
Alcea HelpDesk
da Alcea Tracking Solutions
Quem usa o Alcea HelpDesk?
O Alcea HelpDesk é ideal para empresas que têm o requisito de rastrear itens relatados, internos e externos e ajudam a melhorar o atendimento ao cliente, bem como aumentar o desempenho da equipe interna de suporte. Esta solução acessível é perfeita para pequenas e médias empresas.
Conheça o Alcea HelpDesk
O Alcea HelpDesk faz parte de um sistema completo de rastreamento que dará às empresas uma vantagem competitiva. Não é apenas uma ferramenta de Help desk, é uma plataforma de rastreamento completa para oferecer à organização a capacidade de fornecer tempos de resposta mais rápidos, aumentar a produtividade e garantir que os problemas relatados estejam sendo tratados. Usando as poderosas regras de fluxo de trabalho da Alcea para sinalizar incidentes que estão abaixo dos padrões de desempenho, o Alcea HelpDesk garante que as notificações de emergência façam com que o item seja encaminhado.
Alcea HelpDesk - Informação
Alcea Tracking Solutions
http://alceatech.com/
Fundada em 1997
Alcea HelpDesk - Visão geral de preços
O Alcea HelpDesk não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Alcea HelpDesk a partir de 20,00 US$/mês.
Preço inicial
20,00 US$/mês
Versão gratuita
Não
Teste grátis
Alcea HelpDesk: implantação e suporte
Assistência
- Horário comercial
- Online
Implantação
- Instalado - Mac
- Nuvem, SaaS, web
- Instalado - Windows
- Celular - iOS nativo
- Celular - Android nativo
Formação
- Pessoalmente
- Ao vivo online
- Webinars
- Documentos
Recursos do Alcea HelpDesk
Sistemas de Help Desk
- Alertas/transferência
- Armazenamento de documentos
- Bate-papo em tempo real
- Comunicação multicanal
- Configuração do fluxo de trabalho
- Controle e acesso remoto
- Gestão da base de conhecimento
- Gestão de ativos de TI
- Gestão de call centers
- Gestão de tíquetes
- Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
- Imagem de marca personalizável
- Integração de e-mail
- Integração de redes sociais
- Macros e modelos de respostas
- Portal de autoatendimento
- Rastreamento de interações
- Relatórios e análise de dados
- Roteamento automático
- Supervisão de rede
Alcea HelpDesk - Alternativas
Mais alternativas ao Alcea HelpDeskAlcea HelpDesk - Avaliações
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Pontuação média
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Lisa H.
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Classificação geral5 /5
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Praticidade5 /5
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Recursos e funcionalidades5 /5
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Atendimento ao cliente5 /5
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Relação qualidade/preço5 /5
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 29/01/2018
"FIT is a good name for the tool as it truly "FITs" into every need you may have for a ticket system."
Comentários: Easy to set up and maintain. A price effective solution.
Vantagens: By far what I like most about FIT is the company that makes the software. Without exception they are all professional, experts in their field, extremely responsiveness and easy to do business with. They feel like an extension of your company. The tool itself is basic and that is what works so well. You can add to it using user defined fields, and workflows that truly enable you to build the experience you want in your particular organization or department. We implemented 5 different versions all doing something different to meet specific department requirements. All worked as we would have hoped and then some.
Desvantagens: The "pro" of easily adding fields and workflows to this software is also its con. You need to have strict governance or you get out of control really quickly. My team loved that they were not forced to have a "customer" already existing before entering a ticket. However, that removed the possibility of having customer "360". If you don't need that and only want a quick and easy to use ticket system, then that would not be a problem for you. I am also sure that Alcea could figure out a way of helping a company set something like this up if required.
Resposta dos fornecedores
por FIT Tracking Solutions em 30/01/2018
Thank you Lisa for those very kind words. We strive to provide excellent service along with an easy to use solution.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 29/01/2018
Haylie O.
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Classificação geral5 /5
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Praticidade4 /5
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Recursos e funcionalidades4 /5
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Atendimento ao cliente5 /5
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Relação qualidade/preço5 /5
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Probabilidade de recomendaçãoNão avaliado
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 01/11/2017
"Easy to use and stay on top of tasks"
Vantagens: This software, once you get used to it and know your way round it, is great to use. It has been a huge benefit to our company with keeping our support desk up to date and organised. Fit Support have been excellent and very quick to respond to requests - very impressed.
Desvantagens: Getting to know the system in the beginning. Even though there is a User Guide, I wasn't always able to find what I was looking for in the manual. This became easier once I knew my way round the system.
Resposta dos fornecedores
por FIT Tracking Solutions em 03/11/2017
Thank you for your review Haylie. We always appreciate when our customers sing our praises.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 01/11/2017
Justin R.
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Classificação geral5 /5
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Praticidade4 /5
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Recursos e funcionalidades5 /5
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Atendimento ao cliente5 /5
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Relação qualidade/preço5 /5
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Probabilidade de recomendação
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 26/01/2018
"Task Management, Project Management, Knowledge Base. Post ERP data via SOAP. Anon Email Retrieval"
Comentários: A solution that fit the needs of our team
Vantagens: Setup, implementation and customization was straightforward. Super flexible, can accommodate any of our workflows. Dashboards and reports were easy to do. I have no current users on mobile devices, but the mobile app could be interesting for others. We used anonymous email retrieval to add email capability. Support was great. Tough questions were always answered quickly by a developer.
Desvantagens:
It can be a bit verbose.
As with any customizable solution careful thought is needed in the design phase
Resposta dos fornecedores
por FIT Tracking Solutions em 29/01/2018
Thank you Justin! It is always great to hear how the FIT solution made doing business a little easier.
- Fonte da avaliação
- Avaliado em 26/01/2018