Quem usa esse software?

Well-suited for senior financial roles in mid-sized organizations.

Avaliações médias

281 avaliações
  • Geral 4 / 5
  • Praticidade 4 / 5
  • Atendimento ao cliente 4 / 5
  • Recursos 4 / 5
  • Relação qualidade/preço 4 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte 24 horas por dia (representante ao vivo)
    Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Sage Intacct
  • https://www.sageintacct.com/
  • Fundada em 1999

Sobre o Sage Intacct

Sage Intacct helps CFOs access integrated management and financial reports across their business entities in minutes not days to grow and drive their business. Sage Intacct is the AICPA preferred financial management product that allows your growing mid-sized business to go further, faster with the core financials you need to automate your most important processes, reduce your reliance on spreadsheets, and give you greater visibility into your business performance.

Recursos do Sage Intacct

  • Balanço
  • Cenários hipotéticos
  • Consolidação/Roll Up
  • Controle de versões
  • Demonstrativo de lucros e perdas
  • Gestão de tesouraria
  • Multidepartamento/Projeto
  • Múltiplas empresas
  • Planejamento dos ativos
  • Previsão
  • Razão geral
  • Administração da distribuição
  • CRM
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão da cadeia de fornecedores
  • Gestão de RH
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de ativos empresariais
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de projetos
  • Gestão financeira
  • Relatórios e análise de dados
  • Administração de impostos
  • Cobrança e faturamento
  • Conciliação bancária
  • Contabilidade de fundos
  • Contabilidade de projetos
  • Contas a receber
  • Controle de despesas
  • Empresas de contabilidade CPA
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de ativos fixos
  • Governo
  • Organizações sem fins lucrativos
  • Pedidos de compra
  • Administração de pequenos grupos
  • Contabilidade incorporada
  • Controle de chegada de crianças
  • Controle de comparecimento
  • Diretório de associados
  • Doações online
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de eventos
  • Gestão de voluntariado
  • Gestão de várias plantas
  • Integração da contabilidade
  • Portal do associado
  • Alertas da conta
  • Controle de despesas
  • Gestão de leads
  • Gestão de marketing
  • Gestão de recursos
  • Gestão territorial
  • Rastreamento de domicílios
  • Rastreamento de influências
  • Rastreamento de relacionamentos
  • Tarefas de equipes
  • Carregamento de classes
  • Cobrança e faturamento
  • Compras
  • Contabilidade de fundos
  • Contas a pagar
  • Elaboração de orçamentos e previsões
  • Ensino fundamental e médio
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de comparecimento
  • Para escolas particulares
  • Razão geral
  • Acompanhamento de atividades
  • Administração de impostos
  • Contabilidade de exercício
  • Cálculo e validação de tarifas
  • Depoimentos do cliente
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de recibos
  • Informação de perdas e ganhos de recursos
  • Preenchimento de cheques
  • Validação cruzada do livro razão
  • Aluguel de concessionárias
  • Cobrança recorrente
  • Créditos de concessionárias
  • Departamento de atendimento ao cliente
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de coletas
  • Gestão de despesas
  • Gestão de estoques
  • Gestão de financiamento
  • Gestão de impostos de vendas
  • Gestão de peças
  • Gestão de vendas
  • Conciliação bancária
  • Contabilidade de fundos
  • Contas a pagar
  • Contas a receber
  • Elaboração de orçamentos e previsões
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de doações
  • Gestão de recursos
  • Razão geral
  • Alerta de pagamentos duplicados
  • Conciliação bancária
  • Controle do processo de aprovação
  • Detecção de fraude
  • Entrada no razão geral
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de tesouraria
  • Impressão de cheques
  • Cobrança e faturamento
  • Cobrança recorrente
  • Compensação de cheques
  • Compensação de pagamento excedente
  • Gestão de coletas
  • Livro de Contas a Receber
  • Pagamentos parciais
  • Processamento de pagamento online
  • Processamento de pagamentos ACH
  • Banco de dados de contatos
  • Calculadora de impostos
  • Cobrança de projetos
  • Cobrança por horas
  • Cobrança recorrente ou de assinaturas
  • Faturamento de contingências
  • Faturas personalizáveis
  • Faturação online
  • Gestão de agências de cobranças
  • Múltiplas moedas
  • Pagamentos móveis
  • Pagamentos online
  • Portal de cobrança
  • Processamento de pagamentos
  • Cobrança recorrente de vários períodos
  • Cobrança recorrente ou de assinaturas
  • Gestão de agências de cobranças
  • Múltiplas moedas
  • Pagamento a posteriori
  • Pagamento recorrente
  • Portal de autoatendimento
  • Processamento de pagamentos
  • Carregamento de recibos
  • Controle de despesas
  • Controle de horas
  • Controle do processo de aprovação
  • Gerenciamento de faturas
  • Gestão de recibos
  • Gestão de reembolsos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Múltiplas moedas
  • Balanço
  • Balanço de perdas e lucros
  • Cenários hipotéticos
  • Consolidação e reagrupação
  • Demonstração de resultados
  • Gestão de tesouraria
  • Múltiplas empresas
  • Previsão
  • Razão geral
  • Registro de auditoria
  • Vários departamentos e projetos
  • Acompanhamento de atividades
  • Compras e recebimento
  • Conciliação bancária
  • Contabilidade de parceira
  • Contas a pagar
  • Contas a receber
  • Elaboração de orçamentos e previsões
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de doadores
  • Gestão de recursos
  • Razão geral
  • Aviso de remessa
  • Entrada de códigos e taxas
  • Gestão de agências de cobranças
  • Gestão de práticas
  • Histórico de faturas
  • Limpeza de Reclamações
  • Orçamentos/estimativas
  • Painel personalizável
  • Processamento de Reclamações
  • Rastreamento de conformidade
  • Verificação de Seguro
  • Banco de dados de associados
  • Contabilidade
  • Gerenciamento das redes sociais
  • Gestão de arrecadação de fundos
  • Gestão de associação
  • Gestão de comitês
  • Gestão de doadores
  • Gestão de dívidas
  • Gestão de eventos
  • Gestão de voluntariado
  • Compras e recebimento
  • Conciliação bancária
  • Contabilidade de fundos
  • Contabilidade de projetos
  • Contas a pagar
  • Contas a receber
  • Elaboração de orçamentos e previsões
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de subvenções
  • Rastreamento de donações

Produtos alternativos

As avaliações mais úteis do Sage Intacct

Overall great software for accounting professionals

Avaliado em 15/05/2019
Kat P.
Finance Associate
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: One major problem with some accounting softwares is that the reports needed to perform analysis, checks, etc. are unavailable. Intacct's wide report customization is a great solution to this that has resulted in an overall positive experience with the software.

Vantagens: For those businesses and organizations looking to step up their accounting software from Quickbooks (or something similar), Sage Intacct is a great solution. While not as intuitive and user friendly as the systems designed for non-accounting professionals, Sage Intacct offers a myriad of features and functionality that is an accounting professional’s dream.
One of the best features of Intacct is its reporting system. Users can run any report they could ever dream of that includes GL, AP, AR, Time & Expenses, Order Entry, Purchasing, etc. Reports are not only customizable, but savable too.
Another great feature of Intacct is that the company is constantly releasing updates, which means the system is always evolving and getting better. Overall, Sage Inacct offers massive capability and is great for organizations who have outgrown smaller systems or who need greater customization.

Desvantagens: For those accustomed to the hand holding of a software like Quickbooks, Sage Intacct can make you feel a bit alone in the woods. It, for the most part, assumes that whoever is using it is an accounting professional, capable of understanding the inner workings of AP, AR, etc. For this reason, I would not recommend the system to those who are unfamiliar with accounting procedures and systems.

Resposta dos fornecedores

por Sage Intacct em 16/05/2019

Thank you for your review, Kat! I'm glad to hear that you're benefiting from the robust reporting within Sage Intacct. If you have any questions or if we can help with anything, please don't hesitate to reach out to Sameera at [email protected]

Great and attentive customer service. Very accommodating with our customization and concerns.

Avaliado em 07/05/2018
Joseph C.
Manager of Accounting
Hospitais e Saúde, 1001-5000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: I like the flexibility and ease of the software. It is overall simple to correct errors. I enjoy the import features for invoices and journal entries. Saves a lot of time and is user friendly, even for less experiences computer users.

Desvantagens: The restrictions of some features and functions. I feel like the functionality is more designed by computer programmers than by actual day to day users. For example, if you are trying to create a custom report, vendor ID is stored one way when entering invoices, and another way when entering journal entries. Customer service suggested to me that I enter the vendor ID in 2 different fields (I believe Vendor_ID and APBillItem_VendorID) for all invoice imports so that I can use 1 f. This is redundant and frustrating. Also for example, you can set invoices to "warn" you if duplicate invoice numbers when manually entering, but if you are using the import feature, it will just crash. You have to de-select the "warn" option, upload the file, and then turn the "warn" function back on. This is not practical. There should be some type of override function for intentional duplicate invoice #s.

Resposta dos fornecedores

por Sage Intacct em 30/11/2018

Hello Joseph,
Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to share your experience using Sage Intacct! I'm glad to hear that you find Sage Intacct easy to use and flexible. Please feel free to reach out to me if there is anything I can do to help!
Sincerely,
Andrew Sevillia
Sr. Manager, Customer Marketing
Sage Intacct

Best Saas Accounting solution

Avaliado em 20/11/2018
Amanda G.
Senior Accountant
Serviços financeiros, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Sage Intacct is a great company to work with. Their software solution is great and easy to use. If your looking to change from an outdated solution, this should make the transition easier.

Vantagens: The software is great. It is super easy to use and almost impossible to break. It can be used for more than your monthly accounting. We use it to track our valuation process. It is easy to track everything in the software and perform your monthly accounting tasks. You can track t&e, ap, ar, fixed assets, and do your cash management in this solution. There are many other features that make it a best in class solution

Desvantagens: The software itself is great. There are certain things we would like to be able to track in the software, like irr, but we also don't expect one software to do anything. There may sometimes be a lag in support getting back to you when you have issues, but nothing that is too extreme

Resposta dos fornecedores

por Sage Intacct em 26/11/2018

Hello Amanda,
Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to share your experience using Sage Intacct! I'm glad to hear that you find Sage Intacct easy to use when you are tracking t&e, ap, ar, fixed assets, and cash management. Please feel free to reach out to me if there is anything I can do to help!
Sincerely,
Andrew Sevillia
Sr. Manager, Customer Marketing
Sage Intacct

Customer support was great from the start and the program is flexible in regards to creating reports

Avaliado em 08/05/2018
Toni A.
AVP Finance
Serviços financeiros, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: The software allowed ability to perform accounts payable to issue cheques and to produce financial statements quickly. The 12 month report is very useful to pick up changes to values in account. The budgeting aspect is also useful for variance analysis.

Vantagens: I like the ability to create the financial reports and also the Dashboard reports. The payables area is easy to perform functions and the year-end close is very simple.

Desvantagens: This program is mainly written for the US market and is not able to create an EFT file (Canadian) that can be uploaded to the bank and create journal entries simultaneously. That would benefit us to make payments that are not by cheque. The "cash" payment types are good because an e-mail can be sent: however still requires for us to do a separate EFT payment on the bank.

Resposta dos fornecedores

por Sage Intacct em 29/11/2018

Hello Toni,
Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to share your experience using Sage Intacct! I'm glad to hear that have had a good experience with customer support and have been able to take advantage of Sage Intacct's flexibility. Please feel free to reach out to me if there is anything I can do to help!
Sincerely,
Andrew Sevillia
Sr. Manager, Customer Marketing
Sage Intacct

Sage Intacct product review

Avaliado em 05/10/2018
Avaliador Verificado
Finance Manager
Serviços e tecnologia da informação, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Overall the system is easy to use and they are constantly making improvements. They are also taking user feedback into consideration and implementing it into new updates every quarter.

Vantagens: I really like the automatic billing capability, I can now send my invoices in 2 hours instead of 2 days. The level of details in the financial reports is exactly what our company was looking for when we switched to Intacct. The ease of having our expense reporting system and Intacct communicate is super helpful, means less manual work.

Desvantagens: I would like to have more features when I record payments and I can't edit certain transactions. I like to drill down on come of the reports and you can't do that so finding out where that information came from is sometimes a challenge.

Resposta dos fornecedores

por Sage Intacct em 29/11/2018

Hello,
Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to share your experience using Sage Intacct! I'm glad to hear that you are having a positive experience using Sage Intacct and that you're saving time on invoicing. Please feel free to reach out to me if there is anything I can do to help!
Sincerely,
Andrew Sevillia
Sr. Manager, Customer Marketing
Sage Intacct

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