Quem usa Docupilot?

Customers use Docupilot to automate the document generation procress to save time and avoid errors.

O que é Docupilot?

Docupilot is a cloud based document automation software. Unlike competing products with steep pricing tiers, Docupilot is priced affordably, and is free forever for the first 20 documents generated. Built with an emphasis on usability, Docupilot also offers integrates with different data sources like CRM, Forms, Online databases, HR, Surveys etc.

Docupilot - Informação

Flackon

https://docupilot.app

Fundada em 2018

Docupilot - Preços

Docupilot a partir de 29,00 US$/mês. Docupilot possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do Docupilot abaixo.

Preço inicial

29,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Docupilot

Software para Automatização de Formulários
Arquivo morto e retenção
Arrastar e soltar
Automatização de processos e fluxos de trabalho
Colaboração
Controle de versões
Controles/permissões de acesso
Criação e design de formulários
Pesquisa de texto completo

Docupilot - Avaliações

Exibindo 5 de 16 avaliações

Geral
4.9/5
Praticidade
4.8/5
Atendimento ao cliente
5/5
Recursos
4.9/5
Relação qualidade/preço
4.8/5
Rob C.
Owner
Alimentação e bebidas, 2-10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/03/2019

"Excellent cloud based tool"

Comentários: Will continue to use and am very happy with the amazing support I receive. Cost may become a factor in the future but not for now.

Vantagens: Ability to merge data using API and creation of PDF.

Desvantagens: Wish there were other pricing options. In my case, a merge is a single page. Others may have one merge that created multiple pages. My cost per merge is the most expensive.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/03/2019
Chris J.
Operations Director
Transporte rodoviário e ferroviário, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2019

"Amazing product for Automating Document Creation and Distribution"

Comentários: In automating all of our document creation we have managed to save a very significant amount of time for our Sales and Operations teams, who now use this time more productively in helping customers buy more from us and feel more supported overall.

Vantagens: So easy to use, brilliant world-class and instant support.
This software has saved us hours of work on a near daily basis, we now automate all documents coming out of our CRM through Docupilot. Other than out CRM, this is now the most used software in the office. Its flawless, works every time and is brilliantly supported.

Desvantagens: Nothing, everything has surpassed every expectation so far, we're very very pleased.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2019
Zee S.
Janitor
Seguros, 13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/01/2020

"Huge savings and so simple to use!!"

Comentários: Auto Mail PDF Invoices. Great product!

Vantagens: Moved from web merge because of the pricing and have loved docupilot! So easy to use and much easier to set up compared to the others.

Desvantagens: All been great so far! I have no concerns at all

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/01/2020
Antonio G.
CEO
Software, 13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/02/2020

"Best tool for Document Automation"

Vantagens: - Really easy to use
- The Integration with Zapier is amazing
- The Customer Support is super responsive
- Perfect value for money

Desvantagens: - The UI of the product is ok but could be modernised

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/02/2020
Sam C.
Technical Operations
Gestão da educação, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2019

"A really cool innovation for documents"

Comentários: A pretty fun learning experience overall

Vantagens: That it's like a web builder but for documents, that you can integrate many different technologies, use the API, style and customise to your hearts desire, very innovative and opens up a lot of options!

Desvantagens: More video tutorials and walkthroughs that show some of the integrations that can be achieved with other technologies would be really quite helpful e.g. using the Bootstrap CDN for tables and form construction etc.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2019