Quem usa esse software?

For data-driven marketers from businesses of all sizes looking to deliver a 1:1 personalized customer experience at scale.

Avaliações médias

5 avaliações
  • Geral 4.4 / 5
  • Praticidade 4.4 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.5 / 5
  • Recursos 4.6 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte 24 horas por dia (representante ao vivo)
    Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Blueshift Labs
  • https://blueshift.com
  • Fundada em 2014

Sobre o Blueshift

Blueshift is the world's first Customer Data Activation Platform (CDAP), which combines customer data, predictive intelligence and multichannel customer journeys into a single scalable platform. Blueshift's patented AI technology allows marketers to target the right customers, with the right content, at the right time, through the right channel. Blueshift's multichannel journey flows let marketers connect all customer touch points across web, mobile & offline creating a seamless 1:1 experience

Recursos do Blueshift

  • Análise de dados/Rastreamento do ROI
  • CTAs personalizáveis
  • Campanhas gota a gota
  • Conteúdo dinâmico
  • Inteligência de vendas
  • Lead Scoring
  • Marketing de pesquisa
  • Marketing social
  • Páginas de início/formulários web
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Segmentação
  • Testes A/B
  • Biblioteca de imagens
  • Campanhas gota a gota
  • Conformidade com CAN SPAM
  • Conteúdo dinâmico
  • E-mail otimizados para celulares
  • E-mails acionados por eventos
  • Editor de e-mail de WYSIWYG
  • Gerenciamento de mala direta
  • Gestão de assinantes
  • Gestão de modelos
  • Pesquisas do cliente
  • Páginas de início/formulários web
  • Relatórios e análise de dados
  • Respondedores automáticos
  • Testes A/B
  • Concurso por SMS
  • Cupons móveis
  • Códigos curtos
  • Enquetes/votações
  • Gerenciamento de contatos
  • MMS
  • Mensagens de texto em massa
  • Mensagens em dois sentidos
  • Mensagens programadas
  • Palavras-chave móveis
  • Personalização de mensagens
  • Relatórios e análise de dados
  • Acesso móvel
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Ações ativadas por eventos
  • Banco de dados de contatos
  • Gestão de canais
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Múltiplas campanhas
  • Para vendas
  • Análise de dados preditiva
  • Assistente pessoal virtual (APV)
  • Automatização de processos e fluxos de trabalho
  • Chatbot
  • Para comércio eletrônico
  • Para o setor da saúde
  • Vários idiomas
  • Atribuição de canais
  • Concurso por SMS
  • Cupons
  • Marketing baseado na localização
  • Marketing por e-mail
  • Mensagens de texto
  • Monitoramento da participação
  • Notificações por push
  • Segmentação contextual
  • Agendamento de notificações
  • Análise de dados
  • Notificações de vencimento
  • Notificações pela Internet
  • Notificações por celular
  • Notificações visuais
  • Segmentação contextual
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação de dispositivos
  • Segmentação geográfica
  • Testes A/B
  • Análises de dados comportamentais
  • Conformidade com o RGPD
  • Correspondência de dados
  • Gestão de campanhas
  • Integração de dados
  • Modelagem preditiva
  • Perfis de clientes
  • Personalização
  • Segmentação de clientes
  • Análise de dados de conteúdo
  • Gestão da experiência
  • Marketing baseado em contas
  • Mecanismo de recomendações
  • Perfis de clientes
  • Personalização de sites
  • Salvar carrinho abandonado
  • Segmentação contextual
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação por comportamentos
  • Testes A/B

As avaliações mais úteis do Blueshift

CDP with Intelligence

Avaliado em 21/05/2019
Darshit P.
Staff Engineer
Serviços financeiros, 501-1000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
3 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Blueshift has been very useful for supporting our CDP initiatives. The Tech Stack that the software uses are best in class with latest and greatest technologies. It is evident when we integrate customer interaction events into the platform. It offers great segmentation and syndication features for the Marketing Department to execute campaigns specific to email and social channels

Vantagens: Flexibility of Data Integration
Ability to create reusable segments
Dynamic Templates for personalization
Dynamic API Integration
Cloud App Integration with tools like Salesforce
Data Science and Machine Learning models that the software produces

Desvantagens: Analytic Capabilities . Would like to see features that allows query engine and analytics reports on the data sets. This helps users drive campaigns

Super versatile, user-friendly platform that proves to be a great marketing tool

Avaliado em 21/05/2019
Avaliador Verificado
CRM Manager
Serviços financeiros, 501-1000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We've been implementing quite a few different frequency tests lately - and Blueshift makes it easy to flag customers in certain segments to easily evaluate and track how the tests are performing. We've been able to identify gaps in revenue that we're missing because we aren't emailing at the most optimal cadence for consumers.

Vantagens: Blueshift is very versatile from a functionality standpoint. I feel like we are able to accomplish most things we want to test easily and efficiently. For the most part it is very user friendly as well. I've only been a daily user for the past 5 months, and I feel like I was able to pick it up very quickly with limited frustration.

Desvantagens: The dashboard tends to be a bit buggy - it usually doesn't impact what we're trying to accomplish, but it can get frustrating when you run into issues that prevent you from finishing a task. I will say that support is very quick to respond and usually resolves issues in a timely manner. Another point that I've spoken with the Blueshift team about is more robust reporting. Many times we are interested in looking at campaign trends filtered by template - there are ways to look at overall template performance and overall campaign performance - but not a way to layer both. I'd love to see more intricate reporting in the future.

Reliable, fast, dynamic cdp - perfect for fast growing CRM teams

Avaliado em 31/05/2019
Chris K.
Sr Director, CRM
Serviços financeiros, 501-1000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: personalization at scale, omni channel marketing, dynamic customer experiences

Vantagens: The tech is super reliable and fast; the automation capabilities are top notch; integrating data is easy which has allowed us to deepen personalization to millions of daily users. We consider blueshift to be a partner because of the level of support they've given in helping us drive growth.

Desvantagens: Nothing. But in an ideal world, I do with the customer level reporting was more more robust.

Great Customer Data Platform

Avaliado em 21/05/2019
Cat C.
Marketing Manager
Serviços financeiros, 501-1000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Blueshift is pretty easy to work with and are open to listening to suggestions to improving the experience.

Vantagens: Blueshift makes it very easy to set up email campaigns by events or customer segments that are one time or recurring. When segments are created they do not need to be constantly refreshed. It is easy to make changes to templates.

Desvantagens: There are some quirks like not being able to archive templates from campaigns, which can muddy up a branch and not being able to duplicate a branch within a campaign. There are additional features that would make it easier to use, but it is still a great software as is.

Blueshift Review

Avaliado em 22/05/2019
Abhishek G.
Marketing Manager
Serviços financeiros, 501-1000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: The ability to push audience from blueshift to platforms such as google and facebook and update these audience automatically.

Desvantagens: The reporting can be a little better and the platform is a little buggy at times.

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