Conheça o Wild Apricot

O Wild Apricot ajuda milhares de organizações a gastar menos tempo em tarefas administrativas (como processar pagamentos e atualizar arquivos do Excel) e mais tempo no aumento de associados. Ele foi desenvolvido para organizações voluntárias e pequenas equipes com um back-end fácil de usar, para que não seja preciso ser um gênio técnico para levar a empresa adiante. Além disso, ele permite acessar uma comunidade de colegas e especialistas que compartilham conhecimentos e melhores práticas. O Wild Apricot dá suporte!

Quem usa o Wild Apricot?

O Wild Apricot é um software na web para pequenas associações e ONGs, que ajuda a gerenciar associações, sites, eventos e outras atividades. É robusto, fácil de usar e acessível.

Onde o Wild Apricot pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Sobre o fornecedor

  • Personify
  • Localizado em Vienna, EUA
  • Fundado em 1998
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, França, Hong Kong, RAE da China e outros 4

Idiomas

inglês

Sobre o fornecedor

  • Personify
  • Localizado em Vienna, EUA
  • Fundado em 1998
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, França, Hong Kong, RAE da China e outros 4

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do Wild Apricot

Wild Apricot Software - 1
Wild Apricot Software - 2
Wild Apricot Software - 3
Wild Apricot Software - 4
Wild Apricot Software - 5
Ver mais 6
Vídeo do Wild Apricot
Wild Apricot Software - 1
Wild Apricot Software - 2
Wild Apricot Software - 3
Wild Apricot Software - 4
Wild Apricot Software - 5

Compare preços do Wild Apricot com produtos similares

Wild Apricot

48,00 US$/mês
Versão gratuita
Teste grátis
99,00 US$/mês
Versão gratuita
Teste grátis
N/D
Versão gratuita
Teste grátis
238,00 US$/mês
Versão gratuita
Teste grátis

Recursos do Wild Apricot

  • Administração de website
  • Agendamento de eventos
  • Alertas/notificações
  • Banco de dados de associados
  • Banco de dados de contatos
  • Calendário online
  • Comunicação com associados
  • Controle de comparecimento
  • Controles/permissões de acesso
  • Diretório de associados
  • Doações online
  • Gerenciamento de aplicativos
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de arrecadação de fundos
  • Gestão de associação
  • Gestão de comitês
  • Gestão de doadores
  • Gestão de doações
  • Gestão de dívidas
  • Gestão de eventos
  • Gestão de inscrições
  • Gestão de participantes
  • Gestão de recibos
  • Inscrição online
  • Integração da contabilidade
  • Marketing por e-mail
  • Modelos personalizáveis
  • Para associações de ex-alunos
  • Para organizações religiosas
  • Para organizações sem fins lucrativos
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do associado
  • Processamento de pagamentos
  • Rastreamento de contribuição
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Renovação de inscrições
  • Tipos de associados

Alternativas ao Wild Apricot

Organizadores de eventos de todos os tamanhos usam o Eventbrite para fortalecer sua experiência em tempo real.
Crie listas de inscrição para praticamente qualquer cenário em que seja preciso coordenar pessoas em vários compromissos.
Um software na nuvem completo, simples e acessível para gerenciar e expandir sua comunidade.
Software multifuncional de associação sob medida para você. Selecione os recursos para facilitar a administração e aumentar a participação dos membros.
Ferramenta de gestão de sala de aula baseada na nuvem que ajuda no registro, gestão de associações e comunicações.
Sistema completo de gestão de associações desenvolvido para associações de pequeno a grande porte.
CampusGroups is the most comprehensive and innovative Campus Experience platform for HigherEd institutions.
Planeje, promova e execute um ou centenas de eventos do início ao fim e com eficiência com um software de gestão de eventos.
O Almabase é uma solução de envolvimento de ex-alunos. As escolas veem um aumento de até três vezes na participação dos ex-alunos no primeiro ano.
O Raklet é um software de filiação tudo-em-um que permite envolver-se com a comunidade de maneira significativa e digital.
O iMIS é uma solução para gerenciamento de organizações sem fins lucrativos, sindicatos e associações na nuvem.
Solução tudo-em-um e econômica para otimizar o gerenciamento de sites, taxas de associação, marketing por e-mail e muito mais. Veja uma demonstração!
O AssoConnect é um software online completo que atende organizações sem fins lucrativos de todos os tipos, tamanhos e setores.

Avaliações do Wild Apricot

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,5
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
4,4

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
62%
4
30%
3
5%
2
2%
1
2%
Martin
Martin
Chief Content Officer, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Design, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Best solution for small to medium sized associations

5,0 há 2 anos

Comentários: WildApricot is an excellent solution for managing association memberships and websites. The solution includes basic eCommerce and the ability to build a website with the Wild Apricot CMS - you can also connect easily to other website tools. Members love the easy of managing their own profiles and the other features for member communications.

Vantagens:

Easy of use, ability to customize the member database easily and the integrated content management system for a professional website.

Desvantagens:

The software does not allow you to determine the membership ID within he system. This creates a challenge for any organization that already has a member number schema.

Melissa
Melissa
Executive Director, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Gestão de organizações sem fins lucrativos, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Cost Effective Website and Database

4,0 há 2 anos

Comentários: Overall Wild Apricot is a great tool for associations and/or others who need to process dues payments, event registrations and keep up with your clients.

Vantagens:

Wild Apricot makes it easy to process registrations for events, dues payments and store purchases in addition to being a website. It is very easy to use. There are user groups that you can join to get help from other users. Also, it is very easy to create a manual invoice for things that I might need a product for or a registration. There is also an app for administrators which is super convenient when to try to look up open invoices, etc. when away from the office.

Desvantagens:

There are several features that should be available that are not. First and foremost there should be the availability within in the software to create a pdf and email it to contacts. The store does not appear to be integrated with the mail database and there are not a lot of reports. When I have orders from my store I have to constantly watch for duplicates. There is also not an email report to run that will search for possible duplicates in the system.

Sean
Vice President, Canadá
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Not Customer Friendly

3,0 há 2 anos

Comentários: Our non-profit has approximately 1500 members we are managing and this was our first attempt at using a membership management tool. The implementation went well and our first year was generally positive. The features they offer are functional but pale in comparison to standalone services. For example the newsletter tool is extremely limited compared to our previous service, MailChimp, to the point where we are considering going back to MailChimp. After the company switched owners recently, the customer service quality has dropped dramatically. A recent forced change of payment systems resulted in our members' automatic subscriptions being canceled without warning, which was not expected or documented. We tried to engage customer support prior to the change but they were not helpful at all. This will likely result in a loss of members and thus income.

Vantagens:

It offers a large selection of features and can be a one stop shop for membership tools. Although most of the features are not nearly comparable to equivalent stand-alone services, they are functional.

Desvantagens:

Customer support has been quite poor. They dropped telephone support in the last year and did not provide any guidance or assistance to us when they forced a payment system change that affected our members.

Chris
Pastor of Membership Services and Operations, EUA
Instituições religiosas, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

An Out of the Box Solution for Membership Management

4,0 há 2 anos

Comentários: Other than the issues described above with the payment gateway, we have been extremely pleased with our Wild Apricot experience.

Vantagens:

Wild Apricot is a single source for nearly everything needed to manage a membership organization. It has revolutionized our database, taking it into the cloud, it has streamlined our renewal process, given us greater visibility into our email marketing, and overall allowed us to function more efficiently as an organization. Since its deployment, we've been able to replace the work of up to 2 FTE because of how Wild Apricot has allowed us to streamline our operations.

Desvantagens:

Their payment gateway, Wild Apricot Payments, does have some unique challenges that we are working through. It has errored out a number of times and there was no intuitive alert to let us know we were missing out on authorized donations. Their customer support team has been slower than we'd like to respond to these issues and have yet to provide a clear reason for them and any timeline for resolution.

Avaliador Verificado
IT Volunteer, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Use with Multiple Organizations - A True Advocate

5,0 há 2 anos

Comentários: Eight years ago I went through a selection process and chose Wild Apricot and then implemented it. A HUGE step up from disparate systems on Excel, a separate website, and email. This year I led the selection and implantation process for a different organization and Wild Apricot came out on top again. Processing a new member went from one hour to minutes. Renewals from 30 minutes to zero. Sending out emails used to be a huge process. Now it's simple.
One thing I've noticed is that Wild Apricot continues to add and improve features. The website builder has gotten easier to use. And adding responsive themes and an easy-to-implement app is a huge plus.

Vantagens:

Integrated features for membership management, communications, event management, and website development. Great coaching services during implementation and then support after.

Desvantagens:

Nothing that would stop me from selecting it again. Some of the newer features like polls can use some development, and formatting is sometimes challenging. But the tradeoff for a fully integrated system is well worth it.