Quem usa ONEiO?

Enterprises, SMBs and Managed Service Providers (MSP)

O que é ONEiO?

Cloud based, next generation iPaaS that enables fast and easy integrations as a service. ONEiO integrates technology, data and people. It is at it's best in vendor outsourcing and business-to-business integrations. Totally no-code integration hub for end-to-end process integrations.
1. Subscribe
2. Select end-points
3. define your process and logic
4. You are all set

ONEiO - Informação

Oneio Cloud

https://oneio.cloud

Fundada em 2011

ONEiO - Preços

ONEiO a partir de 499,00 US$/mês. ONEiO possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do ONEiO abaixo.

Preço inicial

499,00 US$/mês

Detalhes dos preços

starting 499¿/month

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do ONEiO

Programas de Integração
ETL (extração, transformação e carregamento)
Gerenciamento de metadados
Múltiplas fontes de dados
Painel
Serviços pela Internet

ONEiO - Avaliações

Exibindo 5 de 5 avaliações

Geral
4.6/5
Praticidade
4.2/5
Atendimento ao cliente
5/5
Recursos
4.6/5
Relação qualidade/preço
4.4/5
Avaliador Verificado
CTO
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/01/2019

"Integrations made easy!"

Comentários: Service management system integrations are so much easier, but don't forget: Still the process mapping needs to be done properly.

Vantagens: - Free integration of new software products which are not already onboard in ONEiO
- Simple mapping of data between systems to be integrated
- Easy to use UI

Desvantagens: - Reuse of existing mapping templates could be easier
- High quality process mapping required

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/01/2019
Mathias djurhuus C.
IT-Administrator
Serviços e tecnologia da informação, 5001-10 000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/02/2020

"SKAT ONEiO"

Comentários: We're using ONEiO to integrate both in and out of the organization. It's been amazing not having to worry to much about the API's! We've had great success integrating our "Remedy ARS 19.8" and our DevOps "Jira" instance which made DevOps really happy because they could continue using their own tool.

Vantagens: After learning how the software works and which mappings does what it's fairly simple to setup an integration, I think the webinar(s) I attended was great and it helped me move forward with a totally unrelated integration between Remedy ARS 19.8 and 4me

Desvantagens: Recently had a problem where values with square brackets couldn't be used, but our supplier (VisionWillov DK) send a request to get these values to work and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] fixed it pretty fast, great work [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/02/2020
Omers G.
Platfrom Manager (ServiceNow)
Serviços de informação, 1001-5000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/09/2019

"Review"

Vantagens: Easy To use
Good Customer Support
Fast response

Desvantagens: No direct contract, Required partners for contract.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/09/2019
Jennifer G.
Dynamics 365 Manager
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/09/2019

"ONEiO can do ANYTHING"

Comentários: We needed a product to help us integrate our clients' CRM systems' into ours. ONEiO not only does this, but does it with an intuitive UI, fast set-up, speedy processing and stellar customer support. We had our first integration set-up within 2 hours. ONEiO has helped us bring in Enterprise Clients, since we now have the capability to allow them to use their own CRM system for Ticket entry. Thank you, ONEiO!

Vantagens: 1. Easy to learn, once you have been using and with their documentation/wiki
2. Easy to integrate with multiple systems
3. Fast set-up
4. Customer support is AMAZING
5. Always improving

Desvantagens: 1. I wish you could resubmit messages after error resolution

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/09/2019
Avaliador Verificado
Managing Director
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/12/2018

"New Markets"

Comentários: Our overall experience is that we have found the ONEiO to be very receptive to our needs and have provided the best service, despite time zone issues.

Vantagens: ONEiO is an excellent solution and can be easily configured to meet your requirements. We are more than happy to recommend ONEiO to any of our customers.

Desvantagens: The solution could be further improved with drag and drop technology

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/12/2018