Keap (formerly Infusionsoft)

Keap (formerly Infusionsoft)

da Keap

Quem usa o Keap (formerly Infusionsoft)?

Um software desenvolvido especificamente para pequenas empresas, o Infusionsoft ajuda você, com inteligência, a realizar seu trabalho diário.

Conheça o Keap (formerly Infusionsoft)

Contando com a confiança de mais de 200.000 usuários, o Infusionsoft by Keap é um software tudo-em-um, fácil e poderoso de automação de vendas, marketing e CRM para ajudar a expandir seu negócio. Integre-se aos aplicativos que você está usando para otimizar e automatizar todo o processo de negócios, oferecer um serviço personalizado e fechar mais negócios. O plano de preços começa em US$ 23/mês.

Keap (formerly Infusionsoft) - Informação

Keap

http://www.infusionsoft.com

Fundada em 2001

Keap (formerly Infusionsoft) - Preços

O Keap (formerly Infusionsoft) não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Keap (formerly Infusionsoft) a partir de 79,00 US$/mês.

Preço inicial

79,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Keap (formerly Infusionsoft)

Ferramentas de Automação de Marketing
Análise de dados/Rastreamento do ROI
CTAs personalizáveis
Campanhas gota a gota
Conteúdo dinâmico
Inteligência de vendas
Lead Scoring
Marketing de pesquisa
Marketing social
Páginas de início/formulários web
Rastreamento de visitantes do site
Segmentação
Testes A/B
Biblioteca de imagens
Campanhas gota a gota
Conformidade com CAN SPAM
Conteúdo dinâmico
E-mail otimizados para celulares
E-mails acionados por eventos
Editor de e-mail de WYSIWYG
Gerenciamento de listas
Gestão de assinantes
Gestão de modelos
Pesquisas do cliente
Páginas de início/formulários web
Relatórios e análise de dados
Respondedores automáticos
Testes A/B
Análise de dados
Arrastar e soltar
Editor de formulários
Edição em tempo real
Gerenciamento de SEO
Modelos personalizáveis
Reativo
Testes A/B
Acesso para Celular
CRM
Gerenciamento de SEO
Gestão de avaliações
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de promoções
Gestão de várias lojas
Kits
Marketing de multicanal
Marketing por e-mail
Modelos
Segurança de dados
Acesso para Celular
Armazenamento de documentos
Cotizações e propostas
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de bate-papo interno
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Análise de dados do atendimento ao cliente
Bate-papo ao vivo
Catalogação e categorização
Controle de respostas por e-mail
Gestão do conhecimento
Indicadores de desempenho
Pesquisa
Portal de autoatendimento
Rastreamento do suporte ao cliente
Armazenamento de documentos
Bate-papo ao vivo
Cotizações e propostas
Digitalização de cartão de visitas/crachás
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Previsão
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Alertas da conta
Controle de despesas
Gestão de leads
Gestão de marketing
Gestão de recursos
Gestão territorial
Rastreamento de domicílios
Rastreamento de influências
Rastreamento de relacionamentos
Tarefas de equipes
Banco de dados de contatos
Contatos compartilhados
Ferramentas de prospecção
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Importar/exportar contatos
Pesquisa e filtro
Rastreamento de interações
Segmentação
Captura de leads
Distribuição de leads
Ferramentas de prospecção
Gestão de campanhas
Gestão do pipeline
Lead Nurturing
Lead Scoring
Rastreamento de fonte
Rastreamento de interações
Segmentação de leads
Distribuição de recompensas
Notificações do programa
Pesquisa
Rastreamento de indicações
Rastreamento de uso de referências
Administração de website
Correspondência de cliente e imóveis
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gestão de calendários
Gestão de comissões
Gestão de imóveis
Gestão de leads
Gestão de listas
Marketing por e-mail
Campanhas gota a gota
Captura de leads
Gestão de campanhas
Gestão do pipeline
Indicadores de desempenho
Lead Scoring
Notificação de leads
Personalização
Segmentação de leads
Testes A/B

Keap (formerly Infusionsoft) - Avaliações

Exibindo 5 de 1061 avaliações

Geral
4,1/5
Praticidade
3,5/5
Atendimento ao cliente
4,1/5
Recursos
4,1/5
Relação qualidade/preço
3,8/5
Crystal Y.
Wedding Officiant
Think Tanks, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/05/2019

"Porsche of CRM's"

Comentários: They've been super supportive and helpful. Whenever I've had problems understanding anything, even when my mother passed on, they were very allowing and there for me. The people in chat and in customer support are always always patient, knowledgeable and friendly. I talk with them often! I can't say enough how helpful they are.

Vantagens: I wish I knew how to use all of it. There's always a new function that it can do to save me time. Since I don't have a team, Keap is like my own secretary, streamlining functions.

Desvantagens: It takes so long to set up. The look of emails is very flat and uninteresting. Word processing in the individual letters I send out takes forever. It's definitely not a great place to write letters.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/05/2019
Daniel S.
Head of technical support
Software, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/09/2019

"Well thought out and executed CRM"

Comentários: Having a central place for all of our information, and the ability to tag people automatically has saved lots of time and definitely increased or ability to connect with clients and sell. Using the automated email campaigns and sequences to offer automated free trials as opposed to having to manually send out emails has been a lifesaver.

Vantagens: The customization options are nearly endless. The embeddable forms, that can trigger tags, which can trigger sequences such as email campaigns, have saved us hours of formerly manual work every day. The campaign builder is incredibly deep and robust, allowing for anything you can imagine. The thought given to different ways to do nearly everything is great. They have a /Tellus page and are responsive to suggestions. I recently mentioned on the that when adding a contact, the email field should automatically trim whitespace from each end, because when copying and pasting it often have an error. Within 2 weeks, that change had been implemented. The import from CSV file options are very robust. Lots of third party integrations, and a robust API. Very helpful community for questions with actual developers there.

Desvantagens: The search is a little clunky. It's great if you're searching name, phone number or email address, but to search anything else like custom fields requires going to a separate page and finding that field. Would be great if there was an option to "search all the things", or to add custom fields to the default search. Not really their fault, but because we sell products in both Canada and the US in 2 different currencies, we're unable to use their ordering forms. When you leave it idle, rather than timing out gracefully, you lose any unsaved info. I know that's more of a "my workflow, why the hell aren't you saving your work" issue, but it's still annoying. Campaign builder doesn't work in Firefox, so I'm forced to use Chrome for that...

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/09/2019
Doug B.
COO
Formação profissional e coaching, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/06/2020

"Don't know how I would do my business without it!"

Comentários: Infusionsoft literally runs all the backend functions of my business and even some of the front end operations. We use it for all our billing, our email marketing, tracking our progress with our clients, even some of our scheduling. I even keep finding new ways to integrate it into our business, it's fantastic.

Vantagens: I love it's flexibility and ability to automate processes that used to take up a lot of my time. It integrates with loads of other softwares, so I can literally use it to run almost my whole business.

Desvantagens: The biggest con of the software version that I use is that it's so flexible that it can be confusing to operate, this is why I think it's so great that they have now released a simplified version that can work for almost anyone.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/06/2020
Suzanne D.
Consultant
Publicidade e marketing
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3,5/5
  • Praticidade
    3,5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4,5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 24/05/2016

"Great for eCommerce... Unfortunately, our sites are not eCommerce"

Vantagens: InfusionSoft was great at first and exciting to learn the platform and start building campaigns. The campaign builder is by far the best part as it is very easy to understand and super easy to visualize your campaign the way it maps out. The elements, processes, communications, etc. are all on a grid map with arrows connecting and directing contacts where to go based on criteria, tags, and triggers you define and set. Once your developers connect everything you need, it is fun to create campaigns.

Desvantagens: Two problems: the CRM is subpar and some integration connections are not ideal. In terms of CRM, there are a lot of preloaded fields as you could expect. The problem is that if there are fields you do not need or use for your business, you're stuck looking at them no matter what. You can create and add up to 100 new custom fields and define the type of field they are, but you cannot remove or even hide existing fields or tabs. Also, we used ScheduleOnce to connect to schedule leads who interacted with our site by filling out a form. Sometimes ScheduleOnce would update their system and cause problems with InfusionSoft and vice versa. Support from IS was quick to address and fix this when it was on their end though.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 24/05/2016
Bob G.
Supervisor
Varejistas, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 16/08/2019

"I love Infusionsoft"

Comentários: I have enjoyed using Infusionsoft for 4 years. It is a great value for what you get. Onboarding is costly but monthly fees are reasonable. Support is mostly provided by 3rd parties.

Vantagens: Easy to use.
I can create Campaigns and email marketing
Does a great job of segmenting customers

Desvantagens: Search options are limited
Onboarding costs are high

Resposta dos fornecedores

por Keap em 29/08/2019

Bob,
Thank you so much for the high marks and your valuable feedback! So glad to hear the power of the product is beneficial to you and your business!

All the best,
Paige, Social Media Specialist at Keap

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 16/08/2019