Conheça o Freshchat

O Freshchat é um software moderno de mensagens para equipes de vendas e relacionamento com o cliente conversarem com clientes atuais e clientes em potencial no site, em aplicativos móveis ou em páginas de mídia social. Um salto em relação ao antigo bate-papo, o Freshchat ajuda empresas e equipes a focarem em uma experiência de mensagens contínua e contextualizada. Com recursos como campanhas, robô de vendas, autoatendimento integrado e roteamento inteligente de mensagens, as expectativas são definidas e atendidas e as respostas às perguntas dos visitantes são mais inteligentes e rápidas.

Quem usa o Freshchat?

O mercado-alvo do Freshchat é composto por equipes de vendas, suporte ao cliente e marketing de SaaS (software como serviço) e empresas de comércio eletrônico com até 50 membros da equipe que usam o produto.

Freshchat Software - 1
Freshchat Software - 2
Freshchat Software - 3
Freshchat Software - 4
Freshchat Software - 5

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Freshchat

Freshchat

4,1 (95)
15,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
62
17
4,2 (95)
4,0 (95)
3,8 (95)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
No pricing found
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
25
11
4,8 (15 171)
4,7 (15 171)
4,3 (15 171)

Outras ótimas alternativas ao Freshchat

WhatsApp
Top rated features
Acesso para Celular
Bate-papo em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Pure Chat
Top rated features
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Histórico de transcrições/chat
Relatórios e análise de dados
Tidio
Top rated features
Bate-papo ao vivo
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Chatbot
Zoho SalesIQ
Top rated features
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Histórico de transcrições/chat
Relatórios e análise de dados
Conversational Cloud
Top rated features
No features have been rated by reviewers for this product.
tawk.to
Top rated features
Acesso para Celular
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Histórico de transcrições/chat
HappyFox Chat
Top rated features
Bate-papo ao vivo
Bate-papo proativo
Relatórios e análise de dados
Zoho Desk
Top rated features
Gestão de help desk
Gestão de tíquetes
Rastreamento de tíquetes de suporte
Drift
Top rated features
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Histórico de transcrições/chat
Reservas online

Avaliações do Freshchat

Pontuação média

Geral
4,1
Praticidade
4,2
Atendimento ao cliente
3,8
Recursos
4,0
Relação qualidade/preço
4,0

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
41%
4
37%
3
14%
2
4%
1
4%
Chetan
Chetan
Director, Índia
Usuário do LinkedIn Verificado
Roupa e moda, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Freshchat is the Great Customer Support Software

5,0 há 2 anos

Comentários: It was a good experience, but we always wanted an amazing experience.

Vantagens:

Freshchat is the nice customer support software to help customers with immediate response.

Desvantagens:

It's not full functioned, according to me, and have the higher prices as compare to deliverability.

Eliane
CEO, Camarões
Artes cênicas, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

the online messaging solution that improves the customer experience

5,0 mês passado Novo

Comentários: Overall, Freshchat is considered an effective online messaging tool that offers advanced features to enhance the customer experience. Users particularly appreciate the user interface's ease of use, advanced customization, and agent-to-agent conversation transfer features. In addition, integration with other software is often a benefit that users appreciate.However, some users have reported limitations in customization and costs when compared to other online messaging solutions. However, these issues can be outweighed by the benefits Freshchat offers, such as quality customer support, customization and advanced features.

Vantagens:

Ease of use: Freshchat is easy to use and has an intuitive user interface, allowing users to get started with online messaging quickly.Customization: The software allows for advanced messaging customization, allowing for the customization of messages, icons, colors and the overall appearance of the chat window.Advanced features: Freshchat has advanced features such as the ability to transfer conversations between different agents, the ability to see the full history of conversations with customers, the ability to send automated messages, and many other features.Integration with other software: Freshchat can be easily integrated with other software and platforms, such as customer relationship management (CRM) systems, email marketing tools, chatbot tools, and more.These and other features are often appreciated by Freshchat users

Desvantagens:

Customization Limitations: While Freshchat offers a great deal of flexibility in customizing the appearance of the chat window, some of the more advanced customization options may not be available.Cost: Freshchat can be relatively expensive compared to other online messaging solutions, especially

Arjun
Arjun
Programs Head, Índia
Usuário do LinkedIn Verificado
Gestão da educação, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Cheap and easy to use chat function for small organisations

3,0 há 2 meses

Comentários: It's been fine. Customer support was poor

Vantagens:

It has a very basic but good AI chat bot, covers most of the operational needs

Desvantagens:

The software does not provide a ticketing system, though their is an AI layer query management requires a desk

Amirullah
Amirullah
Product Specialist, Indonésia
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Freshchat is User-Friendly Apps

5,0 há 4 meses

Comentários: We are very happy with the features in Freshchat, starting from Segmentation and even the Advanced Automation feature which makes it easy for us to create reminders for each of our Agents.

Vantagens:

Omnichannel feature from all social media platforms such as Facebook, Instagram and also Google My Business

Desvantagens:

Integration with Tiktok as well as marketplaces in Indonesia such as Tokopedia, Shopee, Bilbi or Lazada

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

Chat solution for enterprises

4,0 há 2 semanas Novo

Vantagens:

The thing that I like about freshchat is the simplicity of the UI and its various automation options. I used it for a trial period and I liked the overall experience of it.

Desvantagens:

Despite having all the great features it does not offer a lot of customization in the free tier and it becomes expensive when you need more customization when compared with its competitors.