Quem usa o SMTP2GO?

Empresas que precisam de entrega de e-mail confiável e rastreável, para e-mails transacionais (por exemplo, e-mails de boas-vindas de um site) e e-mails de marketing. O suporte é mundial, portanto, é local para os clientes.

Conheça o SMTP2GO

Um provedor de serviços de e-mail rápido e escalável, para enviar e-mails transacionais e de marketing e visualizar relatórios sobre a entrega de e-mail. Complexidades como a supervisão de reputação e DKIM são gerenciadas profissionalmente para cada cliente. O suporte com falante nativo em inglês está disponível em todo o mundo (agentes nos EUA, Reino Unido, Austrália e Nova Zelândia). Os servidores também estão localizados em todo o mundo, o que significa velocidade de conexão rápida e redundância de rede.

SMTP2GO - Informação

SMTP2GO

https://www.smtp2go.com

Fundada em 2006

SMTP2GO - Preços

O SMTP2GO possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Online

Recursos do SMTP2GO

Software de Email Transacional
Banco de dados de contatos
Conteúdo dinâmico
Gerenciamento de mala direta
Gestão de modelos
Monitoramento de e-mail
Relatórios e análise de dados
Testes A/B
Verificação de spams
Arquivo morto e retenção
Bloqueador de spams
Caixas de entrada compartilhadas
Gestão de assinaturas
Gestão de filas
Gestão de respostas
Lista negra/branca
Monitoramento de e-mail
Recuperação de dados
Respostas predeterminadas
Roteamento

SMTP2GO - Avaliações

Exibindo 5 de 113 avaliações

Geral
4,9/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,6/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Steve P.
Web Developer & Company Director
Internet, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/01/2019

"Powerful SMTP services without the headache!"

Vantagens: SMTP2GO gave us a simple solution to enable web applications hosted within our own network, so send emails from .NET pages easily. It removed the overheads in setting up and maintaining local email services, plus allowed us to keep our own server IP's away from blacklists - especially useful when providing shared hosting space to many different customers! The web dashboard for SMTP2GO provides simple configuration and online reporting and usgae stats, plus provdes simple logging of mails, deliveries and failures.

Desvantagens: TBH, nothing - it just works! SMTP2GO provide fast reliabel support and there is a wealth of information online to get you sorted, IF you get issues.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/01/2019
Luis D.
IT Coordinator
Gestão da educação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/01/2019

"The only company that would provide the service we need"

Comentários: We have spikes in our emailing that most other providers could not accept. As a school we send out regular reports to parents and these have always been sent by one user as fast as the system could produce them. We may have 2,000 emails going out from the server at regular intervals very quickly and no other smtp service would accept this as it looked like spam to them.

Vantagens: What we need was a service that would not impose limits on emails per user or per hour. With SMTP2go we simply set a monthly maximum for the whole school.

Desvantagens: My only complaint, and I'm told it may be addressed in future, is that I cannot set a common footer for every user. The footers have to be set individually for each user, which is a chore when the footer has to be changed.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/01/2019
Avaliador Verificado
NOC Team Leader
Telecomunicações, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/04/2020

"Suggested SMTP relay service for non techy individual"

Comentários: As I worked in an ISP company, it is a requirement for us to provide smtp relay server. Purchasing the service from a third party company minimizes workforce requirement from us to maintain the system.

Vantagens: It is easy to use and has a lot of integration / API to other systems. We have this embedded on our monitoring system so it can send SMS to relevant team when there's a critical alarm.

Desvantagens: The price is a bit high in my opinion given that SMTP relay service can be obtain from open source systems.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/04/2020
Avaliador Verificado
Field Support Team Manager
Internet, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2019

"It works-ish"

Vantagens: Provides SMTP on the go which is great for temporary email solutions

Desvantagens: Had a couple of tests with this to ensure it works via temporary email addresses. Account got blocked. Other than that, its great.

Resposta dos fornecedores

por SMTP2GO em 12/05/2019

Accounts are blocked if they do not meet the Terms of Service agreement, as is the case in this incident.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2019
Youssef K.
Chief Technology Officer
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/02/2020

"Easy to setup - very useful smtp service"

Comentários: we started using SMTP2go long time ago when our hosting server's IP got blacklisted. getting started was very easy and we were able to create different user accounts for our clients and to control their monthly spending limits

Vantagens: very simple setup, easy to get started and most importantly we can use it for all our clients websites we develop with the need for an smtp account from their side

Desvantagens: there is no specific issue in the software, it helped us deliver our clients emails perfectly

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/02/2020