My Clients Plus

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Quem usa o My Clients Plus?

Profissionais de saúde especializados em saúde mental, fonoaudiologia, terapia ocupacional, fisioterapia e massagem.

Conheça o My Clients Plus

O My Clients Plus é um dos softwares líderes de gestão e cobrança de consultórios baseados na Internet para o setor de saúde.

Ideal para consultórios individuais e em grupo, com foco em terapias comportamental e ocupacional, fonoaudiologia, fisioterapia e outras especialidades da área da saúde. Em conformidade com a HIPAA e atende aos padrões do setor de seguros. Com preço acessível e recursos robustos, é um dos melhores custos-benefícios.

Escolha entre mais de 200 modelos de formulários de terapia criados por profissionais como você.

My Clients Plus - Informação

My Clients Plus

http://www.myclientsplus.com

Fundada em 2005

My Clients Plus - Preços

O My Clients Plus não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do My Clients Plus a partir de 24,95 US$/mês.

Preço inicial

24,95 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do My Clients Plus

Programas de Terapia Ocupacional
Agendamento do paciente
Cadastro do paciente
Cobrança e faturamento
Fichas dos pacientes
Gestão de avaliações
Gestão de planos de cuidado
Gestão de práticas
Gestão de seguros
Monitoramento do progresso
Agendamento de compromissos
Agendamento de plantão
Arrastar e soltar
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Conformidade com HIPAA
Gestão de docentes/funcionários
Gestão de fichas dos pacientes
Gestão de médicos
Portal de autoatendimento
Rastreamento de no-show
Várias localizações
Acompanhamento de atividades
Cobrança e faturamento
Conformidade com HIPAA
Fichas dos pacientes
Gestão de calendários
Gestão de listas de casos
Gestão de recomendações
Identificação de candidatos
Notas de avaliação
Planejamento do tratamento
Registros de história clínica
Verificação da elegibilidade
Cobrança e faturamento
Conformidade com assistência médica
Ferramentas de avaliação de resultados
Gestão de conta do paciente
Gestão de fichas dos pacientes
Gestão de reclamações
Lembretes de compromissos
Notas SOAP
Agendamento de compromissos
Avaliações iniciais
Clínica de vários profissionais
Cobrança de consultas médicas
Consultório de um só profissional
Gestão de funcionários
Gestão de reclamações
História clínica eletrônica/informatizada
Lembretes de compromissos
Pacientes internados/em casa
Planos de tratamento
Portal de autoatendimento
Rastreamento de conformidade
Receitas médicas eletrônicas
Aviso de remessa
Entrada de códigos e taxas
Gestão de agências de cobranças
Gestão de práticas
Histórico de faturas
Limpeza de Reclamações
Orçamentos/estimativas
Painel personalizável
Processamento de Reclamações
Rastreamento de conformidade
Verificação de Seguro
Avaliações
Biblioteca de exercícios
Cobrança e faturamento
Conformidade com HIPAA
EHR/EMR
Gestão de compromissos
Gestão de práticas
Gestão de seguros
Lembretes de compromissos
Notas sobre o andamento
Para fisioterapia
Planos de tratamento
Portal do cliente
Relatórios e análise de dados
Várias localizações
Agendamento do paciente
Cobrança e faturamento
Gestão de avaliações
Gestão de planos de cuidado
Gestão de seguros
Monitoramento do progresso
Notas SOAP
Agendamento de consultas médicas
Agendamento do paciente
Cadastro do paciente
Cobrança do paciente
Conformidade com HIPAA
Fichas dos pacientes
Gestão de estoques
Gestão de reclamações
História clínica eletrônica/informatizada
Portal do cliente
Receitas médicas eletrônicas
Verificação de elegibilidade de seguro
Vários escritórios
Vários médicos
Acesso de histórias clínicas
Agendamento de compromissos
Confirmações de consultas
Consultas por vídeo
Formulários de admissão
Independente da história clínica eletrônica
Mensagens instantâneas seguras
Pagamento de faturas
Planos de cuidado
Renovações de receitas médicas
Resultados de laboratórios
Resumos de cuidado

My Clients Plus - Avaliações

Exibindo 5 de 174 avaliações

Geral
4,8/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,9/5
Recursos
4,6/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Matt C.
Owner
Consultoria de gestão, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/11/2018

"My Clients Plus is best product on the market."

Comentários: My company has been associated with My Clients Plus for the past 11 years and services over 180 practices across the nation. During that period of time, we've had the opportunity to change software vendors that offered incentives and benefits that MCP didn't offer at that time. However, we never made a change because of the ability to MCP improve their product in order to improve on what their competitors offered.
What stands out and is most important about work with MCP is the consistently high level of client service they provide. Nothing is too great or too small to deal with. The company has available, knowledgeable, friendly and helpful employees who go above and beyond any other software vendor I've ever worked with.
This aspect of a relationship should not be overlooked because when it comes down to it, the various software vendors all have similar features. When you need someone or something addressed immediately, MCP has always stepped-up and resolved it in a minimal amount of time. I can't say enough about how wonderful it is to work with this company. Give them a shot, you will not be disappointed!

Vantagens: The learning curve, the ease of use and most importantly the service the company provides it's users.

Desvantagens: There is nothing I can think of. Any time there has been a concern, MCP does whatever it takes to resolve the issue as quickly as possible.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/11/2018
Claire L.
Mental Health Therapist
Clínica de saúde mental, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/11/2017

"There are so many benefits to using this product and the customer support is outstanding!"

Comentários: Ease of filing claims and knowing they are being filed per industry standards. Ease of tracking information for each client as well as payments made by clients. The back up and support available by well informed representatives of MCP

Vantagens: The ease entering new client information through the process of entering sessions and filing electronically is a seamless process. I started using this system since 2007 and MCP is always on top of industry standards and continuously improving features with no price increase.
I refuse to pay a biller when I can electronically file primary and secondary claims for all the insurance companies all in one place. Isn't that amazing !!
You can easily see whether your claims have processed correctly so that you can correct any
errors you have made. I no longer file paper claims and the electronic filing process serves as
proof of a claim being submitted so I am assured that the insurance companies will acknowledge and pay. An added feature which I love is the ability to use charge card payments with each session by using the pay now option . I can't believe how much this system makes my life so much easier to track all aspects of my business....love it !

Desvantagens: Like any system, it takes learning how to use it but I have found that when I needed help to learn the system, the staff was so helpful, answering questions within a very short time. The most cumbersome part of the process is entering eob's but even that has become faster. I do not feel a need to enter and use all the accounting aspects of the system and that works ok for me.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/11/2017
Rubin N.
clinical asst prof of medicine
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/10/2017

"Overall, a decent program."

Vantagens: There is a bit of a learning curve at first, but this software is relatively easy to use once it is set up.

Desvantagens: After being a committed customer for some years they locked me when my credit card was denied due to fraud. I communicated this to them and told them I'd have a new card shortly, but that didn't stop them. I needed to access patient data but was blocked. I feel this is insensitive and even unethical.

Resposta dos fornecedores

por My Clients Plus em 16/10/2017

Rubin, we're sorry for the misunderstanding. When a payment is declined for any reason, the system automatically sends an email explaining what happened and then prompts the user for a new payment method when they next log in.

The first time you contacted us via email, we did not understand that you were asking us to move your billing date another week or so because that is when you expected to receive a new business card. By the time we figured it out, you had already entered a new payment method and were using your account.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/10/2017
Kim C.
Owner/Clinician
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/12/2017

"Easy to use, very affordable, perfect for a solo or small practice. "

Comentários: Easy to use, affordable, provides everything you need to run a small practice from a calendar to electronic claims to notes.

Vantagens: It is very easy to use especially the billing portion which seems to be set up with a therapist in mind and not an accountant or billing specialist. One click on the EOB and everything is filled in on the claim for the insurance portion. If needing a secondary filing, that is just one click also. I like the color coding for different types of appts. and a To Do list. The layout has been recently updated and looks nice and easy to navigate.

Desvantagens: I wish there was an easier way to correct a mistake. At times I have messed on and needed to correct a claim or payment but to do this you have to delete the service and then start all over. Progress notes could use some improvement such as clicking on a session to complete a progress notes populates that progress note with information from the session such as date and time of session as well as session code. Also wish it had a report for missing progress notes.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/12/2017
Sue A.
Individual and Family Therapist
Clínica de saúde mental, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/11/2018

"BEST SOFTWARE EVER"

Comentários: My notes are up-to-date and HIPAA compliant. I can access anything at any time from anywhere!
Billing allows me to send out statements, follow up with insurance companies if needed and keep track of all activity simply.
I call myself the biggest MCP fan because I tell ALL my friends and co-workers about how great it is and recommend they use it for their own practices. Several of my friends have shared that it has also saved their lives with regards to keeping up-to-date and not losing out on billing any longer.

Vantagens: I love the ease of using MCP - it's user friendly, everything is connected simply and it provides me with all the services I need. There's a great variety of templates, I can link the calendar with appointments simply through Jituzu. The reminders for scheduling are the best!
Customer support is amazing - the agents are professional, knowledgeable and friendly.

Desvantagens: Nothing - Love it all! If anything I'd say I wish the notes saved automatically as I've lost a few after not remembering to save them before leaving the page!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/11/2018