Quem usa o LS Retail?

Comércio varejista, restaurantes e outras organizações de serviços de alimentação.

Conheça o LS Retail

A LS Retail oferece um sistema de gestão de varejo unificado, oferecendo todas as funcionalidades necessárias para gerenciar qualquer negócio com eficiência, desde a matriz até terminais POS.

Os terminais POS são fáceis de configurar e usar e são compatíveis com teclados e telas sensíveis ao toque. O sistema permite acompanhar as vendas, os níveis de estoque e a produtividade em tempo real em todos os canais de vendas: lojas físicas, plataforma de comércio eletrônico e aplicativo móvel; supervisionar os indicadores-chave de desempenho (KPIs), gerenciar o estoque com facilidade e muito mais.

LS Retail - Informação

LS Retail

http://www.lsretail.com

Fundada em 1990

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Instalado - Mac
  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
LS Retail - Vídeo
Play
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LS Retail - Visão geral de preços

O LS Retail não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.


Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Recursos do LS Retail

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Ver lista completa de Sistemas PDV

  • CRM
  • Comércio eletrônico
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão de comissões
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de mercadorias
  • Gestão de pedidos
  • Marketing por e-mail
  • Pedido por correio
  • Programa de fidelidade
  • Relatórios e análise de dados
  • Várias localizações

Ver lista completa de Software de Gestão de Varejo

LS Retail - Alternativas

Mais alternativas ao LS Retail

LS Retail - Avaliações

Exibindo 5 de 122 avaliações

Geral
4,3/5
Praticidade
4,1/5
Atendimento ao cliente
3,7/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,1/5
Srinivas C.
Business Analyst
Petróleo e energia, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/03/2018

"Ls NAV is very good application for retail mgt. Most of the features & functions are out of the box"

Comentários: Easy to implement
Easy to manage
Easy to configure
Easy to Monitor
Easy to evaluate

Vantagens: Many of the functionalities are driven by setup. Its just plug and play.
LS DD Powerful tool for the data replication.
It is a complete package for retail.
Customizations to suit desired needs are 1% maximum since all functionalites are out of the box

Desvantagens: There are no much concerns about this software. The one and only difficulty is training. It is hard to find the Training and the Trainer.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/03/2018
Dilanka H.
Project Manager
Serviços e tecnologia da informação, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/07/2019

"All-in one Retail Solution for a plug and play action"

Comentários: Retail Business in Sri Lanka is not well-managed when it comes to Resource Planning and Finance Management. Sri Lankan IT Industry is highly competitive in introducing a modernly made Retail Management Software Solution to make things go ahead in Retail sales industry with efficiency and good standard, and herewith LS Retail and its business logic designs as an Implementation person I did see bigger advantages to follow a well-developed framework. LS Retail was a Thumbs up from both the Implementer and the End-Customer.

Vantagens: Wide-spread Configuration capability is a huge plus point selecting this as the main Retail Solution for a Retail operations-driven Business or an Enterprise. LS Retail has the capability to deploy as a vertical software solution for Microsoft Dynamics NAV/Business Central which makes the solution proposals more competent and viable. In terms of UI/UX, the user-friendliness is an achieved goal metrics here at LS Retail.

Desvantagens: Although the capacity to configure the system is given at a performable level as a Deployer I am keen for good development capabilities to be carried out, overlayed or extended. At the moment the pricing structure is not that viable for South Asian Market from implementation and proposal development experience.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/07/2019
Kevin Y.
Solution Architect
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/03/2018

"We had the chance to implement LS. NAV Version 800.03 and version 900.05 at different client site."

Vantagens: The screen is intuitive and easy to use. The functionality does not seem overwhelming or hard to understand. It pack with features and also works with different variation type of retailers- a pure retail store and or hospitality type. It can all be taken care by one system. You can also customize the application to fit your needs such as hide features for some users or also integrate new functionality such as payment integration. I like that it is web enabled which means that a retailer that want to have an Omni channel system can integrate their econmerce to this back office

Desvantagens: Support or response are very slow from LS. Also for any fixes and hot fixes they provide is one the latest version of Dynamics NAV. This means that it is very hard to retrofit hotfixes from one version to the other. A good example are from version 900.03 to the newer 10.00.05. The fixes were not evident or detailed as it should have been. Also the software seems to be over promised. There are features listed that although present - does not fully cover the necessity of the client. A good example is again on version9.00.05 which although advertised as have a good coverage for hospitality- restaurant/bar, there were lots of issues or limitation of the software. The software may allow you to do some configurations and suggest some functionality but it does not work in the context of North America or lead to hard errors with system crash. Such errors were found and are still present in their split bill function for example. The cost is high as well since it is built on top of the dynamics nav stack.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/03/2018
Avaliador Verificado
Business Transformation Manager
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/07/2019

"Value for your dollars!!!"

Comentários: The solution was implemented in a multidimensional organisation with POS's, backend and frontend users. The ability to have everything (>90%) of your needs fulfilled is a fantastic feat.

Vantagens: The ability for the software solution to work for you straight out of the box and then provide the adaptability and also extensive modularity is amazing.

Desvantagens: The lack of a Human Resources aspect. Well there is HR involved but its very limited.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/07/2019
Fernando M.
Executive Director
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/07/2019

"Great business value"

Comentários: Customer service, replenishment, retail operations, accounting, inventory, store management

Vantagens: Integrated solution, ease of use, world-class product, great functionality

Desvantagens: Some tardiness in the technical response

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/07/2019