Conheça o Artichoke

Appointment scheduling made easy. The only simple all-in-one business platform for appointment-based businesses with teams of 1 to 10. Easy online scheduling, automated appointment reminders, your own website, payment processing and a whole lot more. Small businesses using Artichoke only spend an average of 30 minutes on administrative tasks each week. It's like hiring a personal assistant (without the added salary or sick leave).

Turn havoc into small business bliss with Artichoke.

Quem usa o Artichoke?

Appointment-based businesses with teams of 10 or fewer people with a need to simplify, grow and understand their businesses.

Onde o Artichoke pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web

Sobre o fornecedor

  • Artichoke
  • Localizado em Baltimore, EUA
  • Fundado em 2013
  • Bate-papo

Países disponíveis

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Sobre o fornecedor

  • Artichoke
  • Localizado em Baltimore, EUA
  • Fundado em 2013
  • Bate-papo

Países disponíveis

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do Artichoke

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Artichoke

30,00 US$/mês
Versão gratuita
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59,00 US$/mês
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14,00 US$/mês
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25,00 US$/mês
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Teste grátis

Recursos do Artichoke

  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de compromissos
  • Banco de dados de clientes
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Compromissos recorrentes
  • Confirmação/lembretes
  • Controle de horas e despesas
  • Formulários personalizáveis
  • Gestão de calendários
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de vales-presente
  • Integração de redes sociais
  • Integração de site
  • Lembretes
  • Marketing por e-mail
  • Notas SOAP
  • Pagamentos online
  • Painel de atividades
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Várias localizações

Alternativas ao Artichoke

Atraia mais clientes para o seu negócio com o FlexBooker, uma maneira simples de aceitar reservas online.
Plataforma on-line de agendamento de consultas e aulas que ajuda a gerenciar e automatizar confirmações, cancelamentos e muito mais.
Para você, os estilistas e a equipe do salão, o MINDBODY facilita o agendamento, a atualização e o processamento de compromissos, tudo em uma única tela. Saiba mais sobre o Mindbody
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Agendamento feito personalizável e acessível com integrações personalizadas, processamento de pagamentos, listas de espera, layouts personalizados e muito mais.
All-in-one booking, marketing and payments app for teams and solopreneurs across the US.
Agendamento on-line adequado, gestão de clientes, marketing, geração de relatórios e todas as ferramentas de serviço completo que atendem às necessidades da empresa.
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Automatize agendamentos, cancelamentos, lembretes e pagamentos de clientes com um software de agendamento online fácil de usar. Saiba mais sobre o Acuity Scheduling

Avaliações do Artichoke

Pontuação média

Geral
3,8 (8)
Praticidade
4,3 (8)
Atendimento ao cliente
4,3 (8)
Recursos
3,4 (8)
Relação qualidade/preço
4,1 (8)

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
38%
4
13%
3
38%
2
13%
Maryjane K.
Massage Therapist, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

User friendly for both myself and my clients

5,0 há 5 anos

Comentários: Manages my appointment, my income and my expenses

Vantagens:

It's dependable and customer service is excellent. Any time I have had questions they were quick to respond.

Desvantagens:

If a new client is booking the same time as another client-they believe it just went through because they don't realize if they actually got the appt they would get a confirmation email.

Jenn V.
Owner/Massage Therapist, EUA
Serviços ao consumidor, Profissional autônomo
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Works well with patience

4,0 há 5 anos

Comentários: Keeping track of income, schedule, goals, and referrals.

Vantagens:

I love that my clients can book online. It keeps track of my referrals, gift certificates, client history, and goals.

Desvantagens:

It doesn't run very fast. Has a lot of glitches. Most of the time I have to write down when my client would like to rebook and finish after they've left so they don't have to wait forever. Also so I can move on to my next client. I wish I could set up a clean up time to the end of my services and customize those clean up times. Since I need more for a Stone Massage or body wrap than a quick 30 minute massage. I would also like to be able to pay for two clients on one ticket. My hope is that this software will get better with time.

Avaliador Verificado
Licensed Massage Therapist, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Medicina alternativa, Profissional autônomo
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Worst Customer Service Yet

2,0 há 4 anos

Comentários: My professional liability insurance has a very good reputation and has always done well by me. Getting a discounted rate and coming from a reputable referral seemed like a easy decision. With unclear functionality and clear gaps in basic payment functionality, this has become a wash. Virtually non-existent and, when present, ineffectual customer service has been the deal breaker.

Vantagens:

It was offered as an add-on for my practice insurance at a reduced rate

Desvantagens:

Have been waiting for days for a response to a simple but critical function of adding a tip to a transaction. As a company that gets a break on each transaction I make, forcing me to make more transactions per customer (i.e. not offering a tip function on certain sales) is egregious. There is no call back and the most rudimentary response to a critical issue is inexcusable. Do not use this service. They were hawking me for investment in the company within my first months with the service - not a good look. Stay away.

Danielle K.
Massage Therapist, Canadá
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

I'm loving having this scheduling software. It makes my life a thousand times easier.

5,0 há 5 anos

Comentários: Helps everyday with my own business. Cuts out the middle man.

Vantagens:

User friendly! Clients love it. Customers find online booking easy to use. Fits within my budget. Great notation system.

Desvantagens:

No app :( Doesn't show all info I need from intake. Not sure how I can limit online Booker's to only x amount a day but that's a matter of asking I'm sure.

Vicki B.
Massage Therapist, EUA
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Software takes care of the reminders, which frees up my time.

5,0 há 5 anos

Vantagens:

Very easy to set up and use. Did not take a ton of time to do. Love the ability to upload clients into the system.

Desvantagens:

I don't really see a ton of negative things with this software. I guess the only thing I would like the ability to see a report on the notifications. being sent out.