Quem usa esse software?

Developed specifically for the needs of mid-sized companies (200 to 2,500 employees). Markets which have complex requirements like Construction, Non Profits and Manufacturing.

Avaliações médias

5 avaliações
  • Geral 5 / 5
  • Praticidade 4.5 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.5 / 5
  • Recursos 5 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial 5,00 US$/mês
  • Detalhes dos preços HR, Payroll and Talent Engagement - PEPM model, pay for what you use
  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Não
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Documentos
  • Suporte 24 horas por dia (representante ao vivo)
    Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Criterion
  • https://www.criterionhcm.com
  • Fundada em 1984

Sobre o Criterion HCM

Criterion delivers the best human capital management (HCM) software user experience, functionality and value in the mid-market. Our full range of HCM solutions and state-of-the-art platform help organizations better manage the entire employment lifecycle and make data-driven workforce decisions at every stage. Criterion has served the HCM needs of mid-sized companies for more than 30 years.

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Recursos do Criterion HCM

  • Banco de dados de funcionários
  • Comentários de 360 graus
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de benefícios
  • Gestão de indenizações
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão de tempo e comparecimento
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do tempo livre
  • Incorporação
  • Perfil dos funcionários
  • Portal de autoatendimento
  • Seguimento dos candidatos
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As avaliações mais úteis do Criterion HCM

Good

Avaliado em 22/01/2018
Susan V.
Mgr of HR & OD
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: It is truly an HR software built with HR end users in mind. The fact that positions are separate and allow you to track FTEs is logical versus some that I previewed that make simple things like EEO codes driven by the employee record versus the position record.

Desvantagens: Flexible report writing features, or lack thereof. Getting data back out of the system in the form of reports is not user friendly.

ESS Review

Avaliado em 13/08/2014
Peggy D.
Fonte da avaliação 
Fonte: SoftwareAdvice
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: I really appreciate the support that is provided. They are very quick to respond to any problem that I have and also to communicate where they are in the process. What I like best about the product is the ease of looking up information on an employee. Being able to see their history at my fingertips is awesome.

Desvantagens: It runs a little slow sometimes, but there is really nothing I don't like.

System is great, data upload is iffy, customer service is acceptable

Avaliado em 11/01/2018
Megan S.
Client Processing Service Specialist
Consultoria de gestão, 13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
Fonte: SoftwareAdvice
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
3 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: I think the amount of things you can do with the service is amazing. Reports are easy to customize and pull

Desvantagens: The customer service has been slow to respond and has not had some of the answers needed. The difficulty of doing a large upload

Criterion HCM - Perfect Software

Avaliado em 11/08/2014
Laura S.
Serviços jurídicos
Fonte da avaliação 
Fonte: SoftwareAdvice
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: I always get fast and great help from the customer service department. The system is easy to use.

Desvantagens: I wish I could add fields on my own. It seems that I can re-label fields but not add them on my own.

FFVA uses HR, Payroll, & ESS

Avaliado em 12/08/2014
Jimie W.
Fonte da avaliação 
Fonte: SoftwareAdvice
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: I like the ease of use and the efficiency of the support staff.

Desvantagens: The products we use don't really have any downsides.

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