB should hire them-LOL). I would definitely recommend SP for use with a pool company! They are great.

Desvantagens: System is very powerful, and it takes getting used to. There are a lot of features and sometimes confusing on how to figure them all out.

Resposta dos fornecedores

por Westrom Software em 14/08/2018

Thank you for taking the time to leave feedback regarding The Service Program. As always, we are pleased to hear of your positive experience with our support team. We pride ourselves in our team and on providing feature rich solutions that will help you run your Service, Maintenance and Construction Pool & Spa business as efficiently as possible.

We want you to get the most out of our software! In addition to our dedicated support team, we offer several training options including: a live training forum, private training and an online video training library. We urge you to take advantage of these powerful resources.

Thank you again for recommending us!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/08/2018
Leonard C.
Owner
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/02/2016

"A spread sheet manipulator that is not flexible & will work if you conform to their way of operation"

Comentários: This system is ideal for A/C Repair, Pool Cleaning, Pest Control, etc. t was designed for just those type businesses. Lawn Care mow and blow operations that get it done no matter what is another business that will be able to use it. Being in Lawn Care but quality not quantity oriented, sometimes we end up spending extra time that slows down production. There's no quota. We're more of a grounds keeping service that spends time to service all yard issues in one stop. I attempted to install this product twice. Each time I spent weeks keying data about my customers on different forms that reference and cross reference each other. It is difficult to set up if you have any number of customers. Be careful. I found that because we spend extra time to do service it was very difficult to manage what work would be scheduled on what day. We work on a two week cycle. My old system had no trouble with that. This system demands a rigid schedule. It seems in order to combine or slip schedules you have to change every task instead of the group. And if I did that the system changed the routing to zig-zag the truck. They tried desperately to shoe horn me into their model, but it was never going to work. I made several suggestions to them that would have easily improved the flexibility of the system, and, I might have been able to use it, but they chose not to undertake them. Support during installation is very difficult. There are very small windows of limited availability for training. There is no help text, no documentation, no knowledge base, and some videos that may be helpful to an issue. Also, what they call support is really technical support, to fix broken programming, it's not real customer support. So you either call Training with operational issues and hope that you get a response within 24 hours unless you are fortunate enough to catch them on the phone or you wait. They are always courteous and attempt to be helpful. But chances are if you are in any way unique they will be stymied. I think they are very limited in their lawn care knowledge area. It's all the same, right? I can't imagine a large company using this, although I'm sure that they will claim hundreds. With too much keying you can't set this and forget it. A small startup could ease into it because it doesn't require a large financial investment up front and they won't have a lot of customers to start with. The mobile app fixes all that is what I was told.

Resposta dos fornecedores

por Westrom Software em 11/07/2016

Hi Lenny, we appreciate your feedback. As you are aware, your monthly subscription provided daily open Q&A forums per week to call in speak to a Live Trainer. Tech support is available M-F. and you never used the online help documentation with step by step screen shots, training recordings. We offered an lawn industry coach since your company is unlike hundreds of other landscape companies by schedule routes for customer lawn maintenance. Since you charge per service visit, there is ONE button in software to generate Route Stops to Tasks (populating customer's preferred pricing). Once serviced (by paper or Mobile app) the quick complete generates INVOICES in QBs. No Double entry.. We wish your business well.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/02/2016
Robin B.
Office Manager
Serviços de eventos, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/07/2019

"Excellent software for our industry"

Vantagens: This software is so easy to navigate through on a daily basis. We have a Portable Toilet company and tried another software first that we were not happy with, found Service Program and we are so glad we did. This software makes our job easy, also the technical support is outstanding.

Desvantagens: I wish there was a way to have electronic signature for quotes, work tickets and task.

Resposta dos fornecedores

por Westrom Software em 18/07/2019

Thank you, so much, for taking the time to review The Service Program. Nothing is more rewarding than knowing our customers are happy with the software. We developed this software for the industry with one goal in mind, to simplify workflow and it's great to hear that you concur!

In response to your comment regarding electronic signatures we do in fact, allow for electronic signature capture, as well as adding pictures of work complete, etc.

We are going to have an industry coach reach out to you on how this can easily be achieved to assure you are getting the most out of the software.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/07/2019