Quem usa o Parseur?

Empresas e startups que desejam reduzir a quantidade de esforço manual de processamento de documentos, automatizando a entrada e extração de dados a partir deles.

Conheça o Parseur

O serviço de analisador de e-mail n.º 1 para pequenas e médias empresas. Crie um pipeline de extração de dados que extrai texto de e-mails, anexos, documentos e coloca o negócio no piloto automático. Tudo se resume em apontar e clicar, muito fácil de usar. Empresas no setor imobiliário, comércio eletrônico, marketing, logística e entrega, viagens, hotelaria e muito mais, estão economizando milhares de horas de trabalho todos os meses ao automatizar o processo de entrada de dados com o Parseur.

Parseur - Informação

Parseur

https://parseur.com/

Fundada em 2016

Parseur - Preços

O Parseur possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Parseur a partir de 59,00 US$/mês.

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Preço inicial

59,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Parseur

Software de Extração de Dados
Coleta de dados dispares
Extração de dados da Internet
Extração de documentos
Extração de endereço IP
Extração de endereço de e-mail
Extração de imagens
Extração de números de telefone
Extração de preços
Arquivo morto e retenção
Bloqueador de spams
Caixas de entrada compartilhadas
Gestão de assinaturas
Gestão de filas
Gestão de respostas
Lista negra/branca
Monitoramento de e-mail
Recuperação de dados
Respostas predeterminadas
Roteamento

Parseur - Avaliações

Exibindo 5 de 28 avaliações

Geral
4,9/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
5/5
Recursos
4,7/5
Relação qualidade/preço
4,8/5
Sam S.
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 10/08/2017

"This is exactly what I've been looking for."

Vantagens: I was previously using Zapier's Parser app and I was having a major problem parsing emails from Zillow, Trulia, Hotpads because there is like 5+ email formats each from them for customer leads inquiring about homes i have for rent. Zapier parser app does not have the ability to use different templates to keep up with the inconsistent email formats i was receiving.
I'm using Zapier to pull the customer information into my CRM and on a google spreadsheet. I'm so happy i found Parseur it allows you to build unlimited template styles to follow every type of email i get. Once these are set i get exactly the correct information i want parsed everytime!!!! Which i am so pumped about because the last app i was using was sending the wrong data almost 80% of the time and i have to manually fix it on my end. On top of all that the Chat box on their site is your best friend, these guys are super helpful to getting me set up. And they are even cleaning up my templates that i make to make them run smoother and teaching me best practices to get the most out of their app.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 10/08/2017
Phil M.
N/A
Suprimentos e equipamentos para empresas, Profissional autônomo
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/10/2019

"Get the task done right, first time..."

Comentários: Having thousands of email orders requiring parsing, unknowingly having slight variation in layouts which causes issues with parsing software, Parseur was able to quickly process the majority then keep me up to date with others that required template variations. Having tried other parsing software prior to this where these apps only indicated failed emails that couldn't be parsed at the end of a run with no further help, making it an expensive subscription, time-consuming and frustrating ordeal. Parseur was the answer from the start and I wish I had discovered it initially. The guys that run the live support desk are the founders and programmers. Their feedback has always been prompt, accurate, concise and offered alternative solutions and ways around the support request. They understand customer support and value their customers. What is nice is that they follow up with the solved issue personally at a later date to see how it has worked out, which is a really nice touch. As far as I am concerned, they provide the template for any application customer support line. Great work guys.

Vantagens: The simple layout of the app with logical steps and instructions. But the most valuable feature is the ability for the app to advise on which emails have failed to be processed, call them out and allow for new templates to be created solving the issue. This is such a time-saving feature that also takes away the frustration when bulk emails are expected to pass but don't due to some minor layout discrepancy that has not been picked up when initially reviewed manually.

Desvantagens: The only very minor point is the lack of instructions on all of the features and functionality past the standard logical use. If like me, you see more potential uses for the app once the basic setup has been completed, there is a lack of explanation of the other advanced checkboxes and required function code examples, etc. The support is excellent so not a problem but it would be nice for an in-depth helpdesk where the difference in timezone feedback is an issue.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/10/2019
Laurent C.
DSI
Imobiliárias, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/07/2020

"parfait pour notre usage"

Vantagens: l'adéquation avec nos besoins et surtout la réactivité et efficacité du support technique fourni

Desvantagens: assez complexe à appréhender au niveau de la création de certains template, mais encore une fois, ce fut largement compensé par l'excellent support

Resposta dos fornecedores

por Parseur em 17/07/2020

Thank you Laurent for this great review.
I hope we can keep up with your expectations and continue to delight you!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/07/2020
Stanislas A.
Fondateur
Imobiliárias, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 28/04/2020

"Very good tools for automation"

Vantagens: Very good to improve your customer relationship management ! PropriLib integrate it with Pipedrive and it's very useful !

Desvantagens: It's not so easy to use at the beginning.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 28/04/2020
Annie B.
Manager, Enterprise Data Logistics
Serviços financeiros, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/01/2020

"Great tool"

Comentários: I have been able to have a view of a very active group email box that i had never been able to see before, without a lot of manual manipulation.

Vantagens: I like that you can normalize data from all different kinds of formatting and different automated emails and you can easily export all parsed material in a multitude of methods.

Desvantagens: I would like to see more documentation on how to use the advanced features

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/01/2020