
Quem usa o Remote Support?
O BeyondTrust Remote Support oferece os recursos necessários para as organizações de TI e suporte ao cliente de nível empresarial. Disponível a todos os setores.
Conheça o Remote Support
O BeyondTrust Remote Support (anteriormente Bomgar Remote Support) oferece suporte remoto instantâneo e seguro a clientes que usam Windows, Mac, Android, iOS ou outros dispositivos, estejam eles na rede empresarial ou não. Os usuários podem corrigir sistemas finais ou solucionar problemas usando compartilhamento de tela, controle remoto, acesso autônomo, compartilhamento de arquivos, anotações e compartilhamento de câmera de dispositivos móveis. Bate-papo em tempo real, scripts prontos, ferramentas de colaboração e escalação melhoram a eficiência do técnico.
Remote Support - Informação
BeyondTrust
http://www.beyondtrust.com
Fundada em 1985







Remote Support - Visão geral de preços
O Remote Support não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.
Versão gratuita
Não
Teste grátis
Sim
Remote Support: implantação e suporte
Assistência
- 24 horas por dia (representante ao vivo)
- Horário comercial
- Online
Implantação
- Instalado - Mac
- Nuvem, SaaS, web
- Instalado - Windows
- Celular - iOS nativo
- Celular - Android nativo
Formação
- Pessoalmente
- Ao vivo online
- Webinars
- Documentos
Recursos do Remote Support
Programas de Assistência Remota
- Bate-papo em tempo real
- Compartilhamento de arquivos
- Compartilhamento de tela
- Ferramentas de diagnóstico
- Gravação de sessão
- Questionários e feedback
- Transferência de sessão
Sistemas de Help Desk
- Alertas/transferência
- Armazenamento de documentos
- Bate-papo em tempo real
- Comunicação multicanal
- Configuração do fluxo de trabalho
- Controle e acesso remoto
- Gestão da base de conhecimento
- Gestão de ativos de TI
- Gestão de call centers
- Gestão de tíquetes
- Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
- Imagem de marca personalizável
- Integração de e-mail
- Integração de redes sociais
- Macros e modelos de respostas
- Portal de autoatendimento
- Rastreamento de interações
- Relatórios e análise de dados
- Roteamento automático
- Supervisão de rede
Remote Support - Alternativas
Mais alternativas ao Remote SupportRemote Support - Avaliações
Leia todas as avaliaçõesClassificação geral
Pontuação média
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Escreva uma avaliação!Jessica B.
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Classificação geral5 /5
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Praticidade5 /5
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Recursos e funcionalidades5 /5
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Atendimento ao cliente5 /5
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Relação qualidade/preço5 /5
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 28/08/2020
"Amazing features"
Comentários: I have got to say this is my favorite as far as remote support goes. It is super user friendly and easy to adapt to it. It has amazing features that allows a one stop shop which is amazing!
Vantagens: Amazing features, two factor authentication, remote desk top support is great. Super easy to use and maintain
Desvantagens: There are to many products like this one and the price is a little higher then I'd like it to be but that would be my only issue.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 28/08/2020
Eric D.
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Classificação geral5 /5
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Praticidade5 /5
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Recursos e funcionalidades5 /5
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Atendimento ao cliente5 /5
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Relação qualidade/preço5 /5
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 26/05/2020
"REMOTE ACCESS"
Comentários: Very efficient and dependable product. With 98 + up time.
Vantagens: Bomgar allows you to access clients systems with ease and stability. The product comes in a number of setups and technical support is superb.
Desvantagens: The security certificate process when you have your own appliance can be dicey but it's still the best way to secure your customers have safe and secure remote access.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 26/05/2020
Telayna W.
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Classificação geral5 /5
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Praticidade4 /5
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Recursos e funcionalidades5 /5
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Atendimento ao clienteNão avaliado
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Relação qualidade/preçoNão avaliado
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 27/12/2020
"Comprehensive Remote Support Software"
Comentários: Remote Support has been a secure, fairly understandable, remote access console to quickly get going with, allowing consistent remote access to many computers needed for my work.
Vantagens: The remote access console is clean and fairly easy to figure out. It can be accessed from a desktop program or a web console, allowing me to remotely access quickly and easily from various devices. The chat support feature is very simple to use and allows IT support professionals to access my machine for troubleshooting in a transparent way.
Desvantagens: Colors on imagery were rendered strangely when remotely accessing some computers. There is a way to fix display color settings within the software, but it took me a long while to figure this out. Dynamic display rendering would have prevented this struggle.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 27/12/2020
Diana D.
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Classificação geral3 /5
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Praticidade4 /5
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Recursos e funcionalidades3 /5
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Atendimento ao cliente4 /5
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Relação qualidade/preço3 /5
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 03/03/2020
"Bomgar review"
Comentários: It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..
Vantagens: It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.
Desvantagens: Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 03/03/2020
Michael R.
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Classificação geral5 /5
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Praticidade5 /5
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Recursos e funcionalidades5 /5
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Atendimento ao cliente5 /5
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Relação qualidade/preçoNão avaliado
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 24/10/2020
"Bomgar Review"
Comentários: Overall this is way better than Teamviewer and most remote tools. I would recommend this tool to anyone using remote support. Way more functions and very easy to use overall.
Vantagens: Personally I like a lot of things about this software. Going to outline/describe them below: 1. Simple way for users to join sessions: All you have to do is direct them to the website you've created to have them join and give them a code. Most of the time I email them a code with the email button and it does all the work for me in the way of instructions. 2. Chat features within the session are useful: This is a must to have. Its simple to for everyone to use and I've never had any issues chatting with a customer within the session. You can even chat with just your coworker while in a session without the customer seeing the information. Also, adding notes within the session. 3. Color/Background/Quality Control: You can disable their background or disable most colors to allow higher bandwidth on your sessions. This is very useful whenever someone has a slower speed and cannot handle all of that during the session. 4. Adding scripts during sessions: You can add personal scripts in the session to allow you to do certain things like access Control Panel as administrator or recreate a Windows profile. Super useful. 5. Pinning sessions: You can pin someone's computer to jump back on later. Very useful when its a shared computer and you don't have him to walk someone through joining the session again
Desvantagens: I don't like how sometimes this software will glitch when escalating the administrator access and then the loading window won't go away. Now you have this stuck window in your way, can't elevate your access and now you can't close the session either. Ontop of that you can't quit Bomgar until all sessions are gone. Since you cannot close this session you cannot close Bomgar without force closing through Task Manager.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 24/10/2020