AlertOps

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da AlertOps

Quem usa AlertOps?

IT and DevOps teams in any company from small businesses to enterprises.

O que é AlertOps?

AlertOps empowers teams to collaborate in real-time to resolve business-critical incidents faster. We offer the most flexible and customizable solution, capable of addressing everything from basic on-call alerting to complex and unique enterprise challenges.

Whether you have a basic need to cover on-call schedules or have a complex need to cover many teams that need to collaborate on incidents, AlertOps can easily scale to fit your organizations unique challenges.

AlertOps - Informação

AlertOps

https://alertops.com

Fundada em 2014

AlertOps - Preços

AlertOps a partir de 5,00 US$/mês. AlertOps possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do AlertOps abaixo.

Preço inicial

5,00 US$/mês

Detalhes dos preços

Standard = $8 Premium = $18 Enterprise = $38 Discount-annual payment

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do AlertOps

Ferramentas de TI
Agendamento de manutenção
Auditoria de problemas
Controle e acesso remoto
Controles/permissões de acesso
Gerenciamento de correções
Gestão de capacidades
Gestão de conformidade
Gestão de estoques
Gestão de licenças
Fluxo de trabalho de aprovações
Gestão de carteira
Gestão de lançamento
Gestão de políticas
Gestão do calendário
KPIs
Painel
Priorização
Relatórios de solução de problema
Agendamento de manutenção
Alertas/notificações
Geração de relatórios de tempo de funcionamento
Indicadores de desempenho
Monitoramento de FTP
Monitoramento de servidor por e-mail
Monitoramento de transações
Monitoramento em tempo real
Registros de eventos
Testes de disponibilidade
Ações corretivas (CAPA)
Conformidade com a OSHA
Diagnóstico da causa raiz
Geração de relatórios de incidentes
Gestão da segurança
Gestão de tarefas
Gestão de tíquetes
Recuperação de desastres
Registro de auditoria

AlertOps - Avaliações

Exibindo 5 de 16 avaliações

Geral
4.6/5
Praticidade
3.9/5
Atendimento ao cliente
4.4/5
Recursos
4.6/5
Relação qualidade/preço
4.7/5

Experience using alertops

Avaliado em 27/07/2018
Juan pablo R.
Propietario
Serviços e tecnologia da informação, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We have a company for devops as a services, so we monitor multiples servers around the glove and your services is helping us to have the alert of all the stack

Vantagens: The scaling system and notifications sms.

Desvantagens: It is quite complicated to configure. Many times we ask for help because we couldn't understand the settings for ourselves.

Resposta dos fornecedores

por AlertOps em 31/07/2018

Thanks so much for being our customer! Glad the application is working for you. We're always available to help you configure your systems,and are continuing to improve our documentation to get the set up smoother!

Very Happy Customer.

Avaliado em 10/06/2019
L.victoria B.
CEO
Hospitais e Saúde, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We work for the Emergency Department 24/7, and it's imperative that we don't miss any calls. It's important also that the calls are transferred to the right person.
Alerts are working for us!

Vantagens: I can make the schedule ahead of the time and make changes immediately when needed.

Desvantagens: Limited options for individual responses to the extensions. I'd love it if I got the voice messages in text form.

Resposta dos fornecedores

por AlertOps em 17/06/2019

Thanks Victoria! We're glad to hear that the alerts are working for you and that you're enjoying AlertOps! I'll definitely check in with our team about that feature - and if it's not in the pipeline, it will be soon!

We got this to replace a product that was not going to support apple phones. And saved money too.

Avaliado em 20/12/2017
Jason W.
Network Admin
Atacadistas, 501-1000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
3/5
Atendimento ao cliente
4/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: support for any device and some reporting is nice to see. Price was a benefit too. Also getting a phone call and not just a text message. That helped a lot.

Vantagens: Very adjustable to work with anything. And cloud base does help for future changes.
the cost turns out to be 1/2 of what we use to spend for a product we less support.

Desvantagens: Might be a setting issue. But if you have many alerts from the same source the oncall user can get hit with a huge amount of alerts to clear before actually dealing with the issue.
But like I said it could be a setting issue.

Resposta dos fornecedores

por AlertOps em 22/12/2017

Awesome! I'm glad we were able to save you money and give you the support you need! The setting can be seen soon in an upcoming release, so stay tuned!

Good technology but customer service needs polish.

Avaliado em 13/02/2018
George W.
VP of Technology
Software, 51-200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
2/5
Atendimento ao cliente
4/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: Easy to integrate with existing services. Interface is very intuitive. Easy to set up new users. Easy to customize alerts.

Desvantagens: Pricing structure is confusing and my emails requesting clarification have gone unanswered. Also when my free trial ended I was locked out of my account without access to make the purchase. Had to email support to let me back into my account to pay for subscription.

Resposta dos fornecedores

por AlertOps em 14/02/2018

Hi George,
Thanks for the Feedback! We've been working on having a more smooth transition from trial to payment and am glad that your found the application easy to integrate with!

Great value for money and very good customer support

Avaliado em 17/06/2019
Cameron P.
CTO
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
3/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: The overall experience has been great due to the price point and customer support. I have recommended alertops to other people before and I would do so again.

Vantagens: The value for money is fantastic, much more affordable than other available software. It has a lot of integrations as well with phone notifications, slack etc. Customer support is very responsive and helpful.

Desvantagens: The UI can be difficult to use, and adding /removing people on the roster seems to recalculate everything so you need to be mindful of what the existing roster was before changing it.

Resposta dos fornecedores

por AlertOps em 25/06/2019

Thanks so much Cameron, we're glad you're seeing value in our product! Just so you know, our UI is constantly improving so we will take note of those issues immediately.