Quem usa esse software?

With Salesforce's multi-tenant cloud computing model we can serve the needs of companies of all sizes, in any industry. Our customers benefit from a shared main framework, while maintaining privacy.

Avaliações médias

11.913 avaliações
  • Geral 4.5 / 5
  • Praticidade 4 / 5
  • Atendimento ao cliente 4 / 5
  • Recursos 4.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 4 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial $25/mês
  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim, consiga uma avaliação gratuita
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Salesforce
  • http://www.salesforce.com
  • Fundada em 1999

Sobre o Salesforce

Sales Cloud is a customizable CRM platform that grows with you. Get real-time customer information and activity in one place, plus insights with dashboards and reports. Connect to thousands of business apps to extend your CRM to every department. Or choose Salesforce Essentials for small businesses to manage customer relationships and grow faster. It's easy to set-up, easy to use and grows with your business. Use customer insights to prioritize intelligently and spend your time where it matters.

Recursos do Salesforce

  • Agendamento
  • Gestão de contratos
  • Gestão de orçamentos
  • Gestão de projetos
  • Gestão de vendas
  • Gestão do tempo
  • Previsão
  • Rastreamento de clientes
  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação
  • Distribuição de recompensas
  • Notificações do programa
  • Pesquisa
  • Rastreamento de indicações
  • Rastreamento de uso de referências
  • Acesso móvel
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Captura de leads
  • Discagem automática
  • Distribuição de leads
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de dados
  • Gestão de listas de chamadas
  • Gestão do desempenho
  • Gravação de chamadas
  • Lead Scoring
  • Painel
  • Acompanhamento de atividades
  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Segmentação de leads
  • Automação de marketing
  • Catálogo de produtos
  • Cotizações e propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão de call centers
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Gestão de projetos
  • Gestão de questionários
  • Gestão territorial
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Páginas de início e formulários web
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Suporte do cliente
  • ERP
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão da manutenção
  • Gestão da qualidade
  • Gestão da segurança
  • Gestão de remessas
  • Integração da contabilidade
  • MES (Sistema de execução de manufaturas)
  • Orçamentos/estimativas
  • Planejamento das necessidades de materiais (MRP)
  • Relatórios e análise de dados
  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Catalogação e categorização
  • Controle de respostas por e-mail
  • Gestão do conhecimento
  • Indicadores de desempenho
  • Pesquisa
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento do suporte ao cliente
  • Alertas de imóveis
  • Correspondência de cliente e imóveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Segmentação
  • Colaboração
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de apresentações
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de leads
  • Gestão de metas e cotas
  • Gestão de propostas
  • Gestão do desempenho
  • Gestão territorial
  • Banco de dados do cliente
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de canais
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de comissões
  • Gestão de contratos
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão territorial
  • Indicadores de desempenho
  • Marketing por e-mail
  • Previsão de vendas
  • Rastreamento de recomendações
  • Análise de concorrentes
  • Análise de tendências de vendas
  • Análise estatística
  • Apresentação de dados gráficos
  • Estudos correlacionais
  • Geração de relatórios de exceção
  • Indicadores de desempenho
  • Modelagem dinâmica
  • Modelagem e simulação
  • Painel

As avaliações mais úteis do Salesforce

SalesForce is astounding for the most part at what it does, however can be hard to adjust to specifi

Traduzir com Google Avaliado em 17/05/2019
Jerome M.
Senior Financial Analyst
Software, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: It monitors our hopefuls and customers discourses over some stretch of time which causes us return from where the last discussion had finished. A decent record data also with 360-perspective on data. Devices work quite a bit of some acclaimed person to person communication destinations and could be considered as a simple exploring stage.

Vantagens: A stage that offers deals the board, client administration, showcasing robotization and accomplice relationship the executives. It is a c cloud-based CRM arrangement, Salesforce gives you anyplace, whenever, access to your business information, even from cell phones. This stage helped us streamline our procedure and logged our discussion with every one of our customers/applicants monitoring the discourse history and knowing where we left at. It has a decent contact the board framework that enables the clients to store significantly more data like record/customer subtleties, addresses, other accessible data which permits a decent record information review. The Dashboard is adaptable and can fit to what their customer needs and requires for the particular procedure. It's a simple to explore programming particularly for the individuals who had been into cloud-based stage previously.

Desvantagens: The multifaceted nature of its highlights here and there are not being depleted/augmented by little scale organizations and could get overpowering now and again. Evaluating might be somewhat high for a little organization particularly on the off chance that they need something that is progressively adaptable. For our group, it took us some time to explore the stage completely and consider was on the most proficient method to tweak the stage dependent on our necessities. Recognizing what is as of now accessible for us and what can be considered for what's to come is something that we get to profound plunge through the span of months and a great deal of cooperation and discussion with the group. Announcing issues may be somewhat hard as far as realizing who is responsible for certain specialized glitch if its Salesforce people themselves or some application that connects to it.

Great CRM platform, but not always worth Salesforce's continually increasing licensing costs

Traduzir com Google Avaliado em 06/03/2019
Andrew H.
Senior Vice President, Technology
Relações públicas e comunicações, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
2 / 5
Suporte ao cliente
2 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We used Salesforce to be our CRM and Professional Services Automation (PSA) system. We custom-built the PSA, but the CRM piece was mostly Salesforce out-of-the-box. Ultimately, if you can figure how to keep your licensing and other add-in costs in check, then Salesforce can be the right tool for you. Otherwise, you may find what we found, which is that Salesforce's continual cost increases eventually cause the platform to lose its ROI. We ultimately switched from Salesforce to Microsoft Dynamics 365 after Salesforce continually and forcibly raised their costs beyond our ROI threshold. The system was functionally fine, but the annual costs had simply become too much.

Vantagens: As a CRM platform, it's everything you could ask for. Also, its AppStore is top notch. From a functionality perspective, you cannot go wrong with Salesforce. Also, as one of the biggest and most widespread platforms, there are plenty of Salesforce resources out there, so there is no shortage of help available should you need it. If you are a small non-profit particularly, Salesforce can be an incredible resource as your first 10 licenses are free (as long as you qualify as a non-profit with Salesforce)

Desvantagens: If you are a for-profit firm, be aware that Salesforce builds in an annual 7% licensing cost increase into it's contracts. As a result, you will be continually negotiating and re-negotiating with them to keep licensing costs reasonable. Even then, Salesforce will continually look to increase your spend with them. Their sales teams/account managers can be very aggressive and a lot of things you may want or need will cost you extra. They're also continually rotating their account managers. This can be very frustrating as a customer because just when you feel that you've built a good relationship with your account manager, Salesforce will switch people on you and then you have to work to rebuild a new relationship.

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