Quem usa o NinjaRMM?

NinjaRMM works with managed service providers of all sizes and mid-market internal IT teams around the world.

Conheça o NinjaRMM

NinjaRMM is an all-in-one SaaS IT monitoring and management platform with a robust set of features to help you design, plan, deliver, operate and control IT services. You can manage network devices including windows and mac endpoints, perform patching, access remotely, deploy and run antivirus scans, automate scripts across all devices, monitor website performance and more. Built on an easy and intuitive cloud-based platform, you can get up and running in 5 minutes, no servers required.

NinjaRMM - Informação

NinjaRMM

http://www.ninjarmm.com

Fundada em 2013

NinjaRMM - Preços

O NinjaRMM não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do NinjaRMM a partir de 3,00 US$/mês.

Preço inicial

3,00 US$/mês

Detalhes de preços

Simple Per Device pricing model, pay as you go. Volume based.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Instalado - Mac

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do NinjaRMM

Ferramentas de TI
Agendamento de manutenção
Auditoria de problemas
Controle e acesso remoto
Controles/permissões de acesso
Gerenciamento de correções
Gestão de capacidades
Gestão de conformidade
Gestão de estoques
Gestão de licenças
Bate-papo em tempo real
Compartilhamento de arquivos
Compartilhamento de tela
Ferramentas de diagnóstico
Gravação de sessão
Questionários e feedback
Transferência de sessão
Agendamento de manutenção
Alertas/notificações
Geração de relatórios de tempo de funcionamento
Indicadores de desempenho
Monitoramento de FTP
Monitoramento de servidor por e-mail
Monitoramento de transações
Monitoramento em tempo real
Registros de eventos
Testes de disponibilidade
Catálogo de serviço
Geração de relatórios de atendimento
Gestão de ativos de TI
Gestão de contratos
Gestão de incidentes
Gestão de lançamento
Gestão de tíquetes
Gestão do conhecimento
Portal de autoatendimento
Gerenciamento de configuração
Gestão da disponibilidade
Gestão de contratos e licenças
Gestão de incidentes
Gestão de lançamento e implantação
Gestão de mudanças
Gestão de problemas
Gestão de projetos
Portal de autoatendimento
Rastreamento de recursos
Acesso remoto
Agendamento
Backup e recuperação
Bate-papo ao vivo
CRM
Cobrança e faturamento
Gerenciamento de correções
Gestão de edição
Gestão de projetos
Help Desk
Painel
Gerenciamento de configuração
Gestão da manutenção
Gestão de aquisições
Gestão de auditorias
Gestão de contratos e licenças
Gestão de estoques
Gestão de fornecedores
Gestão de requerimentos
Rastreamento de conformidade
Rastreamento do custo
Alertas/notificações
Aprovação Automática
Controle e acesso remoto
Correções personalizadas
Digitalização automática
Gestão de conformidade
Gestão de toda a rede
Implantação Automática de Atualizações
Painel
Prioridade de Atualização
Scanner de vulnerabilidades
Teste de Atualizações
Agendamento
Gerenciamento de correções
Gerenciamento de credenciais
Monitoramento de e-mail
Monitoramento de máquinas virtuais
Monitoramento do servidor
Monitoração da CPU
Registros de eventos
Antivírus
Análises de dados comportamentais
Correspondência de assinaturas
Criptografia
Gerenciamento de ameaças da web
Gerenciamento de dispositivos
Lista negra/branca
Registro de atividades
Segurança de aplicativos
Acesso para Celular
Alerta em tempo real
Gerenciamento da implantação
Gerenciamento de correções
Gestão de Remediação
Gestão de ativos de TI
Para MSPs (Serviços gerenciados)
Supervisão de rede

NinjaRMM - Avaliações

Exibindo 5 de 91 avaliações

Geral
4,9/5
Praticidade
4,9/5
Atendimento ao cliente
4,9/5
Recursos
4,6/5
Relação qualidade/preço
4,8/5
Tim V.
Director of Technology
Serviços de Facilities, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/05/2020

"Best RMM tool on the market"

Comentários: I manage an in-house IT department and we always struggled with tracking hardware, history, and status. No matter what we found, we just couldn't get one that was accurate and easy to keep up to date. Ninja just DOES it. I don't have to think about it. I know all my machines in Ninja and the latest info on them is all right there. This makes our network more visible, trackable. My team solves issues faster, more accurately, and in a happier way than ever before.

Vantagens: Ninja was so easy to setup. It's fun to tweak. The scripts are simple and there are even some basic templates. It tells me everything I need to know about a computer and what's going on. The integrations have been a huge help. Their documentation is precise, easy to follow and accurate. Our account manager actually cares and checks in on us every 2 weeks. Good vendors are so rare, no matter the product. I'm not really sure I could love this product and this company any more than I do.

Desvantagens: The only things I can think that I wish was if Ninja made some their own basic ticketing system. That's not a complaint about the product at all, but the other partners they integrate are way more complicated and expensive than I'd like. I know Ninja would crush it if they made a simple one of their own that was tightly integrated with the Ninja portal. Also, the NMS deployment is slightly clunkly. I would like Ninja to bring that in house too.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/05/2020
Brian A.
CEO
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2019

"Best RMM for the money and features"

Comentários: Overall, the interface is super easy. The software works correctly. When we do need help, which is rare, we get it and it is good. It's easily the best partnership we have with a third party.

Vantagens: Ninja RMM is easily the best RMM on the market. It is truly cloud based, responsive, and mostly easy to use. The reports are great, the integrations are super easy and the website itself is easy to understand. Other RMMs need a team of onboarders to show you how to use it over a period of a month. Come on man, ain't no body got time for that. Ninja RMM easy to understand as soon as I did the trial I knew it was the right one.

Desvantagens: The only negative I can say is it doesn't have a built in distribution method. You have to rely on AD or something like PDQ Deploy to distribute it over a network automatically.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2019
Jamie S.
Helpdesk Specialist
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    3/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/07/2018

"RMM with not enough going on for it"

Comentários: None. We choose not to use this software as it didn't do what we wanted it to do.

Vantagens: I like the overall look of the user interface and it is quick and speedy.
Installs quickly without much delay, provides good information about computer specs.

Desvantagens: Hard to figure out how it works.
Uninstall option simply didn't work.
RMM software installs NOT in the system tray.
Patching is a joke. You cannot block patches easily, its either all of a cateory, ALL or none.
User interface navigation is terrible.
Was completely unable to figure out how scripting works.
No native remote control.
Not enough options.
We have been using Kaseya for 5+ years and it is so much better and easier to use.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/07/2018
Avaliador Verificado
Founder / CEO
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/05/2020

"Exceptional RMM"

Comentários: Ninja team is one exceptional group of professionals who will do anything to make you happy and they sincerely want to help you when you need help. NinjaRMM helped us A LOT since we started using it 2 and some years ago. Warm recommendation.

Vantagens: UI is excellent, everything is intuitive and easy to find. Managing clients' devices is easy and fast. The policy manager allows customization and reports are spot on.

Desvantagens: There were some issues with TV integration, however it was TV issue, not Ninjas. The mobile app needs some more functionalities.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/05/2020
Pat T.
VP Sales
Segurança de rede e informática, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/10/2019

"Ninja Review"

Comentários: We have been very satisfied with the product so far. Our rep has been very responsive to our needs as well.

Vantagens: Ease of use and features is the main reason. The product was easy to deploy compared to the older one we moved away from. Anti-Virus feature and TeamViewer add on.

Desvantagens: The reporting functions need some improvement as well as the backup functionality.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/10/2019