Quick Base

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da Quick Base

Quem usa o Quick Base?

Business problem solvers and IT leaders, looking to unleash the problem-solving power of everyone in their business to innovate every day.

Conheça o Quick Base

Quick Base empowers businesses to quickly turn ideas into applications that make them more efficient, informed, and productive. By using Quick Base, anyone regardless of technical background can quickly create business apps they can use and share with others. Find out why Quick Base is trusted by 6,000 companies, including half of the Fortune 100.

Quick Base - Informação

Quick Base

https://www.quickbase.com

Fundada em 1999

Quick Base - Preços

O Quick Base não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Quick Base a partir de 500,00 US$/mês.

Preço inicial

500,00 US$/mês

Detalhes de preços

Plans start at up to 50 custom apps and are fully customizable

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Quick Base

Ferramentas de Gestão de Projetos
Controle de horas e despesas
Controle de marcos
Ferramentas de colaboração
Gestão de carteira
Gestão de ideias
Gestão de orçamento
Gestão de recursos
Gráficos de Gantt
Metodologias ágeis (Agile)
Modelos personalizáveis
Métodos tradicionais
Portal do cliente
Quadro kanban
Seguimento do custo até a conclusão
Acesso para Celular
Controle de horas
Criar subtarefas
Ferramentas de colaboração
Gamificação
Gestão de tarefas recorrentes
Rastreamento de percentual de progressão
Relatórios e análise de dados
Visualização de Gantt/linha do tempo
Visualização de lista de tarefas
Visualização de planilhas
Visualização em tabela de tarefas
Agregação e publicação de dados
Automação dos processos comerciais
Desenvolvimento assistido por IA
Desenvolvimento colaborativo
Desenvolvimento de aplicativos web/mobile
Gerenciamento da implantação
Gestão de integrações
Gestão de iterações
Gestão de requisitos
Gestão do fluxo de trabalho
Modelagem visual
Modelos
Monitoramento do desempenho
Montagem com arrastar e soltar
Controle de fonte
Controles/permissões de acesso
Depuração
Desenvolvimento de aplicativos web
Desenvolvimento de software
Desenvolvimento móvel
Ferramentas de colaboração
Gerenciamento da implantação
Modelagem de dados
Plataforma no-code
Refatoração de código
Relatórios e análise de dados
Testes de compatibilidade
Acesso para Celular
Análise do desempenho
Backup e recuperação
Compatível com diversas linguagens de programação
Controles/permissões de acesso
Conversão do banco de dados
Migração de dados
NOSQL
Relacional
Replicação de dados
Virtualização
Banco de dados de funcionários
Comentários de 360 graus
Gestão da folha de pagamento
Gestão de benefícios
Gestão de indenizações
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão de tempo e comparecimento
Gestão do desempenho
Gestão do tempo livre
Incorporação
Perfil dos funcionários
Portal de autoatendimento
Seguimento dos candidatos
Acesso para Celular
Armazenamento de documentos
Cotizações e propostas
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de bate-papo interno
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Agendamento
Banco de dados do cliente
Compromissos recorrentes
Controle de estoque
Criação de ordem de serviço
Gestão de contratos
Gestão de expedição
Gestão de trabalhos
Gestão preventiva
Orçamentos/estimativas
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Assinatura eletrônica
Banco de dados de contatos
Cobrança e faturamento
Coleta de pagamento no campo
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Relógio de ponto online
Roteamento
Acesso offline
Acesso para Celular
CRM
Comercial
Edifícios residenciais
Empreiteiras
Estimativas
Geração de relatórios de incidentes
Gestão de contratos
Gestão de terceirização
Integração da contabilidade
Pedidos de mudanças
RFI e envios
Rastreamento de equipamentos
Rastreamento de orçamentos/Custos do trabalho
Acesso para Celular
Automação dos processos comerciais
Configuração do fluxo de trabalho
Controles/permissões de acesso
Editor gráfico de fluxo de trabalho
Gerenciamento de documentos
Gestão de calendários
Gestão de formulários
Gestão de tarefas
Integrações de terceiros
Painel personalizável
Plataforma no-code
Rastreamento de conformidade
Alertas/notificações
Automação dos processos comerciais
Colaboração
Controles/permissões de acesso
Gestão das regras comerciais
Gestão virtual do fluxo de trabalho
Mapeamento de processos
Modelagem de processos & Design
Rastreamento de mudanças do processo
Arrastar e soltar
Criação e design de formulários
Ferramentas de colaboração
Gerenciamento da implantação
Gestão de iterações
Gestão do fluxo de trabalho
Modelagem visual
Modelos pré-definidos de aplicativos
Plataforma no-code
Testes de compatibilidade
CRM
Cobrança e faturamento
Contabilidade fiduciária
Controle de horas
Gerenciamento de documentos
Gerenciamento de e-mails
Gestão de calendários
Gestão de conflitos
Gestão de contratos
Gestão de processos judiciais
Gestão de tarefas
Portal do cliente
Acesso remoto
Assinatura eletrônica
Bate-papo ao vivo
Chat com vídeo
Colaboração
Conferência virtual
Gerenciamento de reuniões
Gestão de tarefas
Monitoramento da atividade dos funcionários
Rastreamento de fuso horário
Softphone
Suporte remoto

Quick Base - Avaliações

Exibindo 5 de 208 avaliações

Geral
4,5/5
Praticidade
4,1/5
Atendimento ao cliente
4,3/5
Recursos
4,2/5
Relação qualidade/preço
4,1/5
George K.
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 22/02/2016

"Quickbase: the the missing link between applications and and business owners"

Comentários: I have used Quickbase for about 2 years now, and I have needed to create the application for my company from scratch.
After having dabbled with the likes of designing a SQL or Access database, to creating a seemingly easier FileMaker application, Quickbase ended up winning those, hands down.
From a UI/UX perspective, Quickbase is a very intuitive products. You will immediately notice the attention to detail in designing this product the very first time you run into an error in a formula, or any design element. All feedback from the application is so detailed to the point where it practically resolves the issue for you. No other application has ever done that for me. Furthermore, it allows even a non-technical user create fairly complex applications that are far from achievable using a normal database product. Even if you are looking to create certain more advanced functionality in Quickbase, for instance, interacting with other applications via the API, you have native connectors within Quickbase which is constantly growing, and you can use applications like Zapier to further than integration without requiring any programming knowledge. I can write about the benefits of this application for pages, but, I will just say that, if you are drowning in Excel sheets to run your business, and have no way to link your data in an elegant way, do yourself a favor, and check out Quickbase for this purpose.

Vantagens: - Easy of use (Great UI/UX)
- Flexible Interface
- Scalable
- Supports a full API for integration to virtually any other application
- Allows for scaling to a multi-user application, allowing for complex workflows to match business process.
- It's a mature product, which means that you would hard pressed to ask a question that hasn't already been answered by one of the Quickbase geniuses in the community forums.
- The community support is fantastic, and their support is very quick and efficient.

Desvantagens: - Reports are not easily formattable. So, if you want to send out reports to your clients, or internally within the company, you would have to resort to 3rd party tools to allow for such functionality.
I'm hoping that Quickbase will work on this particular aspect of their reporting in future releases.

Resposta dos fornecedores

por QuickBase em 23/02/2016

Thanks for the fantastic review, George! Glad to hear QuickBase is working for you and your organization. We are always working to enhance QuickBase -- including updating our reporting options -- so please stay tuned for great new features in the future!

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 22/02/2016
Avaliador Verificado
PM
Serviços de informação, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/05/2020

"Great platform. Young but with lots of potential. "

Comentários: Overall great. Excited to see where they take the platform. Great company.

Vantagens: Their premise of citizen development is spot on and what is needed right now by businesses. SFDC is too restrictive technologically and the price tag is prohibitive. Quick Base allows businesses to be agile and build either applications for the long term or ad hoc apps for short term use. Customer support is extremely responsive and helpful. Amazing. They have a good grasp on customer needs and build them into their roadmap. They recently added Pipelines, for instance.

Desvantagens: They also do not have a native generic Sync to OBCD databases. They recently rolled out Sandbox functionality but there is still no dev environment - the sandbox is the dev environment. QB also disallows scheduled automations of table to table copies if you have Sandbox enabled. Big problem! Cannot remove the default "Create New App" link that everyone sees when logging in the homepage. This means every new user clicks it, and admins get a million notifications of "Joe wants permissions to create apps" from every new user.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/05/2020
Abe G.
CEO
Serviços financeiros, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 15/05/2020

"Disturbing Relationship with a company that should be there for your success"

Comentários: In the begining, we started using the app. everything was great until about a year in. im not happy and for the investment, take my advise, SPEND the Extra money and just use Salesforce they arent the best platform for no good reasons. we have already started using Salesforce and have befitted from the switch Greatly.

Vantagens: This App is basically an excel sheet on steroids.

Desvantagens: The app takes you through multiple steps to save, add or edit an app page. When it comes to process, this app will make you click "Edit" then once you enter your data you have to click "save". The "premier" users or platinum users is ok but when you try to speak to them, all you get is "good luck going else where" . The fact is, they will lure you in, but lets face it. once you move your database in, they count on you not moving it out.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 15/05/2020
Avaliador Verificado
Program/Project Analyst III
Serviços e tecnologia da informação, 10 001+ funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/04/2020

"Quickbase is highly customizable "

Comentários: Quickbase is a good platform for mass creation of work orders or tasks, reporting on high levels and tracking work orders.

Vantagens: This software can be customized for your companies specific needs, can generate work orders and dispatch them, can be accessed via mobile app or web browser and has completely customizable reporting.

Desvantagens: Unlike other work order generating platforms, this does not have a chat feature for the person work orders are dispatched to and the dispatcher integrated within the system.

Resposta dos fornecedores

por Intuit em 15/04/2020

It's rewarding for us to hear about your experience with QuickBooks. Helping you get the job done so you can spend more time doing what you love is what we're here for. Wishing you a year filled with success! -Hannah, The QuickBooks Team.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/04/2020
Avaliador Verificado
Senior Associate - IT Audit
Contabilidade, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/11/2019

"A Lot of Functionality and Options when Building on top of QB"

Comentários: Has truly been excellent the majority of the time. Minor hiccups, like anything, along the way, but now we have a good plethora of applications and functionalities spread across a growing company and QB has adapted well and increased their response time with any issues identified. It has been a while since any sort of major incident has come up.

Vantagens: The flexibility, ability to query reports on demand, employee tracking, internal applications that are able to be built off QB, along with many other internal applications. Able to easily code alerting to employees based on alerts, allow them to manage assignments and tasks, keep track of their projects and schedule, and ultimately save our company money.

Desvantagens: Reliability on services is sometimes difficult. If something breaks, you will need to understand what is broken and alert Quickbase. There is only so much you can troubleshoot before waiting on QB.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/11/2019