Quem usa o Sortly?

O Sortly foi criado para simplificar o estoque de todos os tipos de negócios: seja emprestando itens para funcionários, vendendo estoque para clientes ou precisando apenas manter o controle de suas coisas que estão sendo usadas.

Conheça o Sortly

O Sortly é um sistema de gestão de ativos e estoques para monitorar VISUALMENTE itens e seus detalhes, incluindo localização, preço, condição etc., para uma maneira mais intuitiva (e menos enlouquecedora) de rastrear seus itens. Comece gratuitamente.

Principais recursos:
- Acesso via computador (Internet), tablet ou smartphone
- Dê acesso aos membros da equipe ou ao cliente
- Crie ou conecte-se a qualquer código de barras ou código QR
- Entrada/saída de itens com scanner embutido
- Receba alertas e lembretes

Sortly - Informação

Sortly

http://www.sortly.com

Fundada em 2013

Sortly - Preços

O Sortly possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Sortly a partir de 39,00 US$/mês.

Preço inicial

39,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Sortly

Sistemas de Controle de Estoque
Check-in/Check-out
Código de barras/RFID
Códigos SKU/UPC
Gestão de fornecedores
Gestão de itens
Gestão de renovações de pedidos
Otimização de estoques
Previsão
Rastreamento de estoque
Rastreamento do custo
Rastreamento do número de série
Código de barras/RFID
Etiquetas de recebimento
Etiquetas de remessas
Etiquetas personalizadas
Geração de código de barras
Gestão de estoques
Leitura de códigos de barras
Modelos de etiquetas
Rastreamento do número de série
Gerenciamento de configuração
Gestão da manutenção
Gestão de aquisições
Gestão de auditorias
Gestão de contratos e licenças
Gestão de estoques
Gestão de fornecedores
Gestão de requerimentos
Rastreamento de conformidade
Rastreamento do custo
Compras
Controle de uso
Gerenciamento de fornecedores
Gestão da oferta
Gestão de datas de vencimento
Gestão de renovações de pedidos
Leitura de códigos de barras
Acesso para Celular
Alertas/notificações
Gerenciamento de multicanal
Gestão de armazéns
Gestão de estoques de fabricação
Gestão de estoques do varejo
Gestão de fornecedores
Gestão de renovações de pedidos
Identificação do produto
Kits
Otimização de estoques
Previsão
Relatórios e análise de dados
Acompanhamento de atividades
Check-in/Check-out
Código de barras/RFID
Gestão da depreciação
Gestão de eliminações
Gestão de reservas
Rastreamento da localização
Registro de auditoria

Sortly - Avaliações

Exibindo 5 de 74 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,3/5
Recursos
4,1/5
Relação qualidade/preço
4,1/5
James K.
Operations Manager
Agricultura, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/01/2019

"An excellent and simple app to manage inventory."

Comentários: Overall, I'm extremely happy with the software. Its created efficiency within my business and has saved me a lot of money on part runs for items that we already had in inventory. I would highly recommend this software.

Vantagens: What I like most about the app is how simple it is to use and categorize product. As a small business owner, I was having a tough time trying to find an inventory program that fit out business needs. Once I found Sortly Pro, it streamlined our business and created efficiencies company wide.

Desvantagens: The only negative I have experienced is with the lack of instant notifications. I wish it notified the administrator or owner when specific items are pulled from inventory. A suggestion would be to include this as an option when entering inventory into the system.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/01/2019
Ali J.
Home Stager
Design, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/01/2019

"Great platform, but still needs work"

Comentários: I am a home stager and after trying several other inventory platforms, Sortly Pro was my favorite. I am frustrated with some basic features that it lacks, but overall, it does what I need.

Vantagens: I love that it is simple, user-friendly, and very ascetically easy to use.

Desvantagens: There have been several simple updates that I have requested to customer service. I think for a program specifically designed to track inventory, specifically inventory that moves from location to location or customer to customer, then all inventory should have a 'home' or 'original destination' file so that when it is done at a location or customer then you simply click 'home' and them item goes back to it's original file. For example, I have upwards of 20-30 items that go to a client at one time. When they get returned to my inventory, I have to manually send them back to their original folder one by one. Yes, I can do bulk move, but I have nearly 100 'original destination' folders because all my inventory is categorized in folders. So I have to move the sofas to the 'sofas' folder and the lamps to the 'lamps' folder etc. I would like to be able to 'bulk select' and 'move to home folder'. Also, the option to drag items from one folder to the menu on the left would also help expedite daily actions.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/01/2019
Maria M.
Lab Coordinator
Consultório médico, 201-500 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/01/2019

"Has lots of potential, but is lacking a bit of common sense"

Comentários: It has been a process. I would love to be able to do a full switch of our inventory into the system however, it is difficult as there can be lots of mistakes that can happen that are difficult to track meaning that it is nearly impossible to reconcile properly.

Vantagens: When I was looking at the program prior to committing, the advertising and sell guide was impressive.

Desvantagens: It is not easy to use. I find it frustrating often and it is difficult to find support. There are times when I need support right away and I have to "schedule" a meeting.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/01/2019
Jason R.
Histologist
Pesquisa, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/01/2019

"Sortly in the Laboratory Environment"

Comentários: This was exactly the application that I needed when I started our Laboratory inventory system. It is easy for my staff to look up if we have any chemicals on site, and the ability to add custom fields and tags allows us to keep a list of all of our Hazardous materials and link the SDS(new MSDS) forms to the chemicals, as OSHA and other agencies require.

Vantagens: To be honest, it is 'dumb' software. It has a very basic structure that allowed us to fill in and sort things as we needed to without fighting against any templates or pre-designed structure that got in our way.
It is super easy to integrate the iOS/Android app as a barcode scanner, something that other inventory management software charges *thousands* of dollars for, as well as expensive hardware to use. Most of your employees already have cell phones, or can be issued ones for work easily.

Desvantagens: It is not quite as intuitive of an interface as the design would lead you to expect. A few good video/YouTube tutorials would be helpful.
The team is still developing features as clients give them input, so things can change quickly. App does not always push to update versions and old versions can be out of synch with the database.
Uses Avery labels when I would prefer a zebra printer for printing labels.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/01/2019
Dallas C.
Customer Support Specialist
Eletrônicos
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/06/2018

"Sortly Pro has been a great tool in transitioning from the old spreadsheet into the 21st century."

Comentários: The ability to track inventory on the go, efficiently.

Vantagens: The ability to create custom fields and specify the metadata for said field. Quick to add/move/remove/edit items with quick actions. The tagging system is an efficient way to group products. You can easily track quantities and move and adjust as needed on the fly with simply an app on your phone. You get the intricacy of a spreadsheet with the user interface of an app. If you can add/edit/remove items on a social media profile, then you are savvy enough to create a basic inventory system in this platform.

Desvantagens: With any startup, you're going to have growing pains. They are still perfecting the system. The silver lining is in their response to customer feedback. I don't know if I would call this a con, but
there is definitely something of a learning curve. For instance, to create a detailed, intricate inventory system, properly, is going to take some trial and error. There are features and ways to manipulate the app that aren't necessarily apparent. For instance, understanding it's best to keep 'Folders' to a minimum and instead use the tagging system to identify and classify items. We have our own struggles with managing inventory, but once you get a baseline established, in a normal inventory environment, maintenance shouldn't be too labor intensive.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/06/2018