Conheça o Gist

Fonte única de verdade para contatos com bate-papo ao vivo, suporte técnico, base de conhecimento, automação de marketing por e-mail e muito mais.

Quem usa o Gist?

SaaS, agências de marketing, serviços comerciais, serviços domésticos, blogueiros e editores, comércio eletrônico

Not sure about Gist? Compare with a popular alternative

Gist

Gist

4,7 (146)
Not available in your country
29,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
14
No integrations found
4,5 (146)
4,7 (146)
4,7 (146)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
No pricing found
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
72
8
4,7 (143)
4,6 (143)
4,8 (143)

Outras ótimas alternativas ao Gist

Groove
Top rated features
CRM
Gerenciamento de e-mails
Relatórios e análise de dados
Freshdesk
Top rated features
Alertas/notificações
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Platformly
Top rated features
Automação de marketing
Campos personalizáveis
Gestão de campanhas por e-mail
MailerLite
Top rated features
E-mail otimizados para celulares
Gerenciamento de listas
Gestão de campanhas por e-mail
Ortto
Top rated features
E-mail otimizados para celulares
Gerenciamento de listas
Gestão de campanhas por e-mail
LiveChat
Top rated features
Acesso para Celular
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de tickets de suporte
Front
Top rated features
Acesso para Celular
Gerenciamento de e-mails
Gestão de caixa de entrada
Customerly
Top rated features
Acesso para Celular
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de contatos
Leadpages
Top rated features
Edição em tempo real
Modelos personalizáveis
Opções de publicação

Avaliações do Gist

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,5
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
78%
4
18%
3
1%
2
1%
1
1%
Stefan
Stefan
Operations & Design Director, Alemanha
Usuário do LinkedIn Verificado
Ócio, viagens e turismo, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Great customer support tool with live chat & bots

5,0 há 2 semanas Novo

Vantagens:

Gist has a lot of great features and a fantastic UX for both site visitors and support agents. The onboarding was very intuitive, also thanks to their detailed documentation. So far we have only used the live chat and bots, but we are already working on migrating the custom knowledge base of our SaaS to Gist. Finally, Gist’s own support team is spot on!

Desvantagens:

We would like to see more integrations, especially with BuddyBoss, Frill, SureMembers and SureCart.

Oliver
Oliver
SEO Strategist, Austrália
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços financeiros, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Gist is a powerhouse in the making

5,0 há 4 anos

Vantagens:

The fact that EDMs, transactional emails, support chat, bots and knowledgebase features are all in the one place, connected by automation triggers and workflows is very useful. The scope of personalisation you can achieve by combining all these elements on top of a single user database which includes user behaviour is powerful.

Desvantagens:

Some features a still underdeveloped such as the pop-ups, but I do see the Gist team making steady progress and am sure these items will be developed.

Fredrik
CEO, Suécia
E-Learning, 201 - 500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Poor customer support that don't really give you any support

1,0 há 2 meses Novo

Comentários: Have not really been able to get it working and I have a free lifetime plan. But, that is normally how things go. If it is cheap then it normally is not worth you time.

Vantagens:

The most useful part about Gist is that I don't need to use it since there are many other systems out there that offers what they do.

Desvantagens:

It is not easy to get started and their support leaves a lot to wish for.

Prarin
CEO, Tailândia
Serviços e tecnologia da informação, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Amazing tool and Well-Designed Tool

4,0 mês passado Novo

Comentários: Smooth and Well-Designed Tools

Vantagens:

I've a difficult time to combine many tools to create my full-cycle of marketing workflow. And it is quite hard to integrate those tools to work togethers. Also, having too many tools with subscription pricing model, i have to keep paying more every months which makes me to hold fixed costs through years. Gist helps me fix every problems that I had and I satisfied with the tool.

Desvantagens:

Only unfortunate thing is ... the premium price is over my budget for real.and there are some functions in premium should be in the lower tier of LTD.

Jared
Founder, Malásia
Impressão, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Gist is one of the best Live Chat software, almost comparable to Intercom

5,0 há 3 semanas Novo

Comentários: Love the software after checking out the alternatives like Tawkto, Crips, MyAlice. Gist came out tops

Vantagens:

Their seamless live chat function that works flawlessly, and their mobile app, which is a huge must have for me

Desvantagens:

No white labelling for my level of subscription