LogMeIn Rescue

Quem usa o LogMeIn Rescue?

Pequenas, médias e grandes empresas de TI, MSPs, profissionais de suporte técnico e atendimento ao cliente e organizações de suporte técnico

Conheça o LogMeIn Rescue

O LogMeIn Rescue é uma solução de suporte remoto poderosa e fácil de usar para Windows, Mac, dispositivos móveis e muito mais. O Rescue foi desenvolvido para atender a equipes de todos os portes, desde pequenos suportes técnicos até as maiores organizações de suporte do mundo. O Rescue ajuda a fornecer suporte técnico a seus funcionários, clientes ou ambos, com uma solução rápida, confiável, flexível e fácil de usar.

LogMeIn Rescue - Informação

LogMeIn

https://www.logmeinrescue.com

Fundada em 2003

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Instalado - Mac
  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows

Formação

  • Webinars
  • Documentos

LogMeIn Rescue - Visão geral de preços

O LogMeIn Rescue não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do LogMeIn Rescue a partir de 149,00 US$/mês.


Preço inicial

149,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Recursos do LogMeIn Rescue

  • Bate-papo em tempo real
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compartilhamento de tela
  • Ferramentas de diagnóstico
  • Gravação de sessão
  • Questionários e feedback
  • Transferência de sessão

Ver lista completa de Programas de Assistência Remota

  • Bate-papo em tempo real
  • Call center de ligações de entrada
  • Call center de ligações saída
  • Call center misto
  • Discador manual
  • Discador preditivo
  • Discador progressivo
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de escalonamento
  • Gestão de filas
  • Gravação de chamadas
  • Registro de chamadas
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteirização de chamadas
  • Unidade de Resposta Audível (URA)

Ver lista completa de Sistemas de Call Center

  • Alertas/transferência
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo em tempo real
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle e acesso remoto
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de call centers
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Macros e modelos de respostas
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de interações
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteamento automático
  • Supervisão de rede

Ver lista completa de Sistemas de Help Desk

  • Gerenciamento de configuração
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de lançamento e implantação
  • Gestão de mudanças
  • Gestão de problemas
  • Gestão de projetos
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de recursos

Ver lista completa de Software ITSM

  • Captura de tela
  • Compartilhamento de tela de celular
  • Compartilhamento de tela segmentada/bloqueada
  • Compartilhamento de tela/navegador
  • Espelhamento de tela
  • Ferramentas de anotação/desenho
  • Gestão de controle de apresentações
  • Gravação de tela

Ver lista completa de Software de Compartilhamento de Tela

  • Acesso remoto
  • Assinatura eletrônica
  • Bate-papo ao vivo
  • Chat com vídeo
  • Colaboração
  • Conferência virtual
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de tarefas
  • Monitoramento da atividade dos funcionários
  • Rastreamento de fuso horário
  • Softphone
  • Suporte remoto

Ver lista completa de Software para Trabalho Remoto

LogMeIn Rescue - Alternativas

Mais alternativas ao LogMeIn Rescue

LogMeIn Rescue - Avaliações

Exibindo 5 de 122 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,4/5
Recursos
4,6/5
Relação qualidade/preço
4,2/5
Sergey M.
Manager, Technology Infrastructure and Compliance
Hotelaria, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/07/2018

"Remote support at your finger tips"

Vantagens: I've used this product for many years since LogMeIn introduced it. First time I tried it I was really blown away with its ease of use and deployment. While it offers a wide spectrum of additional features, I mostly use it to remotely support my employees, who can't be visited at the given moment. It really is so seamless, that my users feel like I'm right in front of them, assisting them with the IT issues. Web-based interface for day-to-day support makes it really easy to initiate a remote assistance call. I also use it on the servers for remote support, as they are spread out around multiple locations. Very fair ROI on this product. I am looking to evaluate other LMI products in the nearest future.

Desvantagens: Every so often I run into certain issues with LMI client application installed on my Apple computers. Usually, I'd have to reinstall the client to solve the problem. This never happens to the Windows LMI client application.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/07/2018
Bryan W.
IT Manager
Contabilidade, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/11/2019

"LogMeIn Rescue - Essential Support Software"

Comentários: Essential. I couldn't possible envision doing my job properly without it. Before this software, I used to drive to my client's locations and help them out of a jam, now they know I am just a couple of clicks away. It's the one annual expense I have that I am always happy to spend.

Vantagens: In my industry, I tend to the needs of users inside the office and outside. LogMeIn Rescue seamlessly allows me to take over my users computer and address their needs wherever I happen to be. Quite frankly, it is the most important software I use. Not only can I control the user's computer remotely, but the Rescue console also allows me to peak inside the file directory. This allows me to move and transfer files directly between our two computers.

Desvantagens: It's not cheap! There are alternatives that are significantly less expense, however, you get what you pay for. Rescue is robust and the extra money spent is certainly worth it. Additionally, in order to acquire full control over the user's computer, there are a couple of steps that need to be explained to the user. While most find these steps intuitive, some of my older clients find it difficult. Sometimes patience and familiarity with the Rescue commands are required to get your client on board with you.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/11/2019
Jed P.
Head of Technology & User Experience
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/11/2017

"Good, could be better, and the support is lacking"

Vantagens: Most of the time I can connect just fine, and the speed is alright. There are a lot of options for delivering the connection info. There is good reporting, and the ability to capture screens, as long as we are working from the office, and strong APIs.

Desvantagens: The support is not so great. There are always long holds for phone support that almost always have to be escalated, which means a callback at a much later time. Email support is 24-hour turnaround for every single email exchanged no matter the issue, and their answer is too often something ANYONE would have already tried.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/11/2017
Avaliador Verificado
Administrator
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/07/2020

"Best Remote Software out there"

Comentários: It is really an amazing experience, it made our life very easy and customers really loved the option to have icon on their desktops that they just double click on it to ask for support.
very stable, easy and fast solution that we don't face problems using it.

Vantagens: This software offer everything you are looking for.
Easy, stable, fast connection to clients.
Clients can connect direct to techs console through icon on their desktop or dedicated branded link.
Customer connect and all what the tech do is send request to take control and can capture user password for rebooting.
works perfect with windows and macs.
take full control on the computer, can export info about the computer hardware or software, reboot in safe mode or normal reboot.
The admin console can view all connected sessions, admin user can join any session or monitor any tech.
reporting system is amazing re connected sessions or the techs performance.
tech console can be used as stand alone software or through web access.
can add unattended access to computers.
Has Mobile seats as well.

Desvantagens: It is really expensive software compared to other products in the market but this is because it include everything you are looking for in a remote desktop software with admin console that you can support your clients with and manage your techs.
Mobile seats are with additional licenses not included.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/07/2020
Eli P.
Centralized ServicesM anager
Serviços e tecnologia da informação, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/07/2019

"Great Product, But a Bit oo Expensive"

Comentários: Overall, I like the product and it gives me piece of mind when connecting to critical client machines, but the price is too high compared to other products to justify a large roll out.

Vantagens: Logmein works and works well. I use several remote control products and Logmein is the one that I use if I know that keeping the connection is critical. It's especially useful when the user a laptop that doesn't initie the WiFi connection until after login. The product can be configured to cache credentials and login automatically.

Desvantagens: The price is definitely the highest for all the remote control products that I use. I use Logmein sparingly because I only purchased one license. For general day to day use, I use other less expensive products.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/07/2019