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Conheça Ideta

Adicione inteligência artificial ao chatbot com a interface sem código fácil de usar e conecte-o aos seus provedores favoritos de PLN, como Dialogflow, Luis ou Alexa. O manuseio de intenções e entidades é simples e a ferramenta pode ser acessada por funcionários que não são da área de tecnologia. É possível adicionar e atualizar frases de treinamento para treinar o chatbot por conta própria. Além disso, é possível conectar o chatbot ao seu CRM ou a outras ferramentas via API e enviar informações por meio de webhooks, tudo isso sem codificação.

Quem usa Ideta?

Atendimento oferecido para empresas que desejam utilizar inteligência artificial (IA) de conversação sem aborrecimentos. Os casos de uso são muito variados, de RH a TI e marketing. A imaginação é o limite.

Ideta Software - 1
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Ideta Software - 5

Está em dúvida sobre o Ideta? Compare com uma alternativa popular

Ideta

Ideta

4,8 (53)
29,00 €
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
30
6
4,5 (53)
4,8 (53)
4,9 (53)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
76
14
4,4 (37)
4,3 (37)
4,4 (37)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Ideta

yellow.ai
Melhores recursos
Bate-papo proativo
Chatbot
Histórico de transcrições/chat
Tidio
Melhores recursos
Bate-papo ao vivo
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Chatbot
ManyChat
Melhores recursos
Bate-papo ao vivo
Chatbot
Respostas automáticas
JivoChat
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Botgate
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
Drift
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Confirmations/Reminders
Intercom
Melhores recursos
Bate-papo ao vivo
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Dialogflow
Melhores recursos
Comunicação multicanal
Inteligência artificial e aprendizado de máquina
Processamento de linguagem natural
Enterprise Bot
Melhores recursos
Campos personalizáveis
Monitoramento de e-mail
Processamento de linguagem natural

Avaliações do Ideta

Pontuação média

Geral
4,8
Praticidade
4,5
Atendimento ao cliente
4,9
Recursos
4,7
Relação qualidade/preço
4,8

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
75%
4
25%
Aeryn
Aeryn
Web Developer, Canadá
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, Profissional autônomo
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

An Inspiration

5,0 há 3 anos

Comentários: Am so glad I chose Ideta over the more trendier options in chatbot technology. Be prepared to read through the tutorials more than once to get a grasp of what your bot can do, and how to execute them, but overall an excellent piece of software that I'd recommend for any website.

Vantagens:

Chatbots tend to be one-size-fits-all in the utilitarian design, but Ideta is much different. They provide ample options for design, making sure your chatbot box truly looks like it's part of your site and not a third-party product that you've happened to purchase access to. With access to analytics and chat logs, I have a better understanding of prospect's intentions.

Desvantagens:

There are a LOT of choices and options to make the most of your chatbox. It can be a bit overwhelming at first, but once you have a clear idea of what your chatbot(s) are supposed to do, it get's easier over time to set up each option and condition.

Jorge
CEO & Founder, México
Publicidade e marketing, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Simple, easy to use chatbot with lot of power

4,0 há 3 anos

Comentários: I had a great experience using Ideta. Although easy to use, is full of features that I havent seen in other chatbots and I believe is really promising. For example the comments automation for Facebook. The more I know the software, the more I enjoy it.

Vantagens:

The capabilities it has for implementing a chatbot on your website. Has sliders with images for your client to chose from, easy to use dialog and store of important data. Also has out of the box validation for email (really important in my opinion) and a "are your still there?" automatic dialog.

Desvantagens:

Some out of the box features that I need to work around to cover, like Google Ads integration and some specific entities store in NLP (Dialogflow specifically). Im confident that the development team is covering this sooner than later so Im looking forward to develop new projects with Ideta.

Shreyans
Founder, Índia
Varejistas, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Creates Chatbot In Minutes

4,0 há 3 anos

Vantagens:

- Finish Creating your new chatbot in minutes. - Easy integration with major leading platforms.

Desvantagens:

- I found some of the Ai had some irrelevant suggestions, that needs to be improved. - The interface is a bit of learning curve. But you’ll get use to it later when you start using it.

Edison Augusto
CEO, Colômbia
Rede de computadores, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Great chatbot and easy to use

5,0 há 3 anos

Comentários: The time I've been there has seemed to me an application of a very good level and very advanced functionalities (more than expected). I was positively impressed with everything it brings.

Vantagens:

The application has many interesting features and the possibility of extending its options with dialogflow. I think it's one of the best apps I've ever bought. After you understand the interface well, you can easily implement the chatbots and adapt them to the requirements of my clients.

Desvantagens:

the interface is difficult to understand, and the options could be improved depending on where they are placed, as well as the editor, which can be improved compared to other chatbot applications. I hope they improve that part.

Cyril
President, França
Serviços de informação, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

A good tool !

5,0 há 2 anos

Comentários: We will use it for : tchatbot on the website, automate the answers on social network and make an internal support for our collegues

Vantagens:

This tool match perfectly with our needs. The first purpose for us is to integrate a tchat bot on our website to help customers.

Desvantagens:

The only thing (but it's normal) it's a little bit hard to understand all the features of the tool when we run it for the first time. But after a little learning (and there is a lot of ressources !) everything is running good !