Quem usa o Halp?
Equipes de TI, operações técnicas e operações internas em rápido crescimento em pequenas, médias ou grandes empresas.
Conheça o Halp
O Halp é uma solução de tíquetes com conversação para as equipes de operações internas modernas atribuírem, priorizarem, acompanharem e responderem às solicitações do Slack em uma interface baseada em mensagens. As empresas que usam o Halp obtêm tempos de resposta mais rápidos, equipes de suporte operacional mais produtivas e funcionários mais satisfeitos.
O Halp funciona como um sistema de tíquetes independente ou se integra diretamente ao Zendesk, Jira, ServiceNow e outros sistemas de tíquete herdados.
Halp - Informação
Halp
https://www.halp.com
Fundada em 2017











Halp - Visão geral de preços
Ver planos de preçosO Halp não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Halp a partir de 25,00 US$/mês.
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- Avaliado em 09/01/2020
"Great Product, Great People."
Comentários: Every single person I have interacted with at Halp is passionate about the product and how it can help me. They are super supportive and knowledgeable, so not only do they listen to my feedback, but they have great ideas of how to use Halp fully with the other tools I have.
Vantagens: I am in an environment with Slack and Zendesk used heavily. I love that I now have these tied together in an easy way to be able to quickly push tickets without even having to go back to the web interface. There own ticketing system backend is ever improving and I fully intend to move my IT team off of Zendesk and over to Halp fully, hopefully within this next year. Also, the BetterCloud integration to be able to kick off workflows is AWESOME.
Desvantagens: They did originate as BubbleIQ and have grown into what they are now. Because of this, the feature set it still growing. That is not a horrible Con, as they are actively growing the feature set and constantly seek input from customers to determine the best roadmap.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 09/01/2020