Quem usa o SeamlessDesk?

Serve departamentos de suporte profissional de qualquer tipo, desde manutenção, TI, mídia, igrejas, negócios locais, reparos domésticos e muito mais.

Conheça o SeamlessDesk

SeamlessDesk é um software de Help desk acessível baseado na nuvem, que permite alcançar as metas de suporte da empresa com software intuitivo e rico em recursos. Ao contrário de outros softwares de Help desk, SeamlessDesk não lhe restringe com planos de pacotes com preços altos para obter os recursos que você deseja ou precisa. Oferece acesso ilimitado a todos os recursos que possui, independentemente do pacote escolhido. Simplesmente diga quantos agentes você precisa e pronto.

SeamlessDesk - Informação

Seamless Desk

https://www.seamlessdesk.com

Fundada em 2017

SeamlessDesk - Preços

O SeamlessDesk possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do SeamlessDesk a partir de 19,00 US$/mês.

Preço inicial

19,00 US$/mês
Veja detalhes de preços

Versão gratuita

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do SeamlessDesk

Sistemas de Help Desk
Alertas/transferência
Armazenamento de documentos
Bate-papo em tempo real
Comunicação multicanal
Gestão da base de conhecimento
Gestão de ativos de TI
Gestão de tíquetes
Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
Imagem de marca personalizável
Integração de e-mail
Portal de autoatendimento
Rastreamento de interações
Roteamento automático
Supervisão de rede

SeamlessDesk - Avaliações

Exibindo 5 de 17 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,6/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Avaliador Verificado
Senior Project Manager
Alimentação e bebidas
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/03/2018

"A really seamless product"

Vantagens: It works seamlessly for managing your customer helpdesk. Its very easy and convenient to use and affordable too.

Desvantagens: Company should work on adding few more features . I don't see anything bad about this particular software.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/03/2018
Dillon S.
IT Technician
Serviços e tecnologia da informação, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2018

"Easy, simple User interface, well organized, friendly quick customer support, well ran software."

Comentários: A great asset manager, a ticketing system that cooperates well with my asset manager. It also replaces two programs with one. Instead of paying two different companies too much money, I am paying one company less for a better product.

Vantagens: Ease of use, great price, and awesome customer support. Emailed support several times and got a quick, helpful response. Layout of the categories and organization of the tickets and asset manager are well made. The messaging and reply section for tickets worked exceptionally well. Asset manger was very specific and allow extensive information to keep track of assets. Price was reasonable for all that it includes.

Desvantagens: Some of the basic colors and cosmetic things were not my favorite. Because its internet based, I have to use safari on my iPhone to access, I wish it had an app i could download, but I'm sure that'll come in time.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2018
Haris H.
CeO
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/11/2019

"Worst onvestment ever and worst customer care ever"

Comentários: Avoid it, no u dersta dong for users, eager for money and do not care for customers

Vantagens: Nothing, biggest dissapointment ever, huge problems with customer care and lack of communicatio and u drestanding

Desvantagens: Customer care, avoid this software! Do not try to communicare with them because they do not care, they care only for money

Resposta dos fornecedores

por Seamless Desk em 04/05/2020

Hello Haris,

We are sorry that you had a bad experience with our software. We were looking through our customers and we are not able to find any account with your name or company. Can you let us know what email you registered with us?

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/11/2019
Jamie B.
Elementary Vice Principal
Gestão da educação, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/02/2018

"User friendly... a true "seamless" way to submit a request. "

Comentários: This streamlined our user requests for IT, maintenance and media departments. The process of submitting a ticket is WAY faster then creating an email or written request. Another benefit is the ticket system keeps track of the requests and sends email updates when tasks are completed.

Vantagens: Super easy to use. I'm tech savvy but even someone who is not tech savvy can figure this out which I love. I am a school administrator and I have never had a teacher or staff member report any issues and they submit tickets everyday if not several times a day. It is the easier and most convenient software we have ever used for tech support. We even use it for maintenance requests and for our media department. There are endless possibilities with seamless desk!

Desvantagens: Lack of color. I like things bright and visually appealing. This is a minor issue because it has a bland look but I love it so much the lack of color really isn't an issue.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/02/2018
Jaden S.
Network engineer
Serviços e tecnologia da informação, Profissional autônomo
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/02/2018

"Amazing - I've used multiple helpdesk/ticketing systems, and this one takes the cake by far."

Comentários: The ease and functionality this brings at the price vs other software is outstanding. Very happy customer.

Vantagens: The developers are awesome. Any time I've had questions they're very quick to reply and resolve any issues or questions I've had. Easy to use. Has all the essentials you need, it's intuitive, and customer facing. I've integrated the site with my own so my clients have some where to sign in and see progress of their tickets. This is a newer product and I was cautious at first, but after talking with my team and the asking for customer feedback, I couldn't be happier.

Desvantagens: Cons don't really come to mind, I was an earlier adopter of the application so there were minor bugs here and there. But like I said in the Pros section, developers are passionate about their product and resolved any problems I ran into.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/02/2018