ServiceGuru Rating Kiosk

ServiceGuru Rating Kiosk

da ServiceGuru

Quem usa ServiceGuru Rating Kiosk?

The ServiceGuru kiosk works anywhere you physically serve customers. Restaurants, hotels, retail, medical practices and service-based businesses.

O que é ServiceGuru Rating Kiosk?

The ServiceGuru Kiosk captures feedback about your staff and business, so you know how your customers really feel about their experience. Collect 50x more feedback than review sites, receipt surveys, and traditional methods combined.

The healthcare, hospitality, retail, and entertainment industries use ServiceGuru kiosks to ensure their customers are happy and to improve their service.

All hardware, software and support needed to run the kiosks is provided as a service with month to month.

ServiceGuru Rating Kiosk - Informação

ServiceGuru

https://www.serviceguru.com

Fundada em 2016

ServiceGuru Rating Kiosk - Preços

ServiceGuru Rating Kiosk a partir de 99,00 US$/mês. ServiceGuru Rating Kiosk não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do ServiceGuru Rating Kiosk abaixo.

Preço inicial

99,00 US$/mês

Detalhes dos preços

$249 startup and $99 per month includes hardware, software, and support.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Online

Recursos do ServiceGuru Rating Kiosk

Ferramentas de Engajamento com Cliente
Análise de dados
Bate-papo ao vivo
Coleta de comentários
Conteúdo de vídeo
Gamificação
Gestão da comunicação
Gestão da comunidade
Gestão de rotatividade
Sindicação de conteúdo
Acompanhamento de atividades
CRM
Cartão Fidelidade
Gestão de associação
Gestão de recompensas
Gestão de vales-presente
Portal do associado
Programa de fidelidade
Rastreamento de recomendações
Análise de dados
Análise de dados preditiva
Análise de sentimentos
Análise de texto
Coleta de dados de multicanal
Gerenciamento de comentários
Gestão de pesquisas/intenção de votos
Gestão do conhecimento
Painel
Segmentação de clientes
Análise de sentimentos
Compartilhamento social
Gerenciamento de comentários negativos
Gestão de campanhas
Gestão de respostas
Monitoramento de revisões
Notificação de avaliações
Painel
Solicitação de avaliação
Análises de dados comportamentais
Conformidade com o RGPD
Correspondência de dados
Gestão de campanhas
Integração de dados
Modelagem preditiva
Perfis de clientes
Personalização
Segmentação de clientes
Acesso Remoto e Monitoramento
Acesso à Internet sem fio
Assinatura digital
Atendimento do pedido
Impressão no local
Navegação segura
Seguimento/Análise de Uso
Teclado virtual
Tela de toque
Análise de dados
Coleta de comentários
Comentários de 360 graus
Gestão de questionários
Monitoramento de reclamações
Relatório de chamadas

ServiceGuru Rating Kiosk - Avaliações

Exibindo 5 de 7 avaliações

Geral
4.9/5
Praticidade
4.9/5
Atendimento ao cliente
5/5
Recursos
4.7/5
Relação qualidade/preço
4.9/5

Great tool for measuring and improving customer service

Avaliado em 01/02/2019
Avaliador Verificado
Senior Marketing Consultant
Hotelaria, 1001-5000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: Ease of use. How it keeps our employees motivated. Customers like it since it's fast and simple.

Desvantagens: Improved reporting would be nice but I know they are working on enhancements.

A must-have for customer facing companies

Avaliado em 28/02/2019
Shel H.
Human Capital
Consultório médico, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: It's so simple to use. My patient demographic is far and wide. The interface is so easy to navigate that even my tech-fearful elderly patients use it with ease.

Vantagens: The way it revolutionized how we think about customer service. If you think no news is good news you are entirely wrong. Great news is great news and its even better when it instantaneous. My employees get instant feedback which boosts their morale and I am able to see exactly where and how I can improve to further satisfy my patients.

Desvantagens: That it doesn't do my laundry. Seriously, this tool does even more than I could imagine. The developers are constantly making changes to improve it. It can now post my 5 star reviews to Google, Yelp and Facebook so the whole world can see how awesome we are. What more could I ask for?

SG review

Avaliado em 30/01/2019
Stephanie M.
2nd In Command
Esportes, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: This has been an efficient way for us to get real-time feedback from our customers, which has in turn provided us the opportunity to address and fix issues as soon as they arrive. Our employees take their service resume very seriously, it’s an amazing thing to see as an employer. The kiosk is an invaluable tool for those in the service industry.

Vantagens: The software is very user friendly and intuitive. It gives our customers a quick and easy way to provide feedback.

Desvantagens: I personally like the option to leave notes and write a specific review, but that hasn’t proven to be what our customers want.

Resposta dos fornecedores

por ServiceGuru em 31/01/2019

Thanks for the great feedback Stephanie.

Service Guru - Great for a different point of view

Avaliado em 01/02/2019
Johnny B.
COO
Restaurantes, 201-500 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4/5
Praticidade
3/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
4/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Great growing company. Service and communication is exceptional. Well worth it, we plan to keep service guru for years to come!

Vantagens: The immediate feedback and the quantity of reviews coming from customers dining in.

Desvantagens: Ability for mis-use/mis-information (i.e. kids/employees using kiosk) Still great room for functionality and "back-end" analytics to improve.

ServiceGuru Rocks

Avaliado em 31/01/2019
Aimee E.
Front Office
Hospitais e Saúde, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Very easy to utilize for staff as well as patients. The customer service with this company is top notch

Vantagens: The Ease of patients being able to navigate their way

Desvantagens: There is nothing that I don't like about this software