Penelope

Penelope

da Athena Software

Quem usa o Penelope?

Organizações sem fins lucrativos e de serviços humanos de médio e grande porte que precisam de um software seguro, baseado na nuvem, flexível, configurável e que ajude a aprimorar o envolvimento e os resultados do cliente.

Conheça o Penelope

O Penelope é uma plataforma de software de gerenciamento de casos baseada na nuvem, ideal para empresas de serviços humanos com 15 ou mais usuários.

Obtenha uma fonte única de verdade e libere sua empresa de vários silos de dados e sistemas desatualizados com uma solução configurável projetada para empresas que oferecem vários serviços.

O Penelope inclui opções flexíveis de coleta de dados, fluxo de trabalho e geração de relatórios, enquanto o portal móvel para clientes, o ClientConnect, ajuda a aprimorar a experiência do cliente.

Detalhes do Penelope

Athena Software

http://www.athenasoftware.net

Fundada em 2001

Preço do Penelope

O Penelope não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Penelope

Software de Gestão de Casos de Assistência Social
Agendamento
Definição e seguimento de objetivos
Gerenciamento de documentos
Gestão de clientes
Gestão de formulários
Gestão de programas
Gestão de recomendações
Gestão de voluntariado
Notas de caso
Relatórios e estatística
Acompanhamento de atividades
Cobrança e faturamento
Conformidade com HIPAA
Fichas dos pacientes
Gestão de calendários
Gestão de listas de casos
Gestão de recomendações
Identificação de candidatos
Notas de avaliação
Planejamento do tratamento
Registros de história clínica
Verificação da elegibilidade
Agendamento
Certificação e licenciamento
Controle de horas
Gerenciamento de documentos
Gestão de capacitação
Gestão de casos
Gestão do bem-estar infantil
Relatórios e estatística

Avaliações do Penelope

Exibindo 5 de 61 avaliações

Geral
4,3/5
Praticidade
3,7/5
Atendimento ao cliente
4,2/5
Recursos
4/5
Relação qualidade/preço
4,2/5
Marie S.
Interim Program Manager
Serviços a indivíduos e famílias, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/11/2018

"I like this program!!"

Comentários: At first it was daunting as there is SO much information but once we figured it out I love it!
I'm part of the team that works on our documentation to make things flow easier. It's great to be able to tailor it to our company needs.

Vantagens: Being able to read my staff input by generating a report whenever I need it.
Being able to pull reports to the tableau so I can see my numbers just like that.

Desvantagens: Only being able to access from work computers with the VPN installed there. Would be great to be able to access from personal computers.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/11/2018
Linda C.
Clinical Support Admin.Coord.& HIPAA Priv Officer
Clínica de saúde mental, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/12/2016

"Penelope User Review"

Comentários: We have used Penelope Case Management system since 2003. It is very versatile and many changes have been done to make it portable and easy to use. The ability to create documents for our own needs is a fantastic function of the system. We have created Initial Assessments, Progress/Closing Documents, activity notes and outcome tracking forms all for our specific needs. The ability to customize fields at all levels for the system to track information we need for grants and statistics is also very helpful.
I would recommend this system to any one agency or organization that tracks a variety of data elements and wants to organize your data to meet your needs.

Vantagens: The versatility. It has a ton of user defined fields that can be setup in any combination that works for your agency. Billing is relatively simple and creating service units and activities is easy to do. Tech support has been very good over the years and the system is very rarely down. System outage issues just don't exist.

Desvantagens: I would like to have a report writer system build into Penelope instead of using pivot tables to create customized reports.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/12/2016
Elena M.
Developmental Screening Specialist
Serviços a indivíduos e famílias, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/03/2020

"Customizable Software with Excellent Support"

Comentários: Overall, Penelope has been a great asset to our organization. It has helped to gather our data into one secure location for all staff to access. We love the ability to configure Penelope to best fit our organization, and we look forward to the reporting updates in the near future.

Vantagens: The ability to unite multiple programs with varying services is by far the best feature. This software allows us to track our families and the services they utilize, regardless of location and which program they attend. The ease of access to log into Penelope and the extensive help support (trainings, guides available on the website, and direct technical support) are additional key features Athena excels in.

Desvantagens: In the beginning, it was a bit challenging to integrate this software with our current business processes. The inability to export data using Excel is the most challenging. Although there is an option to export data, it requires further training and time especially with merging pertinent identifying and service information.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/03/2020
Grant H.
General Manager
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/08/2017

"UI is poor. Reporting function only in PDF. not SMS friendly. Case file structure = privacy issues "

Vantagens: it has a diary schedule linked to cart items. it's god if you only want Penelope to do one thing, ie, ATAPS service & payments

Desvantagens: UI poor resulting in clunky data entry and more time spent entering data.
not mobile / tablet friendly
Reporting function does not provide dashboard, only reports in pdf or that you have to cut and past into Excel.
Case file / service file structure creates privacy issues - we may have to move away from this product on the basis of legal advice
Lack of technical support available in Australia

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/08/2017
Deborah G.
Operations Manager
Serviços ao consumidor, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/03/2020

"Personal Opinion"

Comentários: Between fair and good, depending on what is needed.

Vantagens: Able to provide most information needed.

Desvantagens: Cannot get the acutal outcomes needed. I'm not sure what else you want me to say. There seems to be a lot of going back and forth to get information. Cannot get information needed for an individual client when asked for it. It's not as simple as it seems.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/03/2020