Quem usa esse software?

With Salesforce's multi-tenant cloud computing model we can serve the needs of companies of all sizes, in any industry. Our customers benefit from a shared main framework, while maintaining privacy.

Avaliações médias

11.286 avaliações
  • Geral 4.5 / 5
  • Praticidade 4 / 5
  • Atendimento ao cliente 4 / 5
  • Recursos 4.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 4 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial $25/mês
  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim, consiga uma avaliação gratuita
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Salesforce
  • http://www.salesforce.com
  • Fundada em 1999

Sobre o Salesforce

Sales Cloud is a customizable CRM platform that grows with you. Get real-time customer information and activity in one place, plus insights with dashboards and reports. Connect to thousands of business apps to extend your CRM to every department. Or choose Salesforce Essentials for small businesses to manage customer relationships and grow faster. It's easy to set-up, easy to use and grows with your business. Use customer insights to prioritize intelligently and spend your time where it matters.

Recursos do Salesforce

  • Agendamento
  • Gestão de contratos
  • Gestão de orçamentos
  • Gestão de projetos
  • Gestão de vendas
  • Gestão do tempo
  • Previsão
  • Rastreamento de clientes
  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação
  • Distribuição de recompensas
  • Notificações do programa
  • Pesquisa
  • Rastreamento de indicações
  • Rastreamento de uso de referências
  • Acesso móvel
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Captura de leads
  • Discagem automática
  • Distribuição de leads
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de dados
  • Gestão de listas de chamadas
  • Gestão do desempenho
  • Gravação de chamadas
  • Lead Scoring
  • Painel
  • Acompanhamento de atividades
  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Segmentação de leads
  • Automação de marketing
  • Catálogo de produtos
  • Cotizações e propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão de call centers
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Gestão de projetos
  • Gestão de questionários
  • Gestão territorial
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Páginas de início e formulários web
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Suporte do cliente
  • ERP
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão da manutenção
  • Gestão da qualidade
  • Gestão da segurança
  • Gestão de remessas
  • Integração da contabilidade
  • MES (Sistema de execução de manufaturas)
  • Orçamentos/estimativas
  • Planejamento das necessidades de materiais (MRP)
  • Relatórios e análise de dados
  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Catalogação e categorização
  • Controle de respostas por e-mail
  • Gestão do conhecimento
  • Indicadores de desempenho
  • Pesquisa
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento do suporte ao cliente
  • Alertas de imóveis
  • Correspondência de cliente e imóveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Segmentação
  • Colaboração
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de apresentações
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de leads
  • Gestão de metas e cotas
  • Gestão de propostas
  • Gestão do desempenho
  • Gestão territorial
  • Banco de dados do cliente
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de canais
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de comissões
  • Gestão de contratos
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão territorial
  • Indicadores de desempenho
  • Marketing por e-mail
  • Previsão de vendas
  • Rastreamento de recomendações
  • Análise de concorrentes
  • Análise de tendências de vendas
  • Análise estatística
  • Apresentação de dados gráficos
  • Estudos correlacionais
  • Geração de relatórios de exceção
  • Indicadores de desempenho
  • Modelagem dinâmica
  • Modelagem e simulação
  • Painel

As avaliações mais úteis do Salesforce

Great CRM platform, but not always worth Salesforce's continually increasing licensing costs

Traduzir com Google Avaliado em 06/03/2019
Andrew H.
Senior Vice President, Technology
Relações públicas e comunicações, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
2 / 5
Suporte ao cliente
2 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We used Salesforce to be our CRM and Professional Services Automation (PSA) system. We custom-built the PSA, but the CRM piece was mostly Salesforce out-of-the-box. Ultimately, if you can figure how to keep your licensing and other add-in costs in check, then Salesforce can be the right tool for you. Otherwise, you may find what we found, which is that Salesforce's continual cost increases eventually cause the platform to lose its ROI. We ultimately switched from Salesforce to Microsoft Dynamics 365 after Salesforce continually and forcibly raised their costs beyond our ROI threshold. The system was functionally fine, but the annual costs had simply become too much.

Vantagens: As a CRM platform, it's everything you could ask for. Also, its AppStore is top notch. From a functionality perspective, you cannot go wrong with Salesforce. Also, as one of the biggest and most widespread platforms, there are plenty of Salesforce resources out there, so there is no shortage of help available should you need it. If you are a small non-profit particularly, Salesforce can be an incredible resource as your first 10 licenses are free (as long as you qualify as a non-profit with Salesforce)

Desvantagens: If you are a for-profit firm, be aware that Salesforce builds in an annual 7% licensing cost increase into it's contracts. As a result, you will be continually negotiating and re-negotiating with them to keep licensing costs reasonable. Even then, Salesforce will continually look to increase your spend with them. Their sales teams/account managers can be very aggressive and a lot of things you may want or need will cost you extra. They're also continually rotating their account managers. This can be very frustrating as a customer because just when you feel that you've built a good relationship with your account manager, Salesforce will switch people on you and then you have to work to rebuild a new relationship.

SalesForce + Pardot = Winning Team

Traduzir com Google Avaliado em 30/01/2019
Senior Marketing Associate
Hospitais e Saúde, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: My current company had been using Constant Contact before I arrived, and it was poorly managed... a huge mess, even... partially due to the staff being unable to coordinate, and partially because the software was a bit clunky. I was brought on during the SalesForce onboarding process, and 36 months later, with very little management efforts from our marketing/BD staff, our data is standardized, uniform, and easily accessible. Emails are scheduled to go out once a week, months in advance, based on templates first developed by our onboarding process, and we have been able to shift our marketing staff to more analytical projects that have given us the edge we needed to be on track to make our profit-sharing bonus numbers for the first time in years.

Vantagens: The ability to customize really makes SalesForce its own beast. I've worked for two companies that have used the software, and both looked very different, yet still intuitively the same. I like that if there isn't currently a solution for you, there are add-ons and plug-ins that can be fitted into your experience to make it an extremely tailored solution for a wide range of companies. Not only that, the customer support staff have some great tools at their disposal that give you an even deeper dimension of control, should you be unable to quite round the edges for your perfect fit. I like the seamless integration with Pardot. In addition, with Pardot's automation platform, you can literally save hours' worth of work as contact/prospect data can sync in nearly realtime, depending on the rules you've set up. If all this sounds perplexing, don't worry too much, as Salesforce has an amazing onboarding team that will work with your designated admin staff to utilize most of the software package from nearly any education/experience level.

Desvantagens: There are some frustrating limitations with reporting in Pardot, and sometimes SalesForce integration with plug-ins can be a bit of a hassle if they weren't set up during the initial onboarding, but overall these are speedbumps at worst and don't detract from the overall experience enough to really worry about.

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