Quem usa o Ebsta?

O Ebsta é usado pelas equipes de marketing, vendas e sucesso do cliente para impulsionar o relacionamento com o cliente. O Ebsta se integra ao Salesforce, ao Gmail e ao Google Calendar.

Conheça o Ebsta

O Ebsta capacita milhares de empresas a impulsionar o relacionamento com o cliente em escala. A plataforma de inteligência do cliente do Ebsta integra o Salesforce, e-mails e calendários para desbloquear automaticamente a rede da empresa, criar cadências personalizadas, rastrear o envolvimento em tempo real, pontuar o relacionamento com o cliente e medir o desempenho da equipe. A extensão do Chrome é repleta de recursos para aumentar a produtividade, incluindo integração do Salesforce, rastreamento de e-mail, envio posterior e agendador de reuniões.

Ebsta - Informação

Ebsta

http://www.ebsta.com

Fundada em 2009

Ebsta - Preços

O Ebsta possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Ebsta a partir de 30,00 US$/mês.

Preço inicial

30,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Ebsta

Ferramentas de Engajamento com Cliente
Análise de dados
Bate-papo ao vivo
Coleta de comentários
Conteúdo de vídeo
Gamificação
Gestão da comunicação
Gestão da comunidade
Gestão de rotatividade
Sindicação de conteúdo
Colaboração
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gerenciamento de reuniões
Gestão de apresentações
Gestão de capacitação
Gestão de conteúdo
Gestão de leads
Gestão de metas e cotas
Gestão de propostas
Gestão do desempenho
Gestão territorial

Ebsta - Avaliações

Exibindo 5 de 102 avaliações

Geral
4,8/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,6/5
Recursos
4,7/5
Relação qualidade/preço
4,6/5
Eman J.
Recruiting Coordinator
Terceirização/Deslocalização, 10 001+ funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/08/2018

"Ebsta is the email tracking buddy!"

Comentários: If you want the best email tracking tool to use in order for your messages to be sync on salesforce or targetrecruit, Ebsta is the best application to select from!

Vantagens: I like Ebsta because it helps me sync all the emails I sent, receive, reply, and forward to and from the client or candidate on Salesforce. I also like the fact that I can schedule the time and date of when I will be sending an update or an email to the candidate. This help me do all of the order I receive from my boss even if it is dated a week from now because I can just schedule when the email should be sent out to a single candidate, client or a prospective client or candidate. Ebsta is great too because it enables me to see when the receiver of my email already open such correspondence.

Desvantagens: What I least like about Ebsta is that whenever I am using a different computer, I need to restart it again. It is very time consuming. Since it is bundle to my gmail, why can't it be just synced to the email I am using so that whenever I log in to my email, I don't need to refresh my Ebsta so that it will work again.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/08/2018
Avaliador Verificado
Account Executive
Aparelhos médicos, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/04/2020

"Ebsta is the key to productivity, for sales individuals and teams"

Comentários: Sales process and sales team management are at the forefront of why our team considered and went with Ebsta. It has exponentially helped our sales team succeed. Easy to use, efficient, robust tools, minimal training needed to accomplish everyday tasks, and nice automation tools.

Vantagens: What I love most about Ebsta is it's ease-of-access and quick accessibility within my browser. No need to pop open a new window, open Salesforce and input information in a convoluted way. Ebsta is simple and effective in helping me document lead communications, especially adding new leads and updating them on a daily and weekly basis. I would highly recommend other sales professionals implementing Ebsta into all of their outbound sales processes.

Desvantagens: I still feel there could be a much better collaboration with platforms like LinkedIn, DefinitiveHC and other data/prospect research platforms. I understand screenreading/screen grabbing is an obstactle, but if you challenge it successfully, salespeoeple of all kinds would appreciate it.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/04/2020
Jessica R.
Client Services Manager
13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2018

"Ebsta is a great tool for the recruiting industry!"

Comentários: If you can afford the cost it and enforce that your users are accessing it and using it to the full extent it can really streamline your work and make your entire team much more efficient. I would estimate that a recruiter who is loading 30 new contacts a week to their database would save around 2-3 hours per week using the entire Ebsta suite.

Vantagens: -Ebsta helps link contact information from anywhere on the web to your database (we use Bullhorn) making you super efficient
-It is easy to use and offers online help and guides so any level user can easily navigate
-Connects to Outlook and Word to easily capture data and populate your database with little effort on your part.
-Provides ability to quickly navigate from websites to your database with one click
-Keeps data in database fresh as you are able to pull updates from the web

Desvantagens: - The cost for Ebsta is pretty high. To really get the benefit you have to purchase all 3 of their toolbars (they have one for email, one for word and one for the internet) and charging separately for each so that adds up. Also it's a fee per user so you are paying three costs per each employee -- and again for it to be worth it you really need to purchase all three and everyone on your team must have their own.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2018
Curt W.
Sales
Biotecnologia, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/01/2020

"Ebsta makes managing my day to day easier"

Comentários: Ebsta allows us to mangage and multiple touch and long sales cycle more confidently.

Vantagens: I have been using Ebsta Inbox for over two years and it is crucial to my daily workflow. It eliminates the need for me to organize my inbox and rely on my memory to recall followups. We have it hooked to Salesforce.com and it is provides enormous peace of mind to know that I am looking at the entire communication history of a prospect/customer when I am viewing their Contact record. And it is easy to use and administer.

Desvantagens: I would prefer better reporting around the Cadence functionality

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/01/2020
Jonny D.
Head of sales operations
Serviços financeiros, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/10/2019

"Engagement and Scoring like you have never seen before! "

Comentários: Great! I continue to be amazed and wowed by this product.

Vantagens: Ebsta is the best lead and opportunity scoring tool on the market fact! The gmail inbox api plugin makes tracking email seamless. The engagement monitoring is outstanding and really enables you to focus in the right places across your pipeline and agents. Constantly improving and changing ebsta knows engagement.

Desvantagens: For sometime the uX and reporting / analytics has been weak. But this is improving now and the roadmap is very strong here which is exciting.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/10/2019