Quem usa esse software?

IT and DevOps teams in any company from small businesses to enterprises.

Avaliações médias

16 avaliações
  • Geral 4.5 / 5
  • Praticidade 4 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.5 / 5
  • Recursos 4.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial 5,00 US$/mês
  • Detalhes dos preços Standard = $8 Premium = $18 Enterprise = $38 Discount-annual payment
  • Versão gratuita Sim
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Documentos
  • Suporte 24 horas por dia (representante ao vivo)
    Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • AlertOps
  • https://alertops.com
  • Fundada em 2014

Sobre o AlertOps

AlertOps empowers teams to collaborate in real-time to resolve business-critical incidents faster. We offer the most flexible and customizable solution, capable of addressing everything from basic on-call alerting to complex and unique enterprise challenges.

Whether you have a basic need to cover on-call schedules or have a complex need to cover many teams that need to collaborate on incidents, AlertOps can easily scale to fit your organizations unique challenges.

Recursos do AlertOps

  • Acesso remoto
  • Agendamento
  • Elaboração de orçamento de TI
  • Estoque de ferramentas
  • Gerenciamento de correções
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de licenças
  • Inventário de software
  • Monitoramento da atividade do usuário
  • Monitoramento de capacidades
  • Registros de eventos
  • Fluxo de trabalho de aprovações
  • Gestão de carteira
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de políticas
  • Gestão do calendário
  • KPIs
  • Painel
  • Priorização
  • Relatórios de solução de problema
  • Agendamento de manutenção
  • Alertas/notificações
  • Geração de relatórios de tempo de funcionamento
  • Indicadores de desempenho
  • Monitoramento de FTP
  • Monitoramento de servidor por e-mail
  • Monitoramento de transações
  • Monitoramento em tempo real
  • Registros de eventos
  • Testes de disponibilidade
  • Ações corretivas (CAPA)
  • Conformidade com a OSHA
  • Diagnóstico da causa raiz
  • Geração de relatórios de incidentes
  • Gestão da segurança
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de tíquetes
  • Recuperação de desastres
  • Registro de auditoria

As avaliações mais úteis do AlertOps

Very Happy Customer.

Avaliado em 10/06/2019
L.victoria B.
CEO
Hospitais e Saúde, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We work for the Emergency Department 24/7, and it's imperative that we don't miss any calls. It's important also that the calls are transferred to the right person.
Alerts are working for us!

Vantagens: I can make the schedule ahead of the time and make changes immediately when needed.

Desvantagens: Limited options for individual responses to the extensions. I'd love it if I got the voice messages in text form.

Resposta dos fornecedores

por AlertOps em 17/06/2019

Thanks Victoria! We're glad to hear that the alerts are working for you and that you're enjoying AlertOps! I'll definitely check in with our team about that feature - and if it's not in the pipeline, it will be soon!

We got this to replace a product that was not going to support apple phones. And saved money too.

Avaliado em 20/12/2017
Jason W.
Network Admin
Atacadistas, 501-1000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
3 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: support for any device and some reporting is nice to see. Price was a benefit too. Also getting a phone call and not just a text message. That helped a lot.

Vantagens: Very adjustable to work with anything. And cloud base does help for future changes.
the cost turns out to be 1/2 of what we use to spend for a product we less support.

Desvantagens: Might be a setting issue. But if you have many alerts from the same source the oncall user can get hit with a huge amount of alerts to clear before actually dealing with the issue.
But like I said it could be a setting issue.

Resposta dos fornecedores

por AlertOps em 22/12/2017

Awesome! I'm glad we were able to save you money and give you the support you need! The setting can be seen soon in an upcoming release, so stay tuned!

Great value for money and very good customer support

Avaliado em 17/06/2019
Cameron P.
CTO
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
3 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: The overall experience has been great due to the price point and customer support. I have recommended alertops to other people before and I would do so again.

Vantagens: The value for money is fantastic, much more affordable than other available software. It has a lot of integrations as well with phone notifications, slack etc. Customer support is very responsive and helpful.

Desvantagens: The UI can be difficult to use, and adding /removing people on the roster seems to recalculate everything so you need to be mindful of what the existing roster was before changing it.

Resposta dos fornecedores

por AlertOps em 25/06/2019

Thanks so much Cameron, we're glad you're seeing value in our product! Just so you know, our UI is constantly improving so we will take note of those issues immediately.

Great service, always fast support if and when needed.

Avaliado em 22/12/2017
Rudy S.
Technical Engineer III
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço

Vantagens: It has met all our needs, is highly customizable, integrates with our ticketing system, and the support staff is always willing to go out of their way to help when needed.

Desvantagens: I can honestly say I have no complaints at this point. From the pricing to the service they have exceeded all my needs.

Resposta dos fornecedores

por AlertOps em 26/12/2017

Thanks for the awesome review! I'm glad our flexibility fits your needs and expectations.

Significant reduction in incident time to resolution

Avaliado em 18/12/2017
Pete B.
eCommerce Technology Manager
Varejistas, 1001-5000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Improved response time to business critical incidents.

Vantagens: Ability to create sophisticated alerts from multiple user touch points.
Simple interface for acknowledging and assigning incidents.

Desvantagens: Scheduling can be confusing.
Creating new integrations can be time consuming.

Resposta dos fornecedores

por AlertOps em 21/12/2017

Thanks for your review! We're happy to help with scheduling and integration configurations. Feel free to reach out anytime!

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