Quem usa esse software?

Empresas que precisam de entrega de e-mail confiável e rastreável, para e-mails transacionais (por exemplo, e-mails de boas-vindas de um site) e e-mails de marketing. O suporte é mundial, portanto, é local para os clientes.

Avaliações médias

105 avaliações
  • Geral 4.9/5
  • Praticidade 4.8/5
  • Atendimento ao cliente 4.8/5
  • Recursos 4.5/5
  • Relação qualidade/preço 4.7/5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Sim
  • Teste Grátis Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Documentos
  • Suporte 24 horas por dia (representante ao vivo)
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • SMTP2GO
  • https://www.smtp2go.com
  • Fundada em 2006

Sobre o SMTP2GO

Um provedor de serviços de e-mail rápido e escalável, para enviar e-mails transacionais e de marketing e visualizar relatórios sobre a entrega de e-mail. Complexidades como a supervisão de reputação e DKIM são gerenciadas profissionalmente para cada cliente. O suporte com falante nativo em inglês está disponível em todo o mundo (agentes nos EUA, Reino Unido, Austrália e Nova Zelândia). Os servidores também estão localizados em todo o mundo, o que significa velocidade de conexão rápida e redundância de rede.

Recursos do SMTP2GO

  • Arquivo morto e retenção
  • Bloqueador de spams
  • Caixas de entrada compartilhadas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de filas
  • Gestão de respostas
  • Monitoramento de e-mail
  • Recuperação de dados
  • Respostas predeterminadas
  • Roteamento
  • Whitelisting/Blacklisting

As avaliações mais úteis do SMTP2GO

Powerful SMTP services without the headache!

Avaliado em 09/01/2019
Steve P.
Web Developer & Company Director
Internet, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Suporte ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: SMTP2GO gave us a simple solution to enable web applications hosted within our own network, so send emails from .NET pages easily. It removed the overheads in setting up and maintaining local email services, plus allowed us to keep our own server IP's away from blacklists - especially useful when providing shared hosting space to many different customers! The web dashboard for SMTP2GO provides simple configuration and online reporting and usgae stats, plus provdes simple logging of mails, deliveries and failures.

Desvantagens: TBH, nothing - it just works! SMTP2GO provide fast reliabel support and there is a wealth of information online to get you sorted, IF you get issues.

Perfect mail relay

Avaliado em 14/05/2019
Dimitri C.
Director IT
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Suporte ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I started using SMTP2GO as my customers starting moving to fibre providers that did not offer an SMTP relay server. Then as customers started moving to MS365 we always had issues integrating scanners and applications that sent email notifications. Although 365 does provide these relay options it is usually a pain to setup and some scanners did not have the required options available in their config. With SMTP2GO there is no guessing involved. 1 minute to setup and works every time.

Whenever I add a new customer, within days their support team will contact me if they pick up any issues with my mail server configuration and provide info on how to prevent backscatter or if they pickup my customer is mail bombing. The final big plus in my opinion is that they care about keeping the internet "clean" and not chasing the money by allowing users to send as many emails as possible.
I use the dashboard to track down email delivery problems and can get a quick view on the big users. Every single aspect of SMTP2GO is perfect for my needs. SMTP2GO is one of my few service providers that make a huge difference in my job as an IT professional.

Vantagens: Dashboard for tracking and troubleshooting mail delivery. Ease of use.

Desvantagens: Zero cons. Honestly, this service does exactly everything I need.

A reliable solution for problems sending e-mail

Avaliado em 15/05/2019
Philip K.
Owner
Internet, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Suporte ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I previously used the SMTP servers from my web host and my ISP and both would have occasional but annoying problems; I would send e-mails to certain recipients that wouldn't arrive. When this happened the companies would blame other people and be generally unhelpful. With SMTP2GO, I never have any problems and can trace everything.

Vantagens: It is easy to set up and provides excellent and complete reports. Also the company is the most responsive provider I deal with. Any e-mails to them are responded to by a human within minutes.

Desvantagens: Ideally, my ISP or web hosts should provide a better service and I shouldn't need to pay extra for SMTP2GO. But since I made the choice, sending e-mail has been flawless and so I consider it to be worth the money.

It works-ish

Avaliado em 27/04/2019
Avaliador Verificado
Field Support Team Manager
Internet, 51-200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
3/5
Geral
3/5
Praticidade
3/5
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: Provides SMTP on the go which is great for temporary email solutions

Desvantagens: Had a couple of tests with this to ensure it works via temporary email addresses. Account got blocked. Other than that, its great.

Resposta dos fornecedores

por SMTP2GO em 12/05/2019

Accounts are blocked if they do not meet the Terms of Service agreement, as is the case in this incident.

service is impeccable!

Avaliado em 14/05/2019
Avaliador Verificado
President
Transporte rodoviário e ferroviário, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Suporte ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: our ISP didn't provide an SMTP server with any reliability. our emails stopped going out and as our business is very much email driven it was vital to find a service provider that would be beyond reproach. Success was received once we were given a referral to smtp20 by our software providers. The referral proved to be perfect, and we have not looked back once since moving to smtp2go and nor will we. The very small issues regarding billing and service that we have had, were rectified immediately with 0 down time and superb & expeditious customer service.

Vantagens: No down time, superior service and communication is awesome!

Desvantagens: my con for the software would only be price. I don't find it unreasonable but if i have to provide a negative, then this would be the only thing i could think of.

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