Limble CMMS

Quem usa o Limble CMMS?

Fabricação, instalações, equipamentos, hotelaria, pequenas empresas, frotas, propriedades, construção, igrejas, ONGs, escolas, academias e muito mais

Conheça o Limble CMMS

Uma solução de software de manutenção móvel simples e fácil de usar, que permite gerenciar ativos, PMs, WOs e muito mais.

Limble CMMS - Informação

LimbleCMMS

https://limblecmms.com

Fundada em 2015

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
Limble CMMS - Vídeo
Play
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Limble CMMS - Visão geral de preços

O Limble CMMS não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Limble CMMS a partir de 35,00 US$/mês.


Preço inicial

35,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Recursos do Limble CMMS

  • Acesso para Celular
  • Agendamento de manutenção
  • Compras
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Lembretes
  • Listas de tarefas
  • Manutenção preditiva
  • Monitoração das condições

Ver lista completa de Programas de Manutenção Preventiva

  • Check-in/Check-out
  • Código de barras/RFID
  • Códigos SKU/UPC
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de itens
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Otimização de estoques
  • Previsão
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do número de série

Ver lista completa de Sistemas de Controle de Estoque

  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de estoque
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Orçamentos e estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento

Ver lista completa de Sistemas de HVAC

  • Agendamento de manutenção
  • Controle de reparações
  • Gestão de estoque de peças
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de pneus
  • Informação do veículo
  • Rastreamento de combustível
  • Rastreamento de garantias
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do histórico de atendimento

Ver lista completa de Sistemas de Manutenção de Frota

  • Acesso para Celular
  • Administração de chaveiros
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de calibração
  • Gestão de estoques
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Rastreamento do histórico de atendimento

Ver lista completa de Software CMMS

  • Agendamento de manutenção preventiva
  • Computer Maintenance Management Software (CMMS)
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de energia
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de garantias
  • Gestão de instalações
  • Gestão de licenças de software
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de peças

Ver lista completa de Software EAM

  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Assinatura eletrônica
  • Banco de dados de contatos
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Relógio de ponto online
  • Roteamento

Ver lista completa de Software FSM (Gerenciamento de Serviços de Campo)

  • Análise da causa raiz
  • Análise de tendências
  • Benchmarking
  • Controle de qualidade
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Indicadores de desempenho
  • Rastreamento de paralisação
  • Rastreamento do custo
  • Relatório de historiais
  • Relatórios em tempo real

Ver lista completa de Software OEE

  • Agendamento
  • Banco de dados do cliente
  • Compromissos recorrentes
  • Controle de estoque
  • Criação de ordem de serviço
  • Gestão de contratos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão preventiva
  • Orçamentos/estimativas
  • Roteamento

Ver lista completa de Software de Encomenda de Serviço

  • Contabilidade de Ativos
  • Código de barras/RFID
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão da depreciação
  • Gestão de eliminações
  • Gestão do ciclo de vida do recurso
  • Rastreamento de estoque
  • Registro de auditoria

Ver lista completa de Software de Gestão de Ativos Fixos

  • Gerenciamento de configuração
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de requerimentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento do custo

Ver lista completa de Software de Gestão de Ativos de TI

  • Acesso para Celular
  • Alertas/notificações
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de estoques de fabricação
  • Gestão de estoques do varejo
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Identificação do produto
  • Kits
  • Otimização de estoques
  • Previsão
  • Relatórios e análise de dados

Ver lista completa de Software de Gestão de Estoque

  • Agendamento de salas
  • Controle de estoque
  • Cronograma de instalações
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de visitantes
  • Gestão do espaço
  • Gestão preventiva
  • Imóveis residenciais
  • Para escolas
  • Propriedades comerciais

Ver lista completa de Software de Gestão de Instalações

  • Acesso para Celular
  • Administração de chaveiros
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de calibração
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Manutenção preditiva
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento do histórico de atendimento

Ver lista completa de Software de Gestão de Manutenção

  • Acesso para Celular
  • Agendamento de manutenção
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Imóveis residenciais
  • Manutenção preditiva
  • Propriedades comerciais
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Relatórios e análise de dados

Ver lista completa de Software de Manutenção de Edifícios

  • Agendamento de manutenção
  • Controle de estoque
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de garantias

Ver lista completa de Software de Manutenção de Equipamentos

  • Acompanhamento de atividades
  • Check-in/Check-out
  • Código de barras/RFID
  • Gestão da depreciação
  • Gestão de eliminações
  • Gestão de reservas
  • Rastreamento da localização
  • Registro de auditoria

Ver lista completa de Software para Controle de Ativos

Limble CMMS - Alternativas

Mais alternativas ao Limble CMMS

Limble CMMS - Avaliações

Exibindo 5 de 85 avaliações

Geral
4,9/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,9/5
Recursos
4,6/5
Relação qualidade/preço
4,9/5
Michael K.
Director of Software & Engineering
Fabricação de alimentos, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/04/2019

"Just what we needed when we needed it"

Comentários: One of our colleagues wrote in a meeting agenda: “I <3 Limble.” We've been very pleased with Limble. It's helping us organize our growing number of assets and increasingly complex maintenance needs. Much of our maintenance is concerned with specialized care of sensors to maintain accurate and reliable data. With Limble we were able to get on top of the scheduling and personnel complexity to reduce failures, act proactively rather than reactively, and relieve stress on our people.

Vantagens: We knew we needed something more capable than a calendar to help us manage our specialized maintenance needs. Of all the options we researched and trialed, Limble was just the right fit for us. The pricing and features aligned nearly perfectly for where we are today. In nearly every circumstance we've found a good way to accomplish what we need with Limble. While we are a small operation today we see Limble remaining as a viable option for us even as we grow.

Desvantagens: The mobile app and web interface are lacking. The mobile app is mostly a wrapper around a mobile formatted website rather than a fully native and capable app. Meanwhile the web interface relies on periodic refreshes rather than instantaneous updates in response to data entry and UI interactions. That said, we prefer the functionality with a slightly wanting interface of Limble to other, slicker options that do not deliver on the core functionality. Limble has a few advanced features — including some still being built out — that are still a bit clunky and lack documentation. But, the support team is incredibly responsive and fills in those gaps.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/04/2019
Peretz L.
Facilities Manager
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/07/2020

"Limble Does It All Plus More, And It Costs Less Too"

Comentários: Previously, we were using a combination of emails, pen, paper, google forms, and excel sheets to keep track of our maintenance tasks, their scheduling, repairs, PMs, etc. The migration process was super easy using the bulk import tool, and in a very short time, we had all our assets up, maintenance schedules and jobs up, inventory, and everything running smoothly. In day to day use, Limble hit all the spots that were important to us. Easy work order creation, a great manager's view to see what is going on, an awesome interface for working with our third party vendors, efficient inventory management. Most effectively, the PMs can be scheduled easily and basically, or you can dig down and schedule it on a granular level, maximizing your uptime between PMs, and still making sure that nothing slips by.

Vantagens: Was very easy to migrate over using their bulk import method, for both assets and jobs.
Great customer service, attentive team.
Straightforward configuration.
Straightforward pricing.
Thoughtfully designed with both the maintenance manager, technician, and requestor in mind.

Desvantagens: The design could be a little more sleek.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/07/2020
Avaliador Verificado
Service Technician
Alimentação e bebidas, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/10/2018

"Slow and not so helpful."

Comentários: My review should be taken with a grain of salt, because we’re not using this software for its exact intended purpose, but it’s just not very helpful.

Vantagens: We’re using it to track parts and service, and it does do that.

Desvantagens: Service tickets created in Limble only have a due date. No scheduling can really be done, which should definitely be an option. The app is very frustrating, and makes looking up part numbers on the job such a chore that it seems like less work to memorize the part numbers...

Resposta dos fornecedores

por LimbleCMMS em 26/11/2018

Hi there! I am sorry to hear you have had a bad experience.

We just released an update to allow you to schedule a specific time of day. If you would like any help seeing how please just let us know.

Additionally looking up parts can be extremely easy with the automatic asset associations so you know exactly what asset uses what part.

Please feel free to give us a call or email at any time and we can help you as soon as possible!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/10/2018
Ryan C.
Maintenance Supervisor
Aviação e aeroespacial, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/10/2019

"Get rid of Excel and get LimbleCMMS"

Comentários: Coming from an Excel based Maintenance program, Limble is a lifesaver. My past workflow consisted of an excel sheet with tons of macros and manual data input almost daily just to schedule PM's.
Work instructions were usually copies direct from manufactures documentation or passed along tribal knowledge.
Maintenance request were by whatever means were convenient. It wasn't uncommon to get a sticky note with a request.
Limble has allowed me to automatically schedule tasks, create interactive work instructions, and provide a simple work request portal accessible from anywhere. All in one package. Scheduling PM's is nearly automatic now. Time interval based tasks just show up after the time has elapsed. The API can work both ways, updating hour counters automatically and pushing tasks to an ERP for scheduling.

Vantagens: The biggest selling point of this software was that I could start using it right away. At best, other services would offer pretty limited "sandbox" to demonstrate the functionality. Limble provided a fully functional trial that allowed me to see how it would work in my environment almost immediately. Simple to setup and get going . Not overwhelming for new users, nor is it aggravatingly limited for expert users. Customer support is excellent. They take the time to understand concerns and provide a human response. No copy-pasted answers that are only slightly relevant or don't answer your question at all. Requested features usually get added quickly. Reports and Custom dashboards to realize MTTF and MTTR data, identify trends and areas of improvement, track inventory and expenses, etc...

Desvantagens: No major cons. When I identify the occasional issue it is usually resolved within 24 hours.
No onsite hosted install option could be a con for some.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/10/2019
Mike C.
Safety Manager & Facilities Systems Manager
Hotelaria, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/10/2019

"LIMBLE Provides World Class Software, Service and Support"

Comentários: Their customer service is WORLD CLASS. Problems during our trial were immediately corrected or we were immediately trained. Limble's team is VERY engaging and responsive. After 6 months of use, their service hasn’t changed. They respond to all inquiries in less than 5 minutes. They have a 24-hour response time but and in most cases they have responded with a customized feature in less than 2 hours to match our workflow. I don’t think they advertise this, but this just blew us away! Many of their competitors need to KeepUp with them!

Vantagens: 1. Their mobile application and cloud application is very intuitive. Our older workforce (and those not tech savvy) figured out how to use all the features by themselves and within minutes of being introduced to this program.
2. Work order generation, assigning, and editing are very easy to do! No more wasted time clicking on different screens - We can assign multiple techs and groups to do PM's.
3. PM creating, customizing, scheduling, and updating is easy and intuitive.
4. PM's can trigger work orders based on readings such as temperature, mileage, hours, cycles, and etc. which allows the technicians to focus on the PM and allows the supervisor to schedule necessary repairs as needed.
5. Customizable dashboards and reports with KPI's that can help us prove our case for new equipment and personnel! This is actually a great feature since our team uses the data for bragging rights.
6. Asset inventory is customizable - We can add asset pictures, data plate information, manuals, and etc. The possibilities are endless here.
7. Parts inventory helps us keep the important parts in stock to keep us running.
8. Product Board - We can make feature requests for all users to see and vote on it. This helps their development team prioritize upcoming features and allows us to see what other users are requesting so that we could vote on it.

Desvantagens: Any con that we found was immediately corrected through their chat feature.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/10/2019