Conheça o Social Places

Social Places Product Suites include:

Listings - Setup Optimize Manage Location pages across channels.

Reputation - Centralize & respond to feedback across multiple channels.

Social - Upload, Manage & Approve localised content at scale.

Ads - Paid Media & Data visualization across 100+ platforms.

Bookings - Booking & Appointment software built specifically for franchises.

Quem usa o Social Places?

Customer feedback and reputation management platform designed for multi-location and franchise brands, restaurants, banks, telecommunication businesses, retailers, as well as government officials.

Onde o Social Places pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop)

Sobre o fornecedor

  • Social Places
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, Nova Zelândia, Reino Unido e outros 1

Idiomas

inglês

Sobre o fornecedor

  • Social Places
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, Nova Zelândia, Reino Unido e outros 1

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do Social Places

Social Places Software - 1
Social Places Software - 2
Social Places Software - 3
Social Places Software - 4
Ver mais 5
Vídeo do Social Places
Social Places Software - 1
Social Places Software - 2
Social Places Software - 3
Social Places Software - 4

Compare preços do Social Places com produtos similares

Social Places

N/D
Versão gratuita
Teste grátis
N/D
Versão gratuita
Teste grátis
N/D
Versão gratuita
Teste grátis
24,00 US$/mês
Versão gratuita
Teste grátis

Recursos do Social Places

  • Análise de sentimentos
  • Automatização de processos e fluxos de trabalho
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Comunicação multicanal
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão de experiência do cliente
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Indicadores de desempenho
  • Mapeamento da trajetória do cliente
  • Mensagens de SMS
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento de reclamações
  • Relatórios e análise de dados
  • Segmentação de clientes

Alternativas ao Social Places

Kustomer é a plataforma omnicanal de gestão de clientes focada em oferecer experiências excepcionais, não em resolver tíquetes.
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
O Zoho CRM Plus ajuda a oferecer experiências excepcionais ao cliente e convertê-lo em defensor da marca. Saiba mais sobre o Zoho CRM Plus
Melhore o sucesso do cliente e o suporte ao cliente e dinamize os clientes ao longo de todo o ciclo de vida em uma única plataforma. Saiba mais sobre o Froged
O Trustmary conecta comentários de clientes, avaliações de clientes e sites para gerar mais conversões (clientes potenciais, vendas). Totalmente automatizado.
The #1 customer messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch to deliver 5-star CX.
O SurveyGizmo é uma das melhores plataformas de pesquisa e análise de dados do mundo, que permite tomar decisões mais inteligentes.
Software profissional de pesquisa online. Pesquisas, questionários, formulários e testes para experiência do cliente, pesquisa de mercado, RH e mais!
Pacote de comentários tudo-em-um com distribuição omnicanal, personalização visual e criação de pesquisas durante a jornada do cliente. Saiba mais sobre o Feedbackly
Colete, exiba e compartilhe depoimentos e avaliações de clientes no piloto automático. Junte-se a mais de cinco mil empresas que automatizam a prova social com o Endorsal.
O AreTheyHappy ajuda redes de restaurantes com várias unidades e empresas de hotelaria a darem uma nova dimensão à experiência do cliente. Saiba mais sobre o AreTheyHappy
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.

Avaliações do Social Places

Pontuação média

Geral
4,9 (21)
Praticidade
4,9 (21)
Atendimento ao cliente
4,9 (21)
Recursos
4,8 (21)
Relação qualidade/preço
4,9 (21)

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
86%
4
14%
Claudia M.
Claudia M.
Co-Founder, África do Sul
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Social Places Services

5,0 há 10 meses

Comentários: Highly recommend! Very innovative product.

Vantagens:

Awesome and easy-to-use dashboard. Fantastic for scheduling social media content and enjoy the internal approval option. The reporting tool is excellent.

Desvantagens:

It does have bugs every now and then however, they are attended to quickly and efficiently.

Resposta do Social Places

há 10 meses

Hi Claudia Thank you for your review and feedback! We aim to provide the best possible insights and reporting to our Digital Partners. Social Places Team

Rachel R.
Copywriter and social media strategist, África do Sul
Publicidade e marketing, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Fantastic Socila media Managememet Platform

5,0 há 10 meses

Comentários: Excellent service and easy to use platform

Vantagens:

Google reviews are easy to view and reply to. Content scheduling is a breeeze

Desvantagens:

Wish we could group stores into categories so that we can share posts to a ready built group of stores instead of having to select each store every time we want to share to multiple stores

Resposta do Social Places

há 9 meses

Hi Rachel, Thank you for the excellent review and feedback provided. We have officially launched our Location Groups features allowing you to schedule content for predefined groups of pages - for any assistance with this feature please contact your designated Account Manager or [email protected] Social Places Team

Bella R.
Customer Care Agent, África do Sul
Alimentação e bebidas, 1 001-5 000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Very friendly to use

5,0 há 9 meses

Vantagens:

the automated response that makes easy to communicate with customers.

Desvantagens:

Not being able to communicate live with our customers.

Resposta do Social Places

há 9 meses

Hi Bella, Thank you for taking the time to leave this awesome review. We appreciate all feedback. Social Places Team

Mariska M.
Marketing, África do Sul
Restaurantes, 1 001-5 000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

A professional company overall

5,0 há 10 meses

Comentários: I love working with the team at Social places. Every staff member is so friendly and professional and I feel that we have built such a great relationship with them over the years. They are extremely supporting and assist us with all our queries in such a short turnaround time.

Vantagens:

I love social places and their software as its so easy to use and we get all the information that we need from it.

Desvantagens:

There wasn't anything in particular that I didn't like about the software.

Resposta do Social Places

há 10 meses

Hi Mariska Thank you for your kind words and wonderful review! We look forward to continuing our Digital Partnership and keeping you Always On Brand. Social Places Team

Danisha G.
Customer Care Crew, África do Sul
Restaurantes, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Social Places Review

4,0 há 10 meses

Comentários: I love working with Social Places. The team is amazing. Extremely friendly and helpful. Quick turn around times. Always available to assist

Vantagens:

I love that the system is easy to navigate and understand. I also love that changes can be made almost instantaneously with the help of their efficient IT/dev team

Desvantagens:

There's not much that I dislike. The only thing I could recommend is for the review dashboard to look a little less full

Resposta do Social Places

há 9 meses

Hi Danisha, Thanks for the awesome review and feedback. We look forward to continuing to keep you Always on Brand. Social Places Team