NAVRISK VISION

NAVRISK VISION

da DAVID

Quem usa o NAVRISK VISION?

Our expertise is in insurance and risk management software solutions for public entity risk pools, third party administrators (TPAs) and self insured companies.

Conheça o NAVRISK VISION

NAVRISK VISION is a comprehensive administration tool for General Liability, Medical Practice Liability, and Workers Compensation Claims with additional solutions for Analytics, RMIS, Policy Issuance, Safety and Property Appraisal. We serve clients in the alternative risk market including Self-Insureds, Public Risk Pools, Insurance Brokers, and TPAs.

NAVRISK VISION - Informação

DAVID

http://www.davidcorp.com

Fundada em 1984

NAVRISK VISION - Preços

O NAVRISK VISION não possui versão gratuita nem versão de teste grátis. Versão paga do NAVRISK VISION a partir de 40 000,00 US$.

Preço inicial

40 000,00 US$

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do NAVRISK VISION

Sistemas de Gestão de Riscos
Acesso para Celular
Alertas/notificações
Análise de dados preditiva
Auditoria
Avaliação de riscos
Ações corretivas e preventivas (CAPA)
Controle dos processos comerciais
Gestão de conformidade
Gestão de controles internos
Gestão de exceções
Gestão de respostas
Gestão de risco da reputação
Gestão de riscos de TI
Gestão de riscos legais
Gestão de riscos operacionais
Administração de resseguros
Emissão de políticas
Geração de políticas
Gerenciamento de renovação
Gestão de subscrição (seguros)
Mecanismo de classificação
Orçamentos e estimativas
Processamento de políticas
Rastreamento de cancelamento
Rastreamento de reativações
Rastreamento de reclamações
Atestação
Biblioteca de políticas
Capacitação sobre políticas
Controle de versões
Controle do processo de aprovação
Criação de políticas
Gestão de metadados da política
Gestão do fluxo de trabalho
Registros de auditoria
Relatórios e análise de dados
Administração de apólices
Gestão de casos
Gestão de clientes
Gestão de conformidade
Gestão de especialistas
Gestão de formulários
Gestão do contribuinte
Rastreamento de co-pagamentos e deduzíveis
Rastreamento de solução de reclamações
Reclamações eletrônicas
Reclamações em papel

NAVRISK VISION - Avaliações

Exibindo 5 de 14 avaliações

Geral
3,2/5
Praticidade
2,9/5
Atendimento ao cliente
3,6/5
Recursos
3/5
Relação qualidade/preço
2,9/5
Paul L.
Risk Analyst
Administração pública
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/11/2017

"We were an early adopter of NavRisk and have been pleased since the roll out."

Vantagens: Ease of accessibility even from the field. We can access it when we are at meetings with out laptops with no need for a special connection. I love that I can even access it from my iPhone.

Desvantagens: The document generation via letters in the system. The old silver light version was not that great and the newer version it replaced is even worse.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/11/2017
Denise R.
Underwriting Assistant
Seguros, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/12/2017

"I process changes to the policies and issue certificates of insurance"

Comentários: Better layout of information and user friendly in some items (looking up particular vehicles, properties, finding a member).

Vantagens: I like the overall layout of the screens-easy to read and quick to look up items such as particular vehicles and properties by typing a few letters.

Desvantagens: too many tabs to go through for looking at a particular item and more steps in processing work and the process to do certificates is not user friendly as I am unable to revise a certificate holder name (I have to add a new item to the list of certificate holders).

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/12/2017
Pattijo S.
Work Comp Coordinator
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    3/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/12/2017

"Disappointing. Web based program not as functional as we had hoped. Renaissance was better."

Comentários: Web based software allows us to work claims when we're traveling.

Vantagens: Having web-based software is ideal for traveling. The EDI reporting works efficiently most of the time which is critical since electronic reporting is required of insurers in MT. The response time is consistently good. This was a concern when we began looking at webbased software. Creating trouble tickets is easy. We periodically get emails requesting our opinion and we're asked if we have any concerns. If we had more time we would take more advantage of support when its offered. The annual contract service fee is reasonable.

Desvantagens: SAP Reporting has been the biggest problem. Running reports is slow. The formatting /shading of the reports uses too much paper and ink. The drop-downs default to oldest dates. This is particularly a problem in medical review. The MT fee schedule is updated annually. When we enter CPT code, system defaults to the oldest fee schedule. We have to scroll down to select the newest fee schedule amounts. Unecessarily time consuming. Default needs to be changed to grab the newest date. It's baffling to us that this hasn't been fixed. It doesn't seem we are the only insurer that this affects.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/12/2017
Cassandra O.
Workers Comp Coordinator, DrugFree Workplace Coordinator, Travel Coordinator
Construção, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/12/2017

"Has everything we need and great customer service"

Vantagens: The value and the customer service, it has everything we need for claim's software. The company is very friendly as well.

Desvantagens: Hard to use, can have some issues when inputting data. Not user-friendly. I have to write down a lot of the step by step directions.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/12/2017
Ryan C.
HR Program Specialist
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/11/2017

"NAVRISK is a huge upgrade from the previous Renaissance software"

Vantagens: The ability to customize your fields is the most useful tool. For example, there is a ton of information that you can run a search on, some of which, because we are a self-insured municipality, we don't need. The ability to remove some of those fields from my usual view is very useful so that my normal view isn't cluttered. But if I ever need the other fields, getting them back is as simple as a few clicks of the mouse.

Desvantagens: The inability to see all of the various fields in some of the views. For example, when looking at payment screens, unlike in Renaissance, a lot of information is found off the screen, requiring you to scroll right to see everything. It just takes some getting used to. There is a lot more information to see using Nav, but having to scroll to access it all takes some getting used to.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/11/2017