Easy Busy Pets

Quem usa o Easy Busy Pets?

Empresas de serviços para animais de estimação. Babá de animais. Passeador de cães. Babá de gatos. Creches. Pet Boarding & Kennels (calendário e disponibilidade de quartos, cartões de canil). Banho e tosa. Treinadores.

Conheça o Easy Busy Pets

Os profissionais que trabalham com animais de estimação concordam que é fácil estar ocupado quando o site vem com as ferramentas de negócios integradas. Os visitantes do site podem reservar, se cadastrar, tornar-se membros, pagar e interagir com uma empresa em qualquer dispositivo, a qualquer momento.

O Easy Busy Pets foi criado para uma empresa de animais de estimação como a sua, para ajudá-lo a automatizar suas operações comerciais diárias, reduzir erros humanos e comercializar melhor seus negócios.

Easy Busy Pets - Informação

Click Less Do More

https://easybusypets.com

Fundada em 2014

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
Easy Busy Pets - Vídeo
Play
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Easy Busy Pets - Visão geral de preços

O Easy Busy Pets não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Easy Busy Pets a partir de 75,00 US$/mês.


Preço inicial

75,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Recursos do Easy Busy Pets

  • Agendamento de compromissos
  • Banho e tosa a domicílio
  • Cobrança e faturamento
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de clientes
  • Gestão de comissões
  • Gestão de estoques
  • Gestão do pessoal
  • Lembretes de compromissos
  • Lista de serviços
  • Ponto de vendas (PDV)

Ver lista completa de Sistemas para Pet Shop

  • Banho e tosa
  • Controle de aniversários de animais de estimação
  • Gerenciamento de fotos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos

Ver lista completa de Software para Canil

  • Administração de chaves
  • Agendamento
  • Check-in e check-out por GPS
  • Cobrança e faturamento
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de clientes
  • Gestão do pessoal
  • Portal do cliente
  • Processamento de cartões de crédito

Ver lista completa de Software para Cuidador de Animais de Estimação

Easy Busy Pets - Alternativas

Mais alternativas ao Easy Busy Pets

Easy Busy Pets - Avaliações

Exibindo 5 de 29 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,2/5
Atendimento ao cliente
4,6/5
Recursos
4,1/5
Relação qualidade/preço
4,4/5
Samantha A.
Business Owner
Serviços de Facilities, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/07/2018

"Best Software I've Ever used! So glad I found them!!"

Comentários: I really love HappyGoMobile.
I'm happy I discovered them and how helpful they have been overall!
Definitely recommend!

Vantagens: Super easy to use and when you need help they are always there. Super professional!

Desvantagens: Only flaw is time spent having to customize but they also help you with that BIG TIME!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/07/2018
James G.
Owner
Serviços ao consumidor, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    4/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2019

"Great Features But Weak Implementation"

Comentários: We're able to signup customers without back and forth emails or calls. It has made signing up new customers much easier. It can be made to look like an added page on our website which has been a huge help to us. The customer service is mostly fine but sometimes it takes a bit longer.

Vantagens: I really like that this software allows us to invoice weekly for multiple services rather than individually, offer all of our services: Daycare, Grooming, Boarding, Dog Walking, Pickup/Drop-off, & Cat Care seamlessly.

Desvantagens: Packages are not automatically deducted and are quite tedious making our weekly invoicing take over 2 hours to complete. Other services we have used were automatic and much preferred. The is also no way for clients to cancel appointments or for us to automatically add surcharges such as a technology fee, last-minute booking fees, cancelation fees, etc. The website address is odd and many of our customers have reached out concerned it was spam. (DOMAIN.ezbz.ca - it does look odd). Clients also find the booking process to be a bit confusing and regularly select the current date instead of the future date they want for the appointment.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2019
Jorge R.
Owner
Veterinária, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2019

"Hopeful, but not pleased"

Vantagens: That all the services for our business are possible to manage all in one software

Desvantagens: No mass input of information, you want to delete an appointment and literally have to do one by one. You want to move appointment from one staff to another and literally have to do one by one. Same for checking in, checking out. A client can not request a cancellation. There is no list or reports for feeding, medication, dogs, and etcc.. No waiver for clients to sign before doing anything in their account. Clients can make requests without completing their profile. Packages are not discounted correctly when making a reservation. The reservation feature does not apply for rooms when a client makes a request.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2019
Theresa H.
Owner
Serviços a indivíduos e famílias, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/06/2020

"Easy Busy Pets is the best Dog Pro Software on the market"

Comentários: I could not run my company with out Easy Busy Pets. No other software I've ever trialed compares. The customization ability alone is worth every cent.

Vantagens: It's a power house.
Highly Customizable
Website support
Comprehensive scheduling and invoicing system
Regular updates and refinements
Single Point of Contact (same representative every time)

Desvantagens: Lacks a few minor bells and whistles which are usually added in updates or in review for adding

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/06/2020
Grace S.
Owner
Serviços ao consumidor, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2019

"Pet Care Scheduling Software"

Comentários: We were hoping to be able to offer a more on-demand experience for our clients by allowing them direct way to request services from the pet care providers. This has worked well for us. Unfortunately, we had not realized the time-savings on the administrative side that we had hoped for.

Vantagens: We love how Easy Busy Pets facilitates scheduling directly between our clients and our pet care providers. Client requests go directly to sitters who can accept or decline. This has saved our office time and effort. Additionally, because EBP is fully integrated into our website, our SEO has improved. When clients come to schedule visits they work directly from the website and this improves our ranking. We have seen a significant uptick in new clients as a result.

Desvantagens: There are many features that are standard on other programs that EBP does not offer. Bulk invoicing, automated/recurring tipping, building segmented email lists, adding holiday surcharges --none of these features are supported and, in aggregate, negate much of the time-saving benefits of using software. Additionally the payroll function is rudimentary at best.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2019