Quem usa MyTalk?

Formando uma comunidade para o negócio.

O que é MyTalk?

O MyTalk é uma plataforma de gestão de comunidade abrangente que permite que as empresas formem a própria comunidade para criar atendimento ao cliente, gerar receita, melhorar a experiência e a satisfação do cliente e, ao mesmo tempo, reduzir os custos de suporte. Formar uma comunidade pode sobrecarregar o atendimento ao cliente. Resolver um problema do cliente é apenas metade da batalha. Proporcionar uma plataforma para se envolver com outros clientes e receber comentários, criará um relacionamento duradouro que transforma o negócio.

MyTalk - Informação

MyTalk

https://mytalk.io

Fundada em 2017

MyTalk - Preços

MyTalk a partir de 19,00 US$/mês. MyTalk não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do MyTalk abaixo.

Preço inicial

19,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Assistência

Online

Recursos do MyTalk

Sistemas de Gestão de Conhecimento
Catalogação/Categorização
Colaboração
Fóruns de discussão
Gestão da base de conhecimento
Gestão de conteúdo
Pesquisa de texto completo
Portal de autoatendimento
Árvore de decisão
Administração de website
Diretório de associados
Discussões/Fóruns
Gerenciamento das redes sociais
Gestão de associação
Gestão de conteúdo
Gestão de eventos
Gestão de grupos
Ideação e crowdsourcing
Moderação de conteúdo

MyTalk - Avaliações

Exibindo 4 de 4 avaliações

Geral
5/5
Praticidade
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Recursos
4.2/5
Relação qualidade/preço
5/5
Alona D.
COO at Aigram.com
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/09/2018

"Fantastic place to start a community"

Comentários: Own community help us improve customer support and give us more organic traffic from SEO. Our customer now can provide us with valuable feedback about our product, new features and offer new ideas.

Vantagens: Mytalk helps improve communication and connectivity. The platform enables you to engage with people from around the world. It has a lot of useful features; however, they are very easy to use. Mytalk lets you create an online workplace where you can discuss projects and other work-related questions. It has definitely improved the productivity, motivation and team spirit in our organization.

Desvantagens: We have been using the platform for some time now and have not seen any drawback.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/09/2018
Sergii S.
UI UX Designer
Design, 13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/09/2018

"Great place to build an online community"

Comentários: We would definitely recommend Mytalk.

Vantagens: Mytalk website looks incredible. It allows you to personalize a lot. It is very easy to use, so you do not need to have any manual or training. We use Mytalk in many ways. However, we mainly need it to build a strong online community for our employees, such as authors, editors, proofreaders and so on. Mytalk is a platform that we use to create a community to discuss our journals, magazines. We were able to increase our online visibility and improve our connections with the research community.

Desvantagens: So far, we have not noticed any issues with the platform

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/09/2018
Donna M.
Head of Support
Software, 13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/08/2018

"The platform provides a great user experience, easy to use."

Comentários: We are very happy with the platform. The Mytalk team is very helpful and professional. Their appealing approach and friendly manner made us feel encouraged and confident from the very start.

Vantagens: Mytalk became the answer to our problems. We have been using a number of leading platforms, which have a set of nice features but were lacking personalisation. The support from Mytalk dedicated team was excellent. They were always prompt with technical resolutions. Before using Mytalk, we had a number of problems connecting and engaging with our followers and members. Moreover, we used to have a number of various software for different admin system. It was very time-consuming. With Mytalk, we finally have a global online community that allows us to understand our users, adjust our work to bring them more value. We were able to make our customers feel special and valued. As the platform is so easy to use, we can spend more time communicating with our online community.

Desvantagens: We cannot really think of any cons of Mytalk.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/08/2018
Avaliador Verificado
Software Engineer
Serviços e tecnologia da informação, 501-1000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/12/2019

"A very good software for online community connect."

Comentários: Overall it is very satisfying and easy to platform.

Vantagens: MyTalk is a very good platform to ask up your queries and to provide solution to many people's queries. This platform provides you one the best online community.

Desvantagens: I cannot find any negative points so far. And I don't think this app is gonna have any negative points in the future also.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/12/2019