NCR Silver

Quem usa o NCR Silver?

We serve entrepreneurs and growing enterprises in over 130 different business verticals such as retail, restaurants, pubs, frozen treats, and more.

Conheça o NCR Silver

NCR Silver delivers value beyond the point of sale to help businesses of all sizes drive success. Along with an easy-to-use tablet point of sale, the NCR Silver suite of cloud-based tools delivers actionable insights, multi-site capabilities, customer engagement tools and business management resources, all available at your fingertips.

NCR Silver - Informação

NCR Silver

https://www.ncrsilver.co.uk/

Fundada em 1884

NCR Silver - Preços

O NCR Silver não possui versão gratuita nem versão de teste grátis. Versão paga do NCR Silver a partir de 79,00 US$/mês.

Preço inicial

79,00 US$/mês

Detalhes de preços

Each additional device: $50 per month

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Online

Recursos do NCR Silver

  • Acesso para Celular
  • Controles independentes
  • Dividir contas
  • Gestão de dicas
  • Gestão de entrega
  • Gestão de estoques
  • Gestão de tabelas
  • Gestão de vales-presente
  • Pedidos online
  • Programa de fidelidade
  • Relatórios e análise de dados

Ver lista completa de Programas para Caixa de Restaurante

  • Assinatura eletrônica
  • Gestão de comissões
  • Gestão de descontos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de vales-presente
  • Integração de comércio eletrônico
  • Leitura de códigos de barras
  • PDV para restaurantes
  • PDV para varejo
  • Perfis de conta de cliente
  • Programa de fidelidade
  • Várias localizações

Ver lista completa de Sistemas PDV

  • Comércio eletrônico
  • Gestão de comissões
  • Gestão de descontos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de preços
  • Gestão de vales-presente
  • Leitura de códigos de barras
  • PDV para restaurantes
  • Permissões de acesso a usuários
  • Ponto de venda para bares
  • Rastreamento de devoluções
  • Rastreamento de vendas
  • Suporte de programa de fidelidade

Ver lista completa de Sistemas PDV para iPad

  • Controle de estoque
  • Controles independentes
  • Dividir contas
  • Gestão de caixas registradoras
  • Gestão de dicas
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de vales-presente
  • Programa de fidelidade

Ver lista completa de Sistemas para Bar

  • CRM
  • Comércio eletrônico
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão de comissões
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de mercadorias
  • Gestão de pedidos
  • Marketing por e-mail
  • Pedido por correio
  • Programa de fidelidade
  • Relatórios e análise de dados
  • Várias localizações

Ver lista completa de Software de Gestão de Varejo

  • Comércio eletrônico
  • Gestão de comissões
  • Gestão de descontos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de preços
  • Gestão de vales-presente
  • Leitura de códigos de barras
  • Rastreamento de devoluções
  • Rastreamento de vendas
  • Suporte de programa de fidelidade
  • Tela de toque

Ver lista completa de Software de PDV para Varejo

NCR Silver - Alternativas

Mais alternativas ao NCR Silver

NCR Silver - Avaliações

Exibindo 5 de 142 avaliações

Geral
3,7/5
Praticidade
4,1/5
Atendimento ao cliente
3,4/5
Recursos
3,4/5
Relação qualidade/preço
3,5/5
Avaliador Verificado
Director of Marketing & Events
Varejistas, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/03/2019

"iPad POS that includes marketing tools!"

Vantagens: Having email templates included was huge for us. Customer data integrates with emails, allowing us to segment our customers and send personalized deals.

Desvantagens: Email templates are not as attractive as something like MailChimp, so a working knowledge of html coding can help make them more appealing

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/03/2019
Kelley C.
Owner
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/07/2019

"Payment reporting inhancement"

Comentários: Our overall experience with Silver has been great. We have recommended this product to several colleagues.

Vantagens: This software is very easy to use and set-up. There are a lot of helpful reports you can run. I like that you can view your business activity remotely from your smart phone.

Desvantagens: When there is a problem it is sometimes difficult for customer support to fix the problem until the next update. This is frustrating because you are left to wait up to three months or more.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/07/2019
Lindsey H.
Owner
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/06/2019

"Some very good pros, and some pretty frustrating cons"

Comentários: Overall I would still use this system even if we weren't required to by the franchise. Partly because I wouldn't want to have to deal with switching over to a new system, but also because every system has its own issues and I don't think there are any other solutions out there that are better than this, at least in the price range of a small business. I believe NCR is working to fix the issues, at least, and I like the feel of the system. I would appreciate a little more transparency about issues that could affect reporting of sales data or processing of credit card transactions.

Vantagens: The software is easy to use and relatively intuitive; new employees pick up the POS system quickly. The developers have been gradually adding desired functions that have been great improvements, and I imagine they will continue to do so. While some of the other stores in our franchise have complained about not being able to reach customer support in a timely manner, I myself have always been able to get through to them quickly and they are always helpful in working through issues.

Desvantagens: When the software has an issue, it tends to not be a small one. Also, it seems like NCR will work on fixing the issue but not let everyone know that there WAS an issue, even when it may affect your reporting of sales. For example, there have been software glitches where the over/short number for the registers was not getting recorded by NCR. We only discovered this because another store in our franchise figured it out and reported it. I never saw any communication from NCR letting people know about it, the issue was just resolved quietly a while later. Plus, almost every time there is an update, there are usually major issues with functionality for about the next week that can affect the ability to process transactions. The software/hardware interface has some issues as well.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/06/2019
Kari A.
Owner
Restaurantes, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/03/2020

"Originally a great product, now not so much"

Comentários: I do not utilize ALL the functionalities because I am a bakery not a restaurant so I would like to be able to get a "cheaper" version so I am able to get the most for my money. In the last few months customer service is almost impossible to get answers from and they no longer have the concierge system where I have a specific customer service agent that helps. Its very frustrating to wait on hold and then get told that I am calling the wrong numbers when the website for help clearly states to call certain numbers for assistance. Overall, customer service needs help.

Vantagens: I liked the ease of set up of this product as well as the ability to run categorical reports. I also like the ability to use this as a time clock system too!

Desvantagens: I would like to see a way to customize each category more, I sell cupcakes, I would like an option for more specific categories and options.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/03/2020
Ryan C.
Owner
Alimentação e bebidas, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/06/2019

"Feedback"

Comentários: Great customer service when I call. Very responsive and efficient. Wished they would contact us on the front end when an update creates issues, not after we have the problem.

Vantagens: The ease of use on the front end. Easy to pull data and information from historic sales.

Desvantagens: Issues with security aren't addressed until they are a problem and have credit cards kicked back after assuming they were good. Changed security settings on IPads and issues were resolved, but we had to reach out instead of being contacted first. There needs to be an accounts receivable. We use a backdoor and do payouts with notes to even the drawer. A fourth category would make this easier.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/06/2019