Quem usa esse software?

Our expertise is in insurance and risk management software solutions for public entity risk pools, third party administrators (TPAs) and self insured companies.

Avaliações médias

14 avaliações
  • Geral 3.2 / 5
  • Praticidade 2.9 / 5
  • Atendimento ao cliente 3.6 / 5
  • Recursos 3 / 5
  • Relação qualidade/preço 2.9 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial 40 000,00 US$
  • Versão gratuita Não
  • Teste Grátis Não
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • DAVID
  • http://www.davidcorp.com
  • Fundada em 1984

Sobre o NAVRISK VISION

NAVRISK VISION is a comprehensive administration tool for General Liability, Medical Practice Liability, and Workers Compensation Claims with additional solutions for Analytics, RMIS, Policy Issuance, Safety and Property Appraisal. We serve clients in the alternative risk market including Self-Insureds, Public Risk Pools, Insurance Brokers, and TPAs.

Recursos do NAVRISK VISION

  • Acesso móvel
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados preditiva
  • Auditoria
  • Avaliação de riscos
  • Ações corretivas (CAPA)
  • Controle dos processos comerciais
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de controles internos
  • Gestão de exceções
  • Gestão de respostas
  • Gestão de risco da reputação
  • Gestão de riscos de TI
  • Gestão de riscos legais
  • Gestão de riscos operacionais
  • Administração de resseguros
  • Emissão de políticas
  • Geração de políticas
  • Gerenciamento de renovação
  • Gestão de subscrição (seguros)
  • Mecanismo de classificação
  • Orçamentos e estimativas
  • Processamento de políticas
  • Rastreamento de cancelamento
  • Rastreamento de reativações
  • Rastreamento de reclamações
  • Assistente de criação de políticas
  • Biblioteca de melhores práticas
  • Capacitação sobre políticas
  • Captura de conhecimento
  • Controle de versões
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Leitura e reconhecimento
  • Painel
  • Registros de auditoria
  • Revisão e aprovação automáticas
  • Administração de apólices
  • Gestão de casos
  • Gestão de clientes
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de especialistas
  • Gestão de formulários
  • Gestão do contribuinte
  • Rastreamento de co-pagamentos e deduzíveis
  • Rastreamento de solução de reclamações
  • Reclamações eletrônicas
  • Reclamações em papel

As avaliações mais úteis do NAVRISK VISION

Disappointing. Web based program not as functional as we had hoped. Renaissance was better.

Avaliado em 08/12/2017
Pattijo S.
Work Comp Coordinator
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
3/5
Geral
3 / 5
Praticidade
3 / 5
Recursos e funcionalidades
3 / 5
Suporte ao cliente
2 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Web based software allows us to work claims when we're traveling.

Vantagens: Having web-based software is ideal for traveling. The EDI reporting works efficiently most of the time which is critical since electronic reporting is required of insurers in MT. The response time is consistently good. This was a concern when we began looking at webbased software. Creating trouble tickets is easy. We periodically get emails requesting our opinion and we're asked if we have any concerns. If we had more time we would take more advantage of support when its offered. The annual contract service fee is reasonable.

Desvantagens: SAP Reporting has been the biggest problem. Running reports is slow. The formatting /shading of the reports uses too much paper and ink. The drop-downs default to oldest dates. This is particularly a problem in medical review. The MT fee schedule is updated annually. When we enter CPT code, system defaults to the oldest fee schedule. We have to scroll down to select the newest fee schedule amounts. Unecessarily time consuming. Default needs to be changed to grab the newest date. It's baffling to us that this hasn't been fixed. It doesn't seem we are the only insurer that this affects.

Ease of use if awful,

Avaliado em 29/11/2017
Suzie B.
Associate Underwriter
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
3/5
Geral
2 / 5
Praticidade
2 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
3 / 5
Relação qualidade/preço

Vantagens: Exporter is more user friendly for running reports than the old one was. We like the tiles feature.

Desvantagens: WAY too many steps to accomplish things such as endorsements!!!!!! No scroll feature available, instead use must select the next page. We miss the history icon in the coverage area. Too much white space, the screens need to be more condensed to help cut down on scrolling up and down constantly. It times out or locks up more than the old product.

We were an early adopter of NavRisk and have been pleased since the roll out.

Avaliado em 29/11/2017
Paul L.
Risk Analyst
Administração pública
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço

Vantagens: Ease of accessibility even from the field. We can access it when we are at meetings with out laptops with no need for a special connection. I love that I can even access it from my iPhone.

Desvantagens: The document generation via letters in the system. The old silver light version was not that great and the newer version it replaced is even worse.

I process changes to the policies and issue certificates of insurance

Avaliado em 05/12/2017
Denise R.
Underwriting Assistant
Seguros, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
3 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Better layout of information and user friendly in some items (looking up particular vehicles, properties, finding a member).

Vantagens: I like the overall layout of the screens-easy to read and quick to look up items such as particular vehicles and properties by typing a few letters.

Desvantagens: too many tabs to go through for looking at a particular item and more steps in processing work and the process to do certificates is not user friendly as I am unable to revise a certificate holder name (I have to add a new item to the list of certificate holders).

Has everything we need and great customer service

Avaliado em 04/12/2017
Cassandra O.
Workers Comp Coordinator, DrugFree Workplace Coordinator, Travel Coordinator
Construção, 1001-5000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
3 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: The value and the customer service, it has everything we need for claim's software. The company is very friendly as well.

Desvantagens: Hard to use, can have some issues when inputting data. Not user-friendly. I have to write down a lot of the step by step directions.

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