Quem usa esse software?

Edições dedicadas para prestadores de serviços, fabricação e atacado, ONGs, varejo e muito mais.

Avaliações médias

14 875 avaliações
  • Geral 4.5 / 5
  • Praticidade 4.3 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.1 / 5
  • Recursos 4.4 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.3 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Instalado - Mac
    Nuvem, SaaS, web
    Instalado - Windows
  • Formação Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Intuit
  • https://enterprisesuite.intuit.com/

Sobre o QuickBooks Enterprise

O QuickBooks Enterprise é um software de contabilidade de construção de ponta a ponta que pode crescer com os seus negócios. Ele fornece todas as ferramentas de que a sua empresa precisa, além de ser fácil de usar. Você pode organizar seus livros contábeis, gerenciar estoque, acompanhar vendas e até executar folha de pagamento, a um custo baixo. Com o QuickBooks Enterprise, você economiza milhares por ano em comparação com outras soluções. Poderoso e flexível, ele também vem em edições projetadas para atender às suas necessidades específicas. Faça um teste grátis hoje mesmo.

Recursos do QuickBooks Enterprise

  • Administração de impostos
  • Cobrança e faturamento
  • Conciliação bancária
  • Contabilidade de fundos
  • Contabilidade de projetos
  • Contas a receber
  • Controle de despesas
  • Empresas de contabilidade CPA
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de ativos fixos
  • Governo
  • Organizações sem fins lucrativos
  • Pedidos de compra
  • Alocação
  • Código de barras
  • Códigos de SKU/UPC
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de itens
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Previsão
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do número de série
  • Captura de assinaturas
  • Cobrança recorrente
  • Compatível com bitcoins
  • Gestão de vales-presente
  • Impressão de recibos
  • Pagamentos móveis
  • Pagamentos online
  • Suporte para cartões de débito
  • Transações de cheques ACH
  • Transações em pontos de venda
  • Atendimento do pedido
  • Banco de dados do cliente
  • Entrada de pedidos em tempo real
  • Entrada remota de pedidos
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos pendentes
  • Gestão de remessas
  • Carregamento de classes
  • Cobrança e faturamento
  • Compras
  • Contabilidade de fundos
  • Contas a pagar
  • Elaboração de orçamentos e previsões
  • Ensino fundamental e médio
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de comparecimento
  • Para escolas particulares
  • Razão geral
  • Acompanhamento de atividades
  • Administração de impostos
  • Contabilidade de exercício
  • Cálculo e validação de tarifas
  • Depoimentos do cliente
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de recibos
  • Informação de perdas e ganhos de recursos
  • Preenchimento de cheques
  • Validação cruzada do livro razão
  • Acompanhamento de Tracking
  • Alerta de pagamentos duplicados
  • Controle do processo de aprovação
  • Detecção de fraude
  • Extração de dados
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de tesouraria
  • Pagamentos Recorrentes
  • Preenchimento de cheques
  • Preparação do Formulário W-1099
  • Processamento de faturas
  • Reconciliação de Pedidos
  • Transferência Eletrônica de Fundos
  • Acompanhamento de Tracking
  • Cobrança e faturamento
  • Cobrança recorrente
  • Compensação de cheques
  • Compensação de pagamento excedente
  • Depoimentos do cliente
  • Gestão de coletas
  • Livro de Contas a Receber
  • Pagamentos parciais
  • Processamento de pagamento online
  • Processamento de pagamentos ACH
  • Etiquetas de recebimento
  • Etiquetas de remessas
  • Etiquetas personalizadas
  • Geração de código de barras
  • Gestão de estoques
  • Leitura de códigos de barras
  • Modelos de etiquetas
  • RFID
  • Rastreamento do número de série
  • Compras
  • Código de barras/RFID
  • Gestão 3PL
  • Gestão da qualidade
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de recebimento e armazenamento
  • Gestão de remessas
  • Previsão
  • Sincronização em tempo real
  • Várias localizações
  • Atendimento do pedido
  • Gestão de Pedidos em Espera
  • Gestão de catálogos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos especiais
  • Gestão de remessas
  • Pedidos recorrentes
  • Rastreamento de pedidos
  • Registro de pedidos
  • Acesso móvel
  • Alertas/notificações
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de estoques de fabricação
  • Gestão de estoques do varejo
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Identificação do produto
  • Kits
  • Otimização de estoques
  • Previsão
  • Relatórios e análise de dados
  • Calculadora de impostos
  • Declaração de impostos
  • Gestão de isenções
  • Imposto sobre o consumo (dos EUA)
  • Imposto sobre valor agregado (IVA)
  • Rastreamento de transações
  • Registro de auditoria
  • Validação de endereços
  • Verificação de tributação
  • Acompanhamento de atividades
  • Compras e recebimento
  • Conciliação bancária
  • Contabilidade de parceira
  • Contas a pagar
  • Contas a receber
  • Elaboração de orçamentos e previsões
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de doadores
  • Gestão de recursos
  • Razão geral

As avaliações mais úteis do QuickBooks Enterprise

QuickBooks, Not Just For Professional Use

Avaliado em 21/10/2019
Kianja J.
Bookkeeper
Contabilidade, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
2 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: Both QuickBooks Desktop and QuickBooks Online are very easy to use. They can both be customized to fit your companies business objectives. I love QuickBooks online for the convenience of accessing your accounting information from anywhere. I think that being able to login and download your financial transactions is very convenient for a small business owner. It is as simple as reviewing which category (or account, which it is known as within the software) the transaction is assigned to. If you do not have the transaction assigned to the correct category when it is initially downloaded, you can change this within the software in a few clicks. The best part is that QuickBooks Online will remember which category you assigned to the transaction. So, they next time you download transactions from the same vendor, QuickBooks will recognize the transaction and automatically recall the category you assigned the last time. QuickBooks Desktop does the same as QuickBooks Online. However, the beauty of QuickBooks Desktop is that you can create as many "Company" files as you want. I put the word company in quotation marks because you can also use this software to manage your personal finances. Although this is not what the software was created for, the fact is that if you manage your personal finances like a scaling business, you will have a better handle on living within your means. QuickBooks Desktop makes this very easy to do.

Desvantagens: I am not a huge fan of paying a monthly fee. While I like QuickBooks Online, I am not a fan of possibly paying an increase in monthly cost at any given moment. I also don't like that the mileage tracker is not readily available on the higher versions of QuickBooks Desktop (Starter, Essentials, and Plus).

More than enough for our small company

Avaliado em 03/10/2019
Avaliador Verificado
Controller
Imobiliárias, 51-200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We had to upgrade from QB Online because we use it for escrow accounts, and QB isn't designed for that. As a workaround, we created a new cash sub-account and payable sub-account for each escrow transaction. Pretty soon, we had thousands of sub-accounts, which really put a strain on it and made it run slowly. We transferred all of our data to QB Enterprise, which is handling that with ease and providing many more features. Overall, I enjoy using it. It's simple for employees to use, and it does more than enough for us.

Vantagens: QB Enterprise is more than we need for the small company. It's fast and efficient. It's straightforward in how things work, so training isn't intensive for new users. It's easy to upgrade from another version of QB and transfer all the company data into it.

Desvantagens: It's limited in what can be displayed or used to sort in many of the windows. For example, the vendor screen displays all the invoices and payments, but doesn't display a running balance column. It's difficult to expand columns to display all of the data in a column. It doesn't remember column widths, so I'm continuously having to adjust the column width every time I open a window with data. Data in some windows can't be exported to Excel. For example, I like to export the bank statement reconciliation screen to a spreadsheet with my bank data download where I can sort and subtract to find a discrepancy between two columns instantly. But, there isn't a way to get the data in that window to export or copy. The reconciliation screen also doesn't allow for display of the cash sub-account or the offset account. So, I'm continuously having to open individual transactions to see which is which if they are similar.

Quickbooks Serves It's Purpose

Avaliado em 26/09/2019
Robin P.
Client Relations
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
3 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: It's a somewhat love-hate relationship I have with Quickbooks. Love more so though. I have gotten used to a lot of Quickbooks' quirks now. It was a difficult go to get started to get things set up but I had support. I've been using Quickbooks for a few years now. I like how clean and organized invoices look for clients and how I can customize them and emails. I appreciate recurring invoices that help to avoid user error on consistency in repeat services and in sending invoices on time.

Vantagens: I like the ability to customize how invoices and emails look. I appreciate the ability we had to import our clients' details and past invoices when we started up with Quickbooks. The plethora of reports and customizable reports are very useful. I also appreciate being able to process payments through Quickbooks. The search ability is decent helpful in looking for specific invoices, amounts, or other specific data.

Desvantagens: It was quite a challenge to get everything up and going when we started with Quickbooks
There are some features that are limited and seem to operate oddly, such as deleting some clients vs marking some as inactive. If I have completed services with certain clients, I want to keep their data, but mark them inactive. When I mark them as inactive, the system puts them in a state of "deleted", which makes me very concerned when I see that. I don't want to lose their data. Also, some duplicates of clients have been created or clients never started services with us. So that data was just bloating the system and a bit confusing sometimes. Those particular clients would be good to actually fully delete them. I've run into processes that can be very confusing. Luckily my accountant is able to help me through the challenges.

Quickbooks Organizes Our Church's Finances

Avaliado em 18/09/2019
Tim A.
Lead Pastor
Instituições religiosas, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: QuickBooks has made the financial experience for our church so much easier. It's super easy to create reports for board meetings and see where you are financially.

Vantagens: I love how it connects to your bank account and transfers all of the transactions to it. Being able to categorize every transaction makes things so much easier. No need to type everything in manually! Reconciling is a breeze!

Desvantagens: There's a huge learning curve for this software. However, they have great customer support. In the beginning, I had to stay on the phone with them for a long time to learn how to use it. Sometimes, customer support doesn't know how to use the software specifically for your needs, but they usually do a great job!

Quickbooks offers an elegant handling of non-profits

Avaliado em 17/09/2019
Sarah B.
VP, Director of Finance
Publicidade e marketing, 51-200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: From quickbooks we have liked a lot of functions. Among them are the fact of being able to manage accounting projects (with billing system included) and be able to manage payroll. In this sense, you can even create invoices, which is convenient. The negotiation process facilitated by quickbooks has turned out to be something wonderful. It does not take long, and they are flexible with the terms of service. The display demonstrated by the capacity of quickbooks has turned out to be surprising in all the occasions in which we have used it. Is very large. The quickbooks sales team was responsible for responding adequately to all our doubts about the use of the service. Respond quickly to the needs of customers.

Vantagens: Your invoice templates are very customizable. It is good for keeping the accounts of non-profit organizations, because it has tools for both bank reconciliation and fund accounting. Quickbooks offers a good system of payroll transfers, very stable. Quickbooks has helped us a lot with the management of resource accounting throughout our history as a business. It is ideal when it comes to organizing economically, and to put together budgets. Its integration with the Microsoft Outlook platform is recommended.

Desvantagens: The platform does not allow managing sales forecasts, or managing human resources. In this area there is no tracking system for absences, wage garnishments, and unforeseen expenses billing. Neither can you process payments, taxes, or fixed assets. Does not have a treasury management function.

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