Quem usa esse software?

Large corporates who use investigations to protect their valuable reputations. To manage and mitigate local and corporate risks and incidents day-to-day.

Avaliações médias

3 avaliações
  • Geral 4.5 / 5
  • Praticidade 5 / 5
  • Atendimento ao cliente 5 / 5
  • Recursos 5 / 5
  • Relação qualidade/preço 5 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Não
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Pessoalmente
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Custodian Solutions
  • http://www.custodiansolutions.com/
  • Fundada em 2013

Sobre o Investigation Manager

A secure, accessible cloud platform that provides real-time management across your investigations, incidents, evidence and cases empowering strategic level decision making.

159466

Recursos do Investigation Manager

  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de dados
  • Gestão de incidentes
  • Perfis de sujeitos
  • Relatórios e estatística
  • Gestão de casos
  • Monitoramento das redes sociais
  • Monitoramento de domínio
  • Monitoramento de pesquisa paga
  • Monitoramento do aplicativo móvel
  • Monitoramento do mercado
  • Priorização
  • Sistema de investigação

As avaliações mais úteis do Investigation Manager

Daily User, Case Manager

Avaliado em 13/09/2017
Jonathan C.
General Manager
Segurança e investigações, 2-10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Cloud based platform that can be intergrated easily into our current work flow. Time management is quicker when reporting and loading new cases.

Vantagens: Easy to navigate, simple to use. The ability to upload cases and retreive the data is flawless and requires very little tuition to use. I have found the ability load images and videos into dairy entries particulalry good and the searchability of the whole system for full or part words, documents etc is excellant. The pocket book is a great feature that allows me to track my day to day work flow for management. And the audit reporting is really useful.

Desvantagens: Does not have the ability to change font styles, bold, italic etc with text within the diary which would be useful if you require something to immeidatly jump out in a sentance or paragraph.

The IM has made my working day so much easier!

Avaliado em 13/09/2017
Nicola W.
Office Manager
Pesquisa, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: Having tried a few management style packages for our company over the years I have to say this one works perfectly for us. It has just the right amount of features for reporting and for recording our work. It allows you to record/upload documents easily and you can also link jobs which is useful. I particularly like the dashboard which makes reporting and monitoring my investigations easy.

best incident recorder

Avaliado em 18/03/2019
Penina M.
investigator
Segurança e investigações, 13-50 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: for the time have been in different security departments, we have been able to use I-sight
It has been the best investigation manager that allows for incident/case reporting
customer feedback which is what new viewers look for when selecting the type of investigation company to entrust with their case.

Desvantagens: the main problem about i-sight investigation manager is that sometimes it can be slower hence causing delay when one wants to use it.i just hope that this can be improved to enable us handle many cases in a day with minimal delays since we at times get "impatient" clients

Ler mais avaliações