NotifyVisitors

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Para todos os negócios online

Conheça o NotifyVisitors

Gestão da notificação e ferramenta de automação: exibe notificações com base no comportamento do visitante e seleciona várias regras de segmentação.

NotifyVisitors - Informação

Tagnpin

http://www.invitereferrals.com/

Fundada em 2011

NotifyVisitors - Visão geral de preços

O NotifyVisitors possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do NotifyVisitors a partir de 49,00 US$/mês.


Preço inicial

49,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste grátis

Sim

NotifyVisitors: implantação e suporte

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web

Formação

  • Ao vivo online
  • Documentos

Recursos do NotifyVisitors

  • Análise de dados do site
  • Análise de dados preditiva
  • Atribuição de canais
  • Controle do ROI
  • Indicadores das redes sociais
  • Indicadores de desempenho
  • Mapeamento da trajetória do cliente
  • Monitoramento de campanha
  • Painel
  • Testes A/B

Ver lista completa de Ferramentas de Análise de Marketing

  • Análise de dados/Rastreamento do ROI
  • CTAs personalizáveis
  • Campanhas gota a gota
  • Conteúdo dinâmico
  • Inteligência de vendas
  • Lead Scoring
  • Marketing de pesquisa
  • Marketing social
  • Páginas de início/formulários web
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Segmentação
  • Testes A/B

Ver lista completa de Ferramentas de Automação de Marketing

  • Apto para áudio, imagens e vídeo
  • Biblioteca de perguntas
  • Coleta de respostas offline
  • Ferramentas de análises de dados
  • Lógica de ramificação
  • Marketing por e-mail
  • Pesquisa por celular
  • Pesquisa sobre experiência no site
  • Ramificação de perguntas
  • URLs de pesquisas personalizadas

Ver lista completa de Ferramentas de Pesquisa

  • Para vendas
  • Análise de dados de elementos
  • Análise de dados do site
  • Gráficos radiais
  • Mapas dinâmicos
  • Mapas incorporáveis
  • Mapeamento comportamental
  • Mapeamento territorial
  • Painel
  • Para ciência

Ver lista completa de Software de Mapa de Calor

  • Agendamento de notificações
  • Análise de dados
  • Notificações de vencimento
  • Notificações pela Internet
  • Notificações por celular
  • Notificações visuais
  • Segmentação contextual
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação de dispositivos
  • Segmentação geográfica
  • Testes A/B

Ver lista completa de Software de Notificações Push

  • Agendamento de testes
  • Análise de relevância estatística
  • Análise do funil de vendas
  • Editor visual
  • Mapas térmicos
  • Páginas de início e formulários web
  • Questionários
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação por público
  • Testes A/B
  • Testes multivariados

Ver lista completa de Software de Testes AB

  • Análise de dados de conteúdo
  • Gestão da experiência
  • Marketing baseado em contas
  • Mecanismo de recomendações
  • Perfis de clientes
  • Personalização de sites
  • Salvar carrinho abandonado
  • Segmentação contextual
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação por comportamentos
  • Testes A/B

Ver lista completa de Software para Personalização

NotifyVisitors - Alternativas

Mais alternativas ao NotifyVisitors

NotifyVisitors - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

5/5

Pontuação média

Praticidade 4,9
Atendimento ao cliente 4,7
Recursos 4,9
Relação qualidade/preço 5

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Escreva uma avaliação!
Ben T.
Co-Founder
Recursos Humanos, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/07/2020

"Kudos to the team !"

Comentários: It was really better experience and i must recommend everyone to choose NotifyVisitors.

Vantagens: As working in an advertisement company Heatmap has improved my digital experiences. It helped me to organise my required activities by graphical representation . From creating customer polls to see how many people visited and what users did on my website. It made my work easier. Not only that it also helped me to collect information regarding my users interactions and help me to understand my audience in the color coded system. I could easily connect with customers' behaviour towards my website which could be hard without heatmap. I would recommend using Heatmap through Notify Visitors because once you connect with them, you will connect forever.

Desvantagens: a few tiny bugs were found which I’m sure could be easily dealt with.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/07/2020
Samantha E.
International Growth & Strategic Relationship Consultant - UK & USA
Desenvolvimento e comércio exterior, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/10/2020

"My business made a good profit from the combo of NotifyVisitors’ Heatmaps and form analysis."

Vantagens: We were very well guided by the support team who patiently answered our very basic frequent questions. Hats Off to the NotifyVisitors Support team. They are the best! I and my teammates learned the importance and use of Heatmap technology. We were able to identify our visitors’ requirements and segment them into different categories. Not only that, it actually threw light on which products are popular and which are not. We were able to make marketing packages and threw in the unpopular ones with the most popular to get things off our shelves. We realized which products to order more, and which ones to discontinue. As for the form analysis, we realized we had a lot of fields in our form that were not really required and were frustrating for our visitors. As a result, they just did not care to complete, and quit instead.

Desvantagens: We are happy with the team and support; however, we would appreciate some insight into how different businesses have used their facilities.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/10/2020
Brian c. A.
Founder
Bancos, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/07/2020

"Thanks to Notify Visitors . I have a better understanding of reality."

Vantagens: With so many tools I thought that Heatmap would be pretty expensive but the price is affordable. It is nicely built, addresses the issues and resolves my problems quickly and not even time consuming. Heatmap has improved my digital experiences in so many ways that I cannot even describe it and kept me connected with the world even when I am in my cubicle office. I would like to thank the members of Notify Visitors and will express my desire to keep going because I as a customer want to “keep going” with you people.

Desvantagens: Even though I faced a few problems in the beginning while understanding the tools of heatmap, it was a piece of cake when my colleague explained everything to me.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/07/2020
Jc M.
Regional Brand Manager - Innovations for Meals, South East Asia
Alimentação e bebidas, 201-500 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/08/2020

"Automation saves us a lot of time"

Comentários: I'm really happy to use this mobile banner.

Vantagens: As a banner production business, we would personally like to thank and appreciate NotifyVisitors because through it we have learned about this Mobile banner software which was really effective for our business.

It's really cost effective and we don't really have to use an email back and forth. We don't have to depend on the developer to create a preview page. It helps both the advertiser and the publisher to save their time or they can relax or they can start working on the next advertisement set. The Mobile banner gets the stage they actually deserve and it makes the clients and the visitors happy because they get to see the advertisement without any work or struggle.

Desvantagens: We get really happy customers through the Mobile banner but the problem with it is that website visits might increase but there might not be qualified visitors or customers who are actually going to buy.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/08/2020
Jim L.
GM and SVP VidCon
Entretenimento, 10 000+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/08/2020

"And Surprisingly I came in contact with NotifyVisitors Chatbot."

Comentários: Great experience till now!

Vantagens: One of my friends recommended me using Chatbot for the rapid growth of it. While surfing I saw chatbot being marketed and luckily I clicked NotifyVisitors Chatbot. It dazzled me in several ways by providing answers to general questions in a very sophisticated manner. So I employed the Chatbot technique of NotifyVisitors, to connect with the world. It deals with multiple customers by providing online assistance via messaging apps as well as phone calls, according to their preferences. I would recommend you all use a Chatbot for better results in the future as it is affordable and unload the burden of not knowing because they help you provide knowledge.

Desvantagens: In the beginning I had some problems with the setup but my team helped me out and in no time I got used to it. Some users majorly old people find it difficult or get really uncomfortable talking to a Robot which is just fine and is absolutely normal.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/08/2020