
Quem usa o Sortly?
O Sortly foi criado para simplificar o estoque de todos os tipos de negócios: seja emprestando itens para funcionários, vendendo estoque para clientes ou precisando apenas manter o controle de suas coisas que estão sendo usadas.
Conheça o Sortly
O Sortly é um sistema de gestão de ativos e estoques para monitorar VISUALMENTE itens e seus detalhes, incluindo localização, preço, condição etc., para uma maneira mais intuitiva (e menos enlouquecedora) de rastrear seus itens. Comece gratuitamente.
Principais recursos:
- Acesso via computador (Internet), tablet ou smartphone
- Dê acesso aos membros da equipe ou ao cliente
- Crie ou conecte-se a qualquer código de barras ou código QR
- Entrada/saída de itens com scanner embutido
- Receba alertas e lembretes
Sortly - Informação
Sortly
http://www.sortly.com
Fundada em 2013











Sortly - Visão geral de preços
O Sortly possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Sortly a partir de 39,00 US$/mês.
Preço inicial
39,00 US$/mês
Versão gratuita
Sim
Teste grátis
Sim
Sortly: implantação e suporte
Assistência
- Horário comercial
- Online
Implantação
- Nuvem, SaaS, web
- Celular - iOS nativo
- Celular - Android nativo
Formação
- Pessoalmente
- Ao vivo online
- Webinars
- Documentos
Recursos do Sortly
Sistemas de Controle de Estoque
- Check-in/Check-out
- Código de barras/RFID
- Códigos SKU/UPC
- Gestão de fornecedores
- Gestão de itens
- Gestão de renovações de pedidos
- Otimização de estoques
- Previsão
- Rastreamento de estoque
- Rastreamento do custo
- Rastreamento do número de série
Software de Código de Barras
- Código de barras/RFID
- Etiquetas de recebimento
- Etiquetas de remessas
- Etiquetas personalizadas
- Geração de código de barras
- Gestão de estoques
- Leitura de códigos de barras
- Modelos de etiquetas
- Rastreamento do número de série
Software de Gestão de Ativos de TI
- Gerenciamento de configuração
- Gestão da manutenção
- Gestão de aquisições
- Gestão de auditorias
- Gestão de contratos e licenças
- Gestão de estoques
- Gestão de fornecedores
- Gestão de requerimentos
- Rastreamento de conformidade
- Rastreamento do custo
Software de Gestão de Equipamentos Hospitalares
- Compras
- Controle de uso
- Gerenciamento de fornecedores
- Gestão da oferta
- Gestão de datas de vencimento
- Gestão de renovações de pedidos
- Leitura de códigos de barras
Ver lista completa de Software de Gestão de Equipamentos Hospitalares
Software de Gestão de Estoque
- Acesso para Celular
- Alertas/notificações
- Gerenciamento de multicanal
- Gestão de armazéns
- Gestão de estoques de fabricação
- Gestão de estoques do varejo
- Gestão de fornecedores
- Gestão de renovações de pedidos
- Identificação do produto
- Kits
- Otimização de estoques
- Previsão
- Relatórios e análise de dados
Software para Controle de Ativos
- Acompanhamento de atividades
- Check-in/Check-out
- Código de barras/RFID
- Gestão da depreciação
- Gestão de eliminações
- Gestão de reservas
- Rastreamento da localização
- Registro de auditoria
Sortly - Alternativas
Mais alternativas ao SortlySortly - Avaliações
Leia todas as avaliaçõesClassificação geral
Pontuação média
Avaliar software
Compartilhe suas experiências com outros compradores de software.
Escreva uma avaliação!
James K.
-
Classificação geral5 /5
-
Praticidade5 /5
-
Recursos e funcionalidades4 /5
-
Atendimento ao clienteNão avaliado
-
Relação qualidade/preço4 /5
-
Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 18/01/2019
"An excellent and simple app to manage inventory."
Comentários: Overall, I'm extremely happy with the software. Its created efficiency within my business and has saved me a lot of money on part runs for items that we already had in inventory. I would highly recommend this software.
Vantagens: What I like most about the app is how simple it is to use and categorize product. As a small business owner, I was having a tough time trying to find an inventory program that fit out business needs. Once I found Sortly Pro, it streamlined our business and created efficiencies company wide.
Desvantagens: The only negative I have experienced is with the lack of instant notifications. I wish it notified the administrator or owner when specific items are pulled from inventory. A suggestion would be to include this as an option when entering inventory into the system.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 18/01/2019

Ali J.
-
Classificação geral4 /5
-
Praticidade4 /5
-
Recursos e funcionalidades4 /5
-
Atendimento ao cliente4 /5
-
Relação qualidade/preço4 /5
-
Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 19/01/2019
"Great platform, but still needs work"
Comentários: I am a home stager and after trying several other inventory platforms, Sortly Pro was my favorite. I am frustrated with some basic features that it lacks, but overall, it does what I need.
Vantagens: I love that it is simple, user-friendly, and very ascetically easy to use.
Desvantagens: There have been several simple updates that I have requested to customer service. I think for a program specifically designed to track inventory, specifically inventory that moves from location to location or customer to customer, then all inventory should have a 'home' or 'original destination' file so that when it is done at a location or customer then you simply click 'home' and them item goes back to it's original file. For example, I have upwards of 20-30 items that go to a client at one time. When they get returned to my inventory, I have to manually send them back to their original folder one by one. Yes, I can do bulk move, but I have nearly 100 'original destination' folders because all my inventory is categorized in folders. So I have to move the sofas to the 'sofas' folder and the lamps to the 'lamps' folder etc. I would like to be able to 'bulk select' and 'move to home folder'. Also, the option to drag items from one folder to the menu on the left would also help expedite daily actions.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 19/01/2019
Maria M.
-
Classificação geral3 /5
-
Praticidade3 /5
-
Recursos e funcionalidades3 /5
-
Atendimento ao cliente3 /5
-
Relação qualidade/preço2 /5
-
Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 18/01/2019
"Has lots of potential, but is lacking a bit of common sense"
Comentários: It has been a process. I would love to be able to do a full switch of our inventory into the system however, it is difficult as there can be lots of mistakes that can happen that are difficult to track meaning that it is nearly impossible to reconcile properly.
Vantagens: When I was looking at the program prior to committing, the advertising and sell guide was impressive.
Desvantagens: It is not easy to use. I find it frustrating often and it is difficult to find support. There are times when I need support right away and I have to "schedule" a meeting.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 18/01/2019
Matt G.
-
Classificação geral5 /5
-
Praticidade5 /5
-
Recursos e funcionalidades5 /5
-
Atendimento ao clienteNão avaliado
-
Relação qualidade/preçoNão avaliado
-
Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 12/10/2020
"Very Useful"
Comentários: Sortly Pro is easy to use and the price is acceptable.
Vantagens: This product is great. We use it to track our tools and easily catalogue everything that comes in and out of our storage.
Desvantagens: Product has only a small learning curve, once you use it a few times its very very simple. No notable "cons".
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 12/10/2020

Dallas C.
-
Classificação geral5 /5
-
Praticidade4 /5
-
Recursos e funcionalidades5 /5
-
Atendimento ao cliente5 /5
-
Relação qualidade/preço4 /5
-
Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 05/06/2018
"Sortly Pro has been a great tool in transitioning from the old spreadsheet into the 21st century."
Comentários: The ability to track inventory on the go, efficiently.
Vantagens: The ability to create custom fields and specify the metadata for said field. Quick to add/move/remove/edit items with quick actions. The tagging system is an efficient way to group products. You can easily track quantities and move and adjust as needed on the fly with simply an app on your phone. You get the intricacy of a spreadsheet with the user interface of an app. If you can add/edit/remove items on a social media profile, then you are savvy enough to create a basic inventory system in this platform.
Desvantagens:
With any startup, you're going to have growing pains. They are still perfecting the system. The silver lining is in their response to customer feedback. I don't know if I would call this a con, but
there is definitely something of a learning curve. For instance, to create a detailed, intricate inventory system, properly, is going to take some trial and error. There are features and ways to manipulate the app that aren't necessarily apparent. For instance, understanding it's best to keep 'Folders' to a minimum and instead use the tagging system to identify and classify items. We have our own struggles with managing inventory, but once you get a baseline established, in a normal inventory environment, maintenance shouldn't be too labor intensive.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 05/06/2018