SeamlessDesk

Quem usa o SeamlessDesk?

Serve departamentos de suporte profissional de qualquer tipo, desde manutenção, TI, mídia, igrejas, negócios locais, reparos domésticos e muito mais.

Conheça o SeamlessDesk

SeamlessDesk é um software de Help desk acessível baseado na nuvem, que permite alcançar as metas de suporte da empresa com software intuitivo e rico em recursos. Ao contrário de outros softwares de Help desk, SeamlessDesk não lhe restringe com planos de pacotes com preços altos para obter os recursos que você deseja ou precisa. Oferece acesso ilimitado a todos os recursos que possui, independentemente do pacote escolhido. Simplesmente diga quantos agentes você precisa e pronto.

SeamlessDesk - Informação

Seamless Desk

https://www.seamlessdesk.com

Fundada em 2017

SeamlessDesk - Preços

O SeamlessDesk possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do SeamlessDesk a partir de 20,00 US$/mês.

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Preço inicial

20,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do SeamlessDesk

  • Catálogo de serviço
  • Geração de relatórios de atendimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de contratos
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do conhecimento
  • Portal de autoatendimento

Ver lista completa de Programas de Serviço de TI

  • Alertas/transferência
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo em tempo real
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle e acesso remoto
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de call centers
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Macros e modelos de respostas
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de interações
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteamento automático
  • Supervisão de rede

Ver lista completa de Sistemas de Help Desk

  • Acesso para Celular
  • Base de conhecimento
  • Configuration Management Database (CMDB)
  • Controle remoto
  • Gestão de acordos de nível de serviço (SLA)
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de mudanças
  • Portal de autoatendimento

Ver lista completa de Sistemas de Service Desk

  • Gerenciamento de configuração
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de requerimentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento do custo

Ver lista completa de Software de Gestão de Ativos de TI

SeamlessDesk - Alternativas

Mais alternativas ao SeamlessDesk

SeamlessDesk - Avaliações

Exibindo 5 de 24 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,7/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,8/5
Jeffrey N.
Project Manager
Mineração e metais, 201-500 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/08/2020

"Great Service Desk software if you care about associating assets to tickets"

Comentários: They have been great to work with. They communicate very well and always have the answers when I need help.

Vantagens: The most powerful features that SeamlessDesk offers is the Help Desk (ticketing system) and Asset Management. SeamlessDesk does a fantastic job tying these two together. It is incredibly simple to associate tickets to end-user assets. By doing that, it allows the team to identify issues and quickly solve problems. I have used several Service Desk solutions in the past, and SeamlessDesk is by far the most intuitive and powerful when it comes to asset management and ticketing. Another huge positive for SeamlessDesk is its affordable price. Most companies would charge $60 to $100 per agent for the level of features and functionality that SeamlessDesk offers for 1/3 of the cost. They don't have different pricing tiers, and their pricing is straightforward. If you need an affordable yet powerful Service Desk solution, I haven't been able to find anything better than SeamlessDesk. Lastly, I would like to mention SeamlessDesk's customer support. They have been truly amazing. They are super quick to respond and have the answers that I need to solve my problem. You don't have to jump through hoops to get your issue solved, and they are very engaging. I have gone days without an answer with other Service Desk companies, but SeamlessDesk is on the ball when it comes to supporting their users and taking care of their problems.

Desvantagens: SeamlessDesk says that the software is a "Service Desk" software solution, but it lacks a few traditional Service Desk features and capabilities. When engaging with their support, they have made it clear that they plan to add these additional features in the coming months so that their platform offers similar services that some of their competitors offer—they even provided me with a roadmap so that I know when those features will be released.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/08/2020
Brad E.
IT Specialist
Imobiliárias, 11-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/08/2020

"Great Affordable Solution for any business!"

Comentários: Cost benefits, customizability, great support. We will be sticking with Seamlessdesk for the foreseeable future, it's a great product.

Vantagens: I love the interface and the ease of use. I've used many different helpdesk software including Zoho, Zendesk and more. Seamlessdesk definitely delivers in things being seamless. Their support is very quick and helpful. Setting rules for automatic situational replies work great. Overall very satisfied!

Desvantagens: The only thing I don't like, is sometimes the tickets have ? show up for characters, but they've been quick to fix this. Another is when people email to a group and everyone replies, it creates a new ticket for each reply, I would like to see them all go into the original ticket's messages.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/08/2020
Haris H.
CeO
Publicidade e marketing, 11-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/11/2019

"Worst onvestment ever and worst customer care ever"

Comentários: Avoid it, no u dersta dong for users, eager for money and do not care for customers

Vantagens: Nothing, biggest dissapointment ever, huge problems with customer care and lack of communicatio and u drestanding

Desvantagens: Customer care, avoid this software! Do not try to communicare with them because they do not care, they care only for money

Resposta dos fornecedores

por Seamless Desk em 04/05/2020

Hello Haris,

We are sorry that you had a bad experience with our software. We were looking through our customers and we are not able to find any account with your name or company. Can you let us know what email you registered with us?

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/11/2019
Will S.
Owner
Imobiliárias, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/08/2020

"SeamlessDesk is a great small to medium size company help desk solution"

Comentários: We've had a great experience with SeamlessDesk. It was easy to setup and use and the developers respond directly to our questions and requests.

Vantagens: SeamlessDesk makes it extremely easy for our IT department to track, communicate and solve our help desk tickets. We love the website and mobile app. Advanced features and great support for a price that is extremely competitive. Highly recommended.

Desvantagens: There's not much to not like. We had some hiccups with some emails looping but they fixed is quickly.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/08/2020
Dillon S.
IT Technician
Serviços e tecnologia da informação, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2018

"Easy, simple User interface, well organized, friendly quick customer support, well ran software."

Comentários: A great asset manager, a ticketing system that cooperates well with my asset manager. It also replaces two programs with one. Instead of paying two different companies too much money, I am paying one company less for a better product.

Vantagens: Ease of use, great price, and awesome customer support. Emailed support several times and got a quick, helpful response. Layout of the categories and organization of the tickets and asset manager are well made. The messaging and reply section for tickets worked exceptionally well. Asset manger was very specific and allow extensive information to keep track of assets. Price was reasonable for all that it includes.

Desvantagens: Some of the basic colors and cosmetic things were not my favorite. Because its internet based, I have to use safari on my iPhone to access, I wish it had an app i could download, but I'm sure that'll come in time.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2018