Quem usa Revetize?

As empresas locais variam de 100 mil a 1 bilhão de dólares em receita anual.

O que é Revetize?

O Revetize é um buffet de ferramentas de marketing para todas as pequenas empresas.

O Revetize ajuda as empresas locais a criar campanhas de revisão, referência, promoção, NPS, acompanhamento de clientes e lealdade de clientes on-line, tudo em um só lugar, e distribuir essas interações via texto, e-mail, correio de voz e cartas escritas à caneta.

O Revetize combina 5 a 7 softwares de marketing diferentes em 1 plataforma/processo, para que as pequenas empresas possam executar de maneira realista cada vez mais análises e referências e repetir as compras de seus clientes.

Revetize - Informação

Revetize

https://revetize.com

Fundada em 2017

Revetize - Preços

Revetize não possui versão gratuita nem versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do Revetize abaixo.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Revetize

Ferramentas de Engajamento com Cliente
Análise de dados
Bate-papo ao vivo
Coleta de comentários
Conteúdo de vídeo
Gamificação
Gestão da comunicação
Gestão da comunidade
Gestão de rotatividade
Sindicação de conteúdo
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de expedição
Gestão de frotas
Histórico do atendimento ao cliente
Layouts de imóveis
Monitoramento de pragas
Monitoramento de uso de pesticidas
Orçamentos e estimativas
Roteamento
Acompanhamento da atividade do cliente
CRM
Gestão de associação
Gestão de descontos
Gestão de recompensas
Portal do associado
Rastreamento de recomendações
Sistema de cartão de fidelidade
Sistema de fidelidade sem cartão
Sistema de vales-presente
Concurso por SMS
Cupons móveis
Códigos curtos
Enquetes/votações
Gerenciamento de contatos
MMS
Mensagens de texto em massa
Mensagens em dois sentidos
Mensagens programadas
Palavras-chave móveis
Personalização de mensagens
Relatórios e análise de dados
Controle de reparações
Design de joias
Gestão de apreciações
Gestão de atacadistas
Gestão de comissões
Gestão de fornecedores
Gestão de marketing
Gestão de preços
Gestão de várias lojas
Histórico de compra do cliente
Remessas
Armazenamento de documentos
Bate-papo ao vivo
Cotizações e propostas
Digitalização de cartão de visitas/crachás
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Previsão
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Digitalização de cartão de visitas/crachás
Distribuição de leads
Extração de dados
Formulários online
Lead Nurturing
Lead Scoring
Notificação de leads
Painel
Qualificação de leads
Captura de leads
Descoberta de contatos
Ferramentas de prospecção
Gestão do pipeline
Identificação de visitantes
Importar/exportar contatos
Integração de banco de dados de leads
Lead Nurturing
Lead Scoring
Segmentação de leads
Distribuição de recompensas
Gerenciamento de comentários
Gerenciamento de contatos
Gestão de campanhas
Gestão de leads
Gestão de referências do funcionário
Lista de parceiros recomendados
Marketing de afiliação
Programa de fidelidade
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de clientes
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Rastreamento de equipamentos
Reservas online
Acesso para Celular
Agendamento
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento

Revetize - Avaliações

Exibindo 5 de 34 avaliações

Geral
4.8/5
Praticidade
4.8/5
Atendimento ao cliente
4.9/5
Recursos
4.7/5
Relação qualidade/preço
4.8/5
Aaron B.
Product Manager
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/03/2020

"Excellent for automatically generating referrals and leads!"

Comentários: Overall, we're very happy with Revetize and have had an excellent return on investment. Our contact and customer communication have really improved and we seeing a lot more leads and referrals.

Vantagens: I've used Revetize for close to a year now and I love it! Revetize has automated our communication with contacts and customers, making it 1) actually happen, and 2) quick and easy. Their dashboard is user friendly. They have tons of labeling and filtering options to keep organized and easily search through your contacts. You set up a sequence once and then the communication automatically happens so you don't have to worry about it any more. It's fantastic! It then notifies you any time a customer/contact replies so you can quickly respond. It's been extremely helpful for us in communicating with our customers and we've gotten lots of leads/referrals from it. The customer service service is excellent, too. They offer chat, email and phone support. I've called several times wanting to know if I could do some different things with the software. They're very responsive and helpful.

Desvantagens: When uploading a list, even though they mention it, I've forgotten a few times that the file needs to be in .csv format. They do mention it but it doesn't stand out enough. They do lots of updates and they require a page refresh, but no significant issues and I'm glad for the new and updated features.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/03/2020
Julie M.
Owner
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/09/2019

"Remarkably user-friendly and profit-generating software. You'll love it!"

Comentários: Stupendous!

Vantagens: The software is awesome however, my top compliment is for the team at Revetize. Reps are superb. A company is only as great as its people. From initial contact, there has been continuous communication through setup, follow-up, and follow-through with promises. On to the software: just put it on auto-pilot and watch more clients come, and current clients return more often!! Set-up (yourself or with reps help) your templates, and frequency of communication with your clients and revenue will undoubtedly increase. Additionally, this program will help you gauge the satisfaction level of each client you have inputted in the system, prior to requesting a review. No need to look any further for the right software.

Desvantagens: I have absolutely nothing negative to report. Revetize has been a Godsend and a great relationship.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/09/2019
Joni S.
Owner
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/03/2020

"Great Product"

Comentários: The experience was good. Set up took longer than I would have liked but that is because I was waiting on my database provider's API key. Once I had that there were a few glitches I had to work out.

Vantagens: I love that I can text, and email my customers. It sends out review requests and helps us to build on our own customers for referrals.

Desvantagens: There are limitations. I can't add specific links aside from those programmed into the system. It only allows me to choose one review site when requesting reviews, and the only choices are Facebook and Google. The emails don't allow for complete customization. It adds your logo, but that is it as far as pictures go.

Resposta dos fornecedores

por Revetize em 20/03/2020

Hey Joni! Thank you for the review! Just wanted to let you know that you can send to a whole bunch of review sites through the platform (outside of Google and Facebook). We also added our "a la carte" review feature last year that allows you to send review invites to multiple sites at the same time. Give us a call if you have any questions and we can show you how to do this! We can also show you how to add personal links (we even offer link tracking) in your messaging.

We also offer custom html on email now, so you can format your emails however you would like with images etc...

Thank you so much for the review!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/03/2020
Michael S.
owner
Varejistas, Profissional autônomo
Usou o software para: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/04/2019

"Great way to get reviews"

Comentários: Customer service is top notch and everyone I have ever talked to is very friendly and personable

Vantagens: Price. I came over to Revitize from using Podium and Revitize is 1/3 the price of Podium.

Desvantagens: I use Revitize just for the aspect of receiving google reviews and send a text with a link to follow, which I like, but when i was with Podium it was a much more professional text with a picture of my store. Also, my dashboard hardly ever worked the way it was suppose to. I dont mean to knock Revitize so hard, but I feel this may lead to improvements where needed.

Resposta dos fornecedores

por Revetize em 30/04/2019

We reached out to customer to investigate "dashboard issues" and realized it was because he was logging in through Mozilla Firefox, which Revetize is not optimized for.

We also mentioned that MMS messaging functionality is going to soon be released, so he will be able to include photo of his business (if desired) in text in the near future.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/04/2019
Ammon O.
Owner
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/03/2020

"The best all-around software to keep in contact with your customers"

Comentários: Great software for keeping in contact with your customers. The team over at Reva Ty’s is very responsive and helps with everything from small questions to uploading your customer list for you

Vantagens: I loved it the software enables me to send out text, email, hand written letters and gifts to our customers with just the click of a button

Desvantagens: Lots of bells/ whistles. Can be tricky to learn at first.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/03/2020