Remote Support

Quem usa o Remote Support?

O BeyondTrust Remote Support oferece os recursos necessários para as organizações de TI e suporte ao cliente de nível empresarial. Disponível a todos os setores.

Conheça o Remote Support

O BeyondTrust Remote Support (anteriormente Bomgar Remote Support) oferece suporte remoto instantâneo e seguro a clientes que usam Windows, Mac, Android, iOS ou outros dispositivos, estejam eles na rede empresarial ou não. Os usuários podem corrigir sistemas finais ou solucionar problemas usando compartilhamento de tela, controle remoto, acesso autônomo, compartilhamento de arquivos, anotações e compartilhamento de câmera de dispositivos móveis. Bate-papo em tempo real, scripts prontos, ferramentas de colaboração e escalação melhoram a eficiência do técnico.

Remote Support - Informação

BeyondTrust

http://www.beyondtrust.com

Fundada em 1985

Remote Support - Preços

O Remote Support não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Remote Support - Vídeo
Play
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Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Instalado - Mac

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Remote Support

  • Bate-papo em tempo real
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compartilhamento de tela
  • Ferramentas de diagnóstico
  • Gravação de sessão
  • Questionários e feedback
  • Transferência de sessão

Ver lista completa de Programas de Assistência Remota

  • Alertas/transferência
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo em tempo real
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle e acesso remoto
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de call centers
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Macros e modelos de respostas
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de interações
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteamento automático
  • Supervisão de rede

Ver lista completa de Sistemas de Help Desk

Remote Support - Alternativas

Mais alternativas ao Remote Support

Remote Support - Avaliações

Exibindo 5 de 1501 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,5/5
Atendimento ao cliente
4,5/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,3/5
Jessica B.
Customer Service Representative
Serviços ao consumidor, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/08/2020

"Amazing features"

Comentários: I have got to say this is my favorite as far as remote support goes. It is super user friendly and easy to adapt to it. It has amazing features that allows a one stop shop which is amazing!

Vantagens: Amazing features, two factor authentication, remote desk top support is great. Super easy to use and maintain

Desvantagens: There are to many products like this one and the price is a little higher then I'd like it to be but that would be my only issue.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/08/2020
Ivan M.
Technical Services
Software, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/01/2020

"Support software done right"

Comentários: Very intuitive, I like it very much. When you come across a product like this, you get to understand the experience that was put into the development of this product. No support software comes close.

Vantagens: It is really customizable and was thought carefully for enterprise environment. It is also suited for heavy support workloads where many agents have to fire up the console and help many customers at once. The new user interface is very nice too. Privilege escalation is a really useful feature and canned scripts really help at providing agile support.

Desvantagens: It doesn't come with audio features. You can only use chat or you have to call your customer separately. The lack of audio it's its Achilles' Heel. It's also pricey, but the price is worth it, nonetheless the price can put off some companies.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/01/2020
Diana D.
Coaching Program Manager
Serviços financeiros, 5001-10 000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/03/2020

"Bomgar review"

Comentários: It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..

Vantagens: It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.

Desvantagens: Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/03/2020
Thayer R.
Director, IMIT
Hospitais e Saúde, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/09/2020

"Bomgar/KACE is a corner stone of IMIT Support"

Comentários: Bomgar is a corner stone in our end user support, very effective and easy to access and use

Vantagens: This review for Bomgar as part of KACE/Bomgar deployment, seamless integration, excellent and robust deployment and easy to use and administration. Allow my team to conduct 95% of the support calls from any where, love the ability to support iPhones as well.
Ability to jump, easy for users to connect via web interface, ability to transfer sessions or multi support ability, IM and chat ability

Desvantagens: Every time upgrade happens it break a feature, last update it brook the auto privilege elevation and the ability to Jump. Tech support kept insisting there is nothing wrong with the code till it was proven to them.
My team managed to find a work around. I think the system needed to be tested with different OS before getting released

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/09/2020
Kendall P.
Senior IT Engineer
Telecomunicações, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/12/2019

"Remote Support with ease"

Comentários: By having unrestricted remote access to all of the systems on our Network it has given us the ability greatly increase our productivity and almost eliminated travel to remove locations.

Vantagens: The ability to allow any system user to give me remote access thru our remote support web site without the user having to have any client pre loaded.

Desvantagens: I don't have any cons with the software.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/12/2019