Zoho Projects

Quem usa o Zoho Projects?

Equipes grandes e pequenas de todos os setores o utilizam para realizar seus trabalhos. Ele ajuda a planejar projetos, fazer o acompanhamento até a conclusão, colaborar e manter-se atualizado.

Conheça o Zoho Projects

O Zoho Projects é o software de gestão de projetos da Zoho, uma marca que capacita 45 milhões de usuários a trabalhar online. Empresas de pequeno e grande porte de todos os setores usam o aplicativo para realizar um excelente trabalho dentro do prazo. Planeje seus projetos, atribua tarefas, comunique-se de maneira eficaz, jamais perca uma atualização importante e visualize relatórios detalhados sobre o progresso.

Zoho Projects - Informação

Zoho Projects

https://www.zoho.eu/projects

Fundada em 1996

Zoho Projects - Preços

O Zoho Projects possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Zoho Projects a partir de 18,00 US$/mês.

Zoho Projects - Vídeo
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Preço inicial

18,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Zoho Projects

  • Chuva de ideias
  • Controle de versões
  • Edição em tempo real
  • Fóruns de discussão
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Vídeo conferência

Ver lista completa de Ferramentas de Colaboração

  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Ferramentas de colaboração
  • Gestão de carteira
  • Gestão de ideias
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de recursos
  • Gráficos de Gantt
  • Metodologias ágeis (Agile)
  • Modelos personalizáveis
  • Métodos tradicionais
  • Portal do cliente
  • Quadro kanban
  • Seguimento do custo até a conclusão

Ver lista completa de Ferramentas de Gestão de Projetos

  • Acesso para Celular
  • Controle de horas
  • Criar subtarefas
  • Ferramentas de colaboração
  • Gamificação
  • Gestão de tarefas recorrentes
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Relatórios e análise de dados
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Visualização de lista de tarefas
  • Visualização de planilhas
  • Visualização em tabela de tarefas

Ver lista completa de Ferramentas de Gestão de Tarefas

  • Banco de dados de funcionários
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de tempo offline
  • Controle de tempo por celular
  • Cálculo de horas extras
  • Gestão do quadro de horários
  • Horas faturáveis e não faturáveis
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Registro automático de tempo
  • Taxas de cobrança múltiplas

Ver lista completa de Ferramentas de Gestão de Tempo

  • Agendamento de problemas
  • Auditoria de problemas
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de escalonamento
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Painel
  • Problemas recorrentes

Ver lista completa de Sistemas de Monitoramento de Problemas

  • Alertas/notificações
  • Arrastar e soltar
  • Controle de marcos
  • Código de cores
  • Gestão de tarefas
  • Modelos
  • Monitoramento de capacidades
  • Monitoramento do progresso
  • Rastreamento de dependências

Ver lista completa de Software de Gráfico de Gantt

  • Bate-papo de equipe
  • Colaboração
  • Compartilhamento de arquivos
  • Criação de banco de dados
  • Criação de documentos
  • Ferramentas de apresentações
  • Gerenciamento de notas
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Pacote do Office

Ver lista completa de Software de Produtividade

  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Ferramentas de colaboração
  • Gráficos de Gantt
  • Priorização
  • Quadro kanban
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Seguimento de status
  • Seguimento do custo até a conclusão

Ver lista completa de Software de Rastreamento de Projetos

  • Acompanhamento de atividades
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de despesas
  • Controle de horas
  • Controle de horas pelo cliente
  • Controle de horas pelo projeto
  • Gestão de reembolsos
  • Rastreamento do projeto

Ver lista completa de Software de Tempo e Despesas

Zoho Projects - Alternativas

Mais alternativas ao Zoho Projects

Zoho Projects - Avaliações

Exibindo 5 de 222 avaliações

Geral
4,2/5
Praticidade
4/5
Atendimento ao cliente
4,2/5
Recursos
4,2/5
Relação qualidade/preço
4,2/5
Kevin w. M.
Co-Founder & CEO
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/12/2018

"A Comprehensive Project Management Platform"

Comentários: I have used a number of project management tools (Microsoft Project, Basecamp, Trello) and we are quite happy with Zoho Projects. We are a technology SaaS startup running distributed operations across the US and Caribbean. Zoho Projects allows us to collaborate and track progress on a myriad of tasks seamlessly. Highly recommended.

Vantagens: Zoho Projects offers a comprehensive suite of capabilities and allows a large distributed team to collaborate and manage a myriad of tasks.

Desvantagens: The range of functions and capability means Zoho Projects does not have the ease of adoption of a Basecamp so there is more of a learning curve for you and your staff.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/12/2018
Jaideep T.
Head of Product
Serviços financeiros, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/10/2019

"Great online collaborative project management tools with feature you have always wanted"

Comentários: While I have not used the customer support for Zoho Projects extensively, all of the other Zoho tools that I use have an extensive Knowledge Base, very active public forum where people respond quickly, in-built live-chat to chat with a customer service representative, and plenty of videos on YouTube to learn different aspects of the software.

Vantagens: Zoho Projects has the following features - no restrictions on number of projects you can create. Easy to switch between projects in the same online interface vs managing multiple files. Ability to create workflow automations that trigger on event based activities, which enables standardization of processes. Ability to share projects with outside vendors/project participants and improve the collaborative nature of Project management.

Desvantagens: More flexibility on making the user interface more compact (like Excel or MSP). Current interface is well spaced, but some users may like a more compact view. More simplified Gantt Charts that help us understand progress and dependencies. Ability to export projects to Excel for sharing with others we can't/don't want to bring on to Zoho projects

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/10/2019
Amy W.
Operations Manager
Consultoria de gestão, 11-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 03/01/2018

"Do not get Zoho Projects!"

Comentários: Terrible.

Vantagens: There is very little, if anything about this product that is likable. I guess, if pushed, I would say the calendar feature and the forum features are interesting but by no means makes up for the lack of features overall of Zoho Project. We are a small to medium business that recently, and regrettably, transitioned from Harvest to Zoho. There is quite a gap in pricing between the two platforms but you get what you pay for, mainly how many users you have. Zoho Project feels more like a bata test platform, then an actual product that should be live and used by any business. If you are doing very basic project management, like planning a wedding or a home renovation this tool would be good for you. But why would you pay for it when you can get any template on-line for free. The only other "pros" I could manage to list is their support. They have a help representative chat feature which is good and they are responsive. Unfortunately for them and mean most of it was used to inform me that "that feature is currently not available". Overall go with Harvest!

Desvantagens: Does not integrate with Quickbooks. Can not add basic client contact information. Can't view all invoices that are due or in draft form (they force you to use another one of their clunky platforms). The Zoho Dashboard is terribly unhelpful and uninformative. You can not run basic reports like; time reports for team members across projects, expenses, invoiced projects, etc. You can't even simply alphabetize Client Users, so as you add clients they are sorted by when you entered them, only. You can only export information in one format and the reports provide very little (helpful) information; for example if you want to export your Clients. The report that is generated only provides the internal Client ID#, Name, User Name, Email Address, Role, Invoice. It does not provide State/End Dates, what Projects are associated with Clients, any Budget information, and so on, and so on. Invoice, Expense, and Time information are shown and available only through each individual Project. You can not see all invoices due, total amounts out standing, or time sheets across Projects and Clients. You are forced to click into each individual project to access that information and once again, the reports you are able to generate are very limited. I could go on about all the "cons" associated with Zoho Project but I don't have time.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 03/01/2018
Jesse L.
Marketing Director
Software, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    4/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/06/2020

"Zoho projects is OK for the money, but there are better alternatives"

Vantagens: Relatively easy to collaborate, track progress and keep on top of our projects.

Desvantagens: Visually it is a little clunky, less polished than asana or monday. Doesn't do a lot more than trello.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/06/2020
Avaliador Verificado
Strategy Prinicpal
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/03/2020

"Great solution for agency resourcing"

Comentários: We're very happy with the power of the solution and feel that it will support our growth. Getting the system configured and learning how to use it properly was a steeper curve than we anticipated.

Vantagens: We evaluated tons of online solutions for managing our small agency's projects. Most would be good at one thing, but fall down in others. Zoho Projects allows us to see projects and tasks, capture timesheets, and view resource allocations across the agency. It may be slightly on the over-powered size for just the few of us, but we want a platform that can support our growth. This seems to be the one.

Desvantagens: The software seems to have a ton of features that we're still finding. It would be nice to have a way to make sure we're using it to it's fullest. For example, we were archiving tasks when they were complete but then realized that this process made it so timesheet hours couldn't be applied to those closed tasks. Adding a "closeout" custom status seemed to have solved it, but we'd love some info or training on best practices.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/03/2020