15 anos ajudando empresas portuguesas
a escolherem o melhor software

Conheça HubSpot Service Hub

O software de atendimento ao cliente da HubSpot facilita a gestão e a conexão com os clientes. Nele, você encontrará um Help Desk construído para ajudar a mantê-lo organizado e garantir o sucesso dos clientes; base de conhecimento, uma solução proativa para ajudar os clientes a se ajudarem; feedback do cliente, pesquisas e informações criadas para lhe dar um impulso na satisfação do cliente; geração de relatórios e automação em todas as ferramentas para ajudar a dimensionar e melhorar os resultados positivos.

Quem usa HubSpot Service Hub?

HubSpot Service Hub é para as empresas que acreditam em colocar o cliente em primeiro lugar. As ferramentas internas ajudam pequenas equipes de serviços a melhorar o suporte, criar soluções de autoatendimento e deixar os clientes mais felizes.

HubSpot Service Hub Software - 1
HubSpot Service Hub Software - 2
HubSpot Service Hub Software - 3

Está em dúvida sobre o HubSpot Service Hub? Compare com uma alternativa popular

HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub

4,5 (155)
50,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
85
103
4,4 (155)
4,3 (155)
4,6 (155)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
9,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
180
138
4,6 (1 574)
4,7 (1 574)
4,7 (1 574)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao HubSpot Service Hub

LiveAgent
Melhores recursos
Bate-papo proativo
Gestão de caixa de entrada
Registro de chamadas
Zoho Assist
Melhores recursos
Acesso sem supervisão
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
Freshdesk
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Salesforce Sales Cloud
Melhores recursos
Contatos compartilhados
Para organizações e equipes de vendas
Rastreamento de clientes
Zendesk Suite
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Zendesk Sell
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Intercom
Melhores recursos
Bate-papo ao vivo
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Basecamp
Melhores recursos
Compartilhamento de arquivos
Ferramentas de colaboração
Gestão de tarefas
Asana
Melhores recursos
Gestão de prazos
Gestão de tarefas
Planificação/Programação de projetos

Avaliações do HubSpot Service Hub

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,4
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,1
Relação qualidade/preço
4,3

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
52%
4
42%
3
5%
2
1%
Brooke
Brooke
Head of Marketing
Usuário do LinkedIn Verificado
E-Learning, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Easy to keep track of issues, create surveys, automations

4,0 há 3 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Josh
Josh
Co-Founder, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Hubspot Service Hub

5,0 há 4 anos

Comentários: Overall, Service Hub has been a pleasantly surprising experience.

Vantagens:

We were already using the CRM features of Hubspot and liked the idea of combining with our service desk. We automatically create tickets from chats, which makes dropping the ball on tickets harder to do. The knowledge base is flexible, and the layout templates allowed us to get on-brand.

Desvantagens:

I'd love to see an OAuth option in the future to put our knowledge base behind a login.

Hailey
Sales Marketing Manager, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 10 000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

The best CRM product we used.

5,0 há 6 meses

Comentários: I like how the product organization allows the attachment of offers. This keeps the record clean. I appreciate the possibility that everyone can see the ticketing area as well, instead of keeping it isolated to one person. The ticketing system is excellent, allowing me to prioritize and manage customer requests efficiently. The chatbot functionality is also useful – I can customize it to suit my business needs. Integration with other Hubspot tools like email makes it a pretty complete solution. Overall easy to use, has the features we needed, and most importantly is easy to customize to enable solid reporting.

Vantagens:

I love using ServiceHub to support my clients because it allows us to see the service at all levels: grainy and in the weeds as we work on each ticket for the client, then also at high altitude. 30,000 feet as we collect reports of the overall support experience. Of our customers. Additional features like feedback surveys are essential for measuring business success. I use Hubspot to manage requests and communicate via chatbots and I am very impressed with the platform. The interface is intuitive and user-friendly, making it easy to navigate and get things done quickly.

Desvantagens:

Frustrated when there is only one ticket holder or it is difficult to assign collaborators. Sometimes some people have to work on several projects and it is difficult to know who is doing what.

Kreasan
Jnr HR Business Partner, África do Sul
Construção, 10 000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Amazing features with realistic functionalities.

5,0 há 2 meses Novo

Comentários: Ideal solution to creating and converting more leads. Commendable results and looking forward to more achievements.

Vantagens:

Giving customers the best treatment takes the best part of the journey. The dashboard is flexible to changes and easy to manage. HubSpot Service Hub has a free sign up plan which is key to ensuring an informed decision. Through live chat, we have realized a commendable rise in customers since the tool helps in converting leads to clients. Best there is.

Desvantagens:

No cons at all. Their services are great and it is free which is absolutely amazing.

Sergio
Application Engineer, Espanha
Fabricação elétrica/eletrônica, 201 - 500 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas anteriormente:

HubSpot Service Hub is not a mature product - Stay away if you can

2,0 ano passado

Comentários: I am extremely disappointed.

Vantagens:

I like that it is connected with the CRM (which we use for sales and martketing). This is the main reason why we looked into it in the first place.

Desvantagens:

The Customer Portal that my customers see is very poor quality compared to similar tools. The interface is not customizable at all. You cannot even let the customer see in the overview of the tickets who is servicing his/her requests. I have found multiple bugs and I was told "We know. We do not have a timeline to fix this". Customers cannot even embed a picture in a message. The list could go on and on.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Easy to use Live Chat System

4,0 há 4 meses

Vantagens:

- easy to set up - easy to use - easy to implement - easy to edit / add users

Desvantagens:

the only con is that it would be great to enable a form before connecting the user to a sales rep