Blueshift

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Quem usa o Blueshift?

Marketers at digitally native brands who want to improve marketing effectiveness through the use of technology and consumer brands looking for digital transformation with AI technology.

Conheça o Blueshift

Blueshifts Customer Data Activation Platform (CDAP) is purpose-built for marketers looking to harness the full power of their customer data. The CDAP unifies customer data from any source to build a singular view of every single customer. Non-technical marketers can utilize the power of AI to target the right customers, with the right content, through the best channel and best time with self-driving journey flows that create a seamless 1:1 experience.

Blueshift - Informação

Blueshift

https://blueshift.com

Fundada em 2014

Blueshift - Preços

O Blueshift não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Blueshift

Ferramentas de Automação de Marketing
Análise de dados/Rastreamento do ROI
CTAs personalizáveis
Campanhas gota a gota
Conteúdo dinâmico
Inteligência de vendas
Lead Scoring
Marketing de pesquisa
Marketing social
Páginas de início/formulários web
Rastreamento de visitantes do site
Segmentação
Testes A/B
Biblioteca de imagens
Campanhas gota a gota
Conformidade com CAN SPAM
Conteúdo dinâmico
E-mail otimizados para celulares
E-mails acionados por eventos
Editor de e-mail de WYSIWYG
Gerenciamento de mala direta
Gestão de assinantes
Gestão de modelos
Pesquisas do cliente
Páginas de início/formulários web
Relatórios e análise de dados
Respondedores automáticos
Testes A/B
Concurso por SMS
Cupons móveis
Códigos curtos
Enquetes/votações
Gerenciamento de contatos
MMS
Mensagens de texto em massa
Mensagens em dois sentidos
Mensagens programadas
Palavras-chave móveis
Personalização de mensagens
Relatórios e análise de dados
Ações ativadas por eventos
Banco de dados de contatos
Gestão de canais
Gestão de leads
Marketing por e-mail
Múltiplas campanhas
Para vendas
Análise de dados preditiva
Assistente pessoal virtual (APV)
Automatização de processos e fluxos de trabalho
Chatbot
Para comércio eletrônico
Para o setor da saúde
Vários idiomas
Atribuição de canais
Concurso por SMS
Cupons
Marketing baseado na localização
Marketing por e-mail
Mensagens de texto
Monitoramento da participação
Notificações por push
Segmentação contextual
Agendamento de notificações
Análise de dados
Notificações de vencimento
Notificações pela Internet
Notificações por celular
Notificações visuais
Segmentação contextual
Segmentação de campanhas
Segmentação de dispositivos
Segmentação geográfica
Testes A/B
Análises de dados comportamentais
Conformidade com o RGPD
Correspondência de dados
Gestão de campanhas
Integração de dados
Modelagem preditiva
Perfis de clientes
Personalização
Segmentação de clientes
Análise de dados de conteúdo
Gestão da experiência
Marketing baseado em contas
Mecanismo de recomendações
Perfis de clientes
Personalização de sites
Salvar carrinho abandonado
Segmentação contextual
Segmentação de campanhas
Segmentação por comportamentos
Testes A/B

Blueshift - Avaliações

Exibindo 5 de 5 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,5/5
Recursos
4,6/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
Chris K.
Sr Director, CRM
Serviços financeiros, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/05/2019

"Reliable, fast, dynamic cdp - perfect for fast growing CRM teams"

Comentários: personalization at scale, omni channel marketing, dynamic customer experiences

Vantagens: The tech is super reliable and fast; the automation capabilities are top notch; integrating data is easy which has allowed us to deepen personalization to millions of daily users. We consider blueshift to be a partner because of the level of support they've given in helping us drive growth.

Desvantagens: Nothing. But in an ideal world, I do with the customer level reporting was more more robust.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/05/2019
Avaliador Verificado
CRM Manager
Serviços financeiros, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/05/2019

"Super versatile, user-friendly platform that proves to be a great marketing tool"

Comentários: We've been implementing quite a few different frequency tests lately - and Blueshift makes it easy to flag customers in certain segments to easily evaluate and track how the tests are performing. We've been able to identify gaps in revenue that we're missing because we aren't emailing at the most optimal cadence for consumers.

Vantagens: Blueshift is very versatile from a functionality standpoint. I feel like we are able to accomplish most things we want to test easily and efficiently. For the most part it is very user friendly as well. I've only been a daily user for the past 5 months, and I feel like I was able to pick it up very quickly with limited frustration.

Desvantagens: The dashboard tends to be a bit buggy - it usually doesn't impact what we're trying to accomplish, but it can get frustrating when you run into issues that prevent you from finishing a task. I will say that support is very quick to respond and usually resolves issues in a timely manner. Another point that I've spoken with the Blueshift team about is more robust reporting. Many times we are interested in looking at campaign trends filtered by template - there are ways to look at overall template performance and overall campaign performance - but not a way to layer both. I'd love to see more intricate reporting in the future.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/05/2019
Darshit P.
Staff Engineer
Serviços financeiros, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/05/2019

"CDP with Intelligence"

Comentários: Blueshift has been very useful for supporting our CDP initiatives. The Tech Stack that the software uses are best in class with latest and greatest technologies. It is evident when we integrate customer interaction events into the platform. It offers great segmentation and syndication features for the Marketing Department to execute campaigns specific to email and social channels

Vantagens: Flexibility of Data Integration
Ability to create reusable segments
Dynamic Templates for personalization
Dynamic API Integration
Cloud App Integration with tools like Salesforce
Data Science and Machine Learning models that the software produces

Desvantagens: Analytic Capabilities . Would like to see features that allows query engine and analytics reports on the data sets. This helps users drive campaigns

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/05/2019
Cat C.
Marketing Manager
Serviços financeiros, 501-1000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/05/2019

"Great Customer Data Platform"

Comentários: Blueshift is pretty easy to work with and are open to listening to suggestions to improving the experience.

Vantagens: Blueshift makes it very easy to set up email campaigns by events or customer segments that are one time or recurring. When segments are created they do not need to be constantly refreshed. It is easy to make changes to templates.

Desvantagens: There are some quirks like not being able to archive templates from campaigns, which can muddy up a branch and not being able to duplicate a branch within a campaign. There are additional features that would make it easier to use, but it is still a great software as is.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/05/2019
Abhishek G.
Marketing Manager
Serviços financeiros, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/05/2019

"Blueshift Review"

Vantagens: The ability to push audience from blueshift to platforms such as google and facebook and update these audience automatically.

Desvantagens: The reporting can be a little better and the platform is a little buggy at times.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/05/2019