Quem usa o Archdesk?

O Archdesk tem como alvo as empresas de construção: - Construtoras - Empreiteiras especializadas - Empresas de produção/Fábricas - Setor de atacado/Lojas - Setor de serviços

Conheça o Archdesk

O Archdesk é um software tudo em um criado especificamente para o setor da construção.

O Archdesk cobre o fluxo de trabalho de A a Z, desde a consulta inicial do cliente, passando por estimativa, contratos, gestão de projetos, orçamento, programação, gestão de mão de obra, gestão de ativos, custos, geração de relatórios e colaboração em equipe até a emissão da última fatura.

Tudo isso em um fluxo de trabalho moderno, bonito e acessível a partir de qualquer dispositivo.

Archdesk - Informação

Archdesk

http://www.archdesk.com

Fundada em 2016

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Archdesk - Visão geral de preços

O Archdesk não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.


Versão gratuita

Não

Teste grátis

Não

Archdesk: implantação e suporte

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do Archdesk

  • Análise hipotética
  • Banco de dados de historial
  • Estimativa de climatização
  • Estimativa de materiais
  • Estimativa elétrica
  • Gestão de projetos
  • Gestão de terceirização
  • Integração da contabilidade
  • Modelos personalizáveis
  • Orçamento de serviços de encanamento
  • Registro de auditoria
  • Relatórios e análise de dados

Ver lista completa de Programas de Orçamento de Construção Civil

  • Administração da distribuição
  • CRM
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão da cadeia de fornecedores
  • Gestão de RH
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de ativos empresariais
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de projetos
  • Gestão financeira
  • Relatórios e análise de dados

Ver lista completa de Sistemas ERP

O fornecedor ainda não preencheu essa informação.

Ver lista completa de Sistemas de HVAC

  • Agendamento
  • Cotizações e propostas
  • Gestão de contratos
  • Gestão de projetos
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Previsão
  • Rastreamento de clientes

Ver lista completa de Software CRM para Construção

  • Agendamento de projetos
  • Agendamento de trabalhos
  • Calendário do pessoal
  • Gestão de lances
  • Gestão de tarefas
  • Gráficos de Gantt
  • Pedidos de mudanças
  • Reagendamento

Ver lista completa de Software de Agendamento de Construção

  • Acesso offline
  • Acesso para Celular
  • CRM
  • Comercial
  • Edifícios residenciais
  • Empreiteiras
  • Estimativas
  • Geração de relatórios de incidentes
  • Gestão de contratos
  • Gestão de terceirização
  • Integração da contabilidade
  • Pedidos de mudanças
  • RFI e envios
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de orçamentos/Custos do trabalho

Ver lista completa de Software de Gestão de Construção Civil

  • Banco de dados de custos
  • Banco de dados de materiais de construção
  • Compartilhamento de arquivos
  • Controle de versões
  • Estimativa de materiais
  • Gestão de RFP
  • Gestão de licitantes
  • Gestão de propostas
  • Gestão de terceirização
  • Orçamentos e estimativas

Ver lista completa de Software de Gestão de Propostas de Construção

  • Agendamento
  • CRM
  • Captura de fotos
  • Cobrança e faturamento
  • Comercial
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Listas de verificação e inspeção
  • Medição aérea
  • Orçamentos/estimativas

Ver lista completa de Software de Telhados

Archdesk - Alternativas

Mais alternativas ao Archdesk

Archdesk - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,9/5

Pontuação média

Praticidade 4,8
Atendimento ao cliente 5
Recursos 4,6
Relação qualidade/preço 4,9

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Gary B.
Director
Construção, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/01/2020

"The key to our growth"

Comentários: There is no doubt in my mind that we wouldn't have grown as far as we have without Archdesk. Knowing my company has a solid structure and system in place, I have every confidence that our growth will continue and will be manageable.

Vantagens: We looked at so many products that would fit our business and kept hitting dead ends. Then we found Archdesk and one of the key things for me was it's easy to use interface. I had confidence straight away in training current and future staff to use it with it's current and 'app' like approach. It's fully customisable and the support staff are very quick to respond to our queries. This is essential for a young business like ours that needs help putting systems in place to help us go to the next level. Every body within the company uses it now and the processes make it so easy for everyone to see what the next step is for each project. From enquiry to estimating and all the way through to project cost analysis.

Desvantagens: It's hard to say anything negative really. Occasionally there is a minor glitch in the system presumably because they are making constant improvements. These are always dealt with quickly.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/01/2020
Emma S.
Director / Project Manager
Construção, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/02/2020

"All under one roof to move with the times"

Comentários: This software package has improved the way we store and record data. The quote function has been the best feature for us. Ensuring there can be no mistakes in setting the profit margin (Administrator Function) It is then easily transposed to a Purchase Order and with the tap of a button emailed directly to your supplier. Likewise with Invoicing. Its cut time down for paperwork, increased efficiency and once your up and running is easy to use. We haven't tapped into the Accounting side yet, but plan to gain further training with Archdesk in order to work with our Sage Accounting system. Archdesk support is also good, replying usually with 24 hours or less, either solving the issue or passing to the technical team. For an SME looking for an all round Package to store data, complete quotes, upload photos straight from site, issue Purchase Orders and Invoices, this is a great package and worth the monthly fee.

Vantagens: All our contract information can be kept in one place, and is easily accessed from site by Managers. Also quick and easy for sharing files with clients and sending our Purchase Orders to Suppliers

Desvantagens: Can't flick easily between say quotes and files, you need to finish and save the quote before leaving it and being able to open other items.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/02/2020
Gail C.
Project Manager
Construção, 11-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/07/2019

"Review of Archdesk"

Vantagens: Holds lots of information, ad if used properly can be a very useful tool following further training

Desvantagens: Takes a while to get used to from Microsoft
If no internet connection, difficult to access

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/07/2019
Paulina D.
Director of Operations
Construção, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/01/2020

"Honest Review by A Long-Time-User."

Vantagens: Archdesk is helping our team to plan efficiently and execute projects that deliver results on time. It's easy to use and flexible. This system is developing and adjusting to meet our expectations. Powerful productivity features, customizable workflows, personalized​ dashboards and what is most important for me transparent quotations for our Clients and cost tracking on the projects! At this stage, I'm not able to imagine how the company will work without having this ERP system in place.

Desvantagens: It is really hard to say, hence the Team is constantly improving and delivering new system functions. Support Team is very efficient and I'm confident that will provide a ​solution to any query Client may have at the earliest convenience​.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/01/2020
Jakub P.
Founder and Managing Director
Construção, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/08/2017

"Best software ever!!!"

Comentários: Software like Archdesk is the lifeblood of most organizations. It is the system of record for everything. I've worked at an organization before that didn't use it and life was miserable. It just keeps everything so organised, helps us to track almost everything within the company. Sing in and out feature saved us lot of time and money tracking our employees. Like I mentioned before, everything is run out of Archdesk. Without this CRM in place we wouldn't be able to operate. The entire business process from cold call to close and then post sale flows through Archdesk.

Vantagens: Obviously, it's impossible to find a software to meets ALL your organization needs, but what makes Archdesk great is that it's extremely customizable, and there's so many people using it, that it's always evolving and growing. It's not stagnant in any way so that even if something isn't currently offered, there's a high chance for a solution in the near future . My favorite feature is for sure the dashboards available. Great help in our company!!!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/08/2017