Virtual Workforce

Virtual Workforce

da Actionable Science

Quem usa Virtual Workforce?

Enterprise- We offer Virtual agents for Customer Support, IT Helpdesk, HR Helpdesk, Employee Concierge

O que é Virtual Workforce?

Actionable Science provides AI-powered virtual employees who are designed to serve in Helpdesk, HR, Sales or Employee Concierge roles. We are extremely cost efficient and bring ready-to-deploy, mature products to help you start your AI journey! No expensive services contract, no learning curve, no experimentations. Powered by the latest in AI and Cognitive Automation technologies, our AI Bots can TALK-THINK-ACT. Visit our website - www.actionable-science.com/ to know about them in detail.

Virtual Workforce - Informação

Actionable Science

https://www.actionable-science.com

Fundada em 2016

Virtual Workforce - Preços

Virtual Workforce a partir de 1,00 US$/mês. Virtual Workforce não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do Virtual Workforce abaixo.

Preço inicial

1,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Recursos do Virtual Workforce

Sistemas de Help Desk
Alertas/transferência
Armazenamento de documentos
Bate-papo em tempo real
Comunicação multicanal
Gestão da base de conhecimento
Gestão de ativos de TI
Gestão de tíquetes
Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
Imagem de marca personalizável
Integração de e-mail
Portal de autoatendimento
Rastreamento de interações
Roteamento automático
Supervisão de rede
Para vendas
Análise de dados preditiva
Assistente pessoal virtual (APV)
Automatização de processos e fluxos de trabalho
Chatbot
Para comércio eletrônico
Para o setor da saúde
Vários idiomas

Virtual Workforce - Avaliações

Exibindo 3 de 3 avaliações

Geral
5/5
Praticidade
4.7/5
Atendimento ao cliente
5/5
Recursos
4.7/5
Relação qualidade/preço
5/5

Great Piece of Technology

Avaliado em 15/11/2018
Alok S.
Omni-Channel Technical Product Manager
Serviços financeiros, 51-200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: The Admin Panel, self serve to teach the bot

Desvantagens: Wish the technology had single sign-on and was integrated with our CRM

Thanks Virtual Workforce for providing us with a viable solution!

Avaliado em 27/11/2018
Aditya B.
Co-Founder
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We are trying to create a AI based personal assistant as the first level support for private but non-critical issues related to reproductive health and Virtual Workforce seems to have been the right choice for us at the current stage of our product.

Vantagens: The software is quite intuitive and hence easy to use. The concept or approach to follow for customising the solution maybe not to familiar for many users. It is therefore very important that the team behind this product is very proactive in handholding even clients like us who are not very familiar with Ai based solutions.

Desvantagens: The product has a learning curve but it is more because of the underlying concepts rather than the product itself.

Developing Better Functionality - Chatbot

Avaliado em 13/11/2018
Avaliador Verificado
Director, Global People Experiences
Fabricação de alimentos, 1001-5000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Overall, our experience has been positive. The team is response to request and questions, prepared on calls and are working toward our goals on time.

Vantagens: Chatbot worked and functioned as described. Responses to pre programmed questions are typically prompt and accurate. Chat bot is easy to learn and navigate. Ability to customize analytics is very useful and informative.

Desvantagens: The Admin console could be easier to use, e.g, having the ability to mass upload questions instead of doing it one by one.