Quick Base

Quem usa o Quick Base?

Solucionadores de problemas de negócios e líderes de TI que buscam liberar o poder de resolução de problemas de todos em sua empresa para inovar todos os dias.

Conheça o Quick Base

O Quick Base permite que as empresas transformem ideias em aplicativos que as tornam mais eficientes, informadas e produtivas. Ao usar o Quick Base, qualquer pessoa, independentemente da formação técnica, pode criar rapidamente aplicativos de negócios para usar e compartilhar. Descubra por que 6.000 empresas confiam no Quick Base, incluindo metade das empresas listadas na Fortune 100.

Quick Base - Informação

Quick Base

https://www.quickbase.com

Fundada em 1999

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Webinars
  • Documentos
Quick Base - Vídeo
Play
-thumb

Quick Base - Visão geral de preços

O Quick Base não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Quick Base a partir de 500,00 US$/mês.


Preço inicial

500,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Recursos do Quick Base

  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Ferramentas de colaboração
  • Gestão de carteira
  • Gestão de ideias
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de recursos
  • Gráficos de Gantt
  • Metodologias ágeis (Agile)
  • Modelos personalizáveis
  • Métodos tradicionais
  • Portal do cliente
  • Quadro kanban
  • Seguimento do custo até a conclusão

Ver lista completa de Ferramentas de Gestão de Projetos

  • Acesso para Celular
  • Controle de horas
  • Criar subtarefas
  • Ferramentas de colaboração
  • Gamificação
  • Gestão de tarefas recorrentes
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Relatórios e análise de dados
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Visualização de lista de tarefas
  • Visualização de planilhas
  • Visualização em tabela de tarefas

Ver lista completa de Ferramentas de Gestão de Tarefas

  • Agregação e publicação de dados
  • Automação dos processos comerciais
  • Desenvolvimento assistido por IA
  • Desenvolvimento colaborativo
  • Desenvolvimento de aplicativos web/mobile
  • Gerenciamento da implantação
  • Gestão de integrações
  • Gestão de iterações
  • Gestão de requisitos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Modelagem visual
  • Modelos
  • Monitoramento do desempenho
  • Montagem com arrastar e soltar

Ver lista completa de Plataformas de Desenvolvimento Low-Code

  • Controle de fonte
  • Controles/permissões de acesso
  • Depuração
  • Desenvolvimento de aplicativos web
  • Desenvolvimento de software
  • Desenvolvimento móvel
  • Ferramentas de colaboração
  • Gerenciamento da implantação
  • Modelagem de dados
  • Plataforma no-code
  • Refatoração de código
  • Relatórios e análise de dados
  • Testes de compatibilidade

Ver lista completa de Programas para Desenvolver Aplicativos

  • Acesso para Celular
  • Análise do desempenho
  • Backup e recuperação
  • Compatível com diversas linguagens de programação
  • Controles/permissões de acesso
  • Conversão do banco de dados
  • Migração de dados
  • NOSQL
  • Relacional
  • Replicação de dados
  • Virtualização

Ver lista completa de Sistemas de Gestão de Base de Dados

  • Banco de dados de funcionários
  • Comentários de 360 graus
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de benefícios
  • Gestão de indenizações
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão de tempo e comparecimento
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do tempo livre
  • Incorporação
  • Perfil dos funcionários
  • Portal de autoatendimento
  • Seguimento dos candidatos

Ver lista completa de Sistemas de Recursos Humanos

  • Acesso para Celular
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Geração de leads
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM

  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Assinatura eletrônica
  • Banco de dados de contatos
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Relógio de ponto online
  • Roteamento

Ver lista completa de Software FSM (Gerenciamento de Serviços de Campo)

  • Agendamento
  • Banco de dados do cliente
  • Compromissos recorrentes
  • Controle de estoque
  • Criação de ordem de serviço
  • Gestão de contratos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão preventiva
  • Orçamentos/estimativas
  • Roteamento

Ver lista completa de Software de Encomenda de Serviço

  • CRM
  • Cobrança e faturamento
  • Contabilidade fiduciária
  • Controle de horas
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de calendários
  • Gestão de conflitos
  • Gestão de contratos
  • Gestão de processos judiciais
  • Gestão de tarefas
  • Portal do cliente

Ver lista completa de Software de Gestão Jurídica

  • Acesso offline
  • Acesso para Celular
  • CRM
  • Comercial
  • Edifícios residenciais
  • Empreiteiras
  • Estimativas
  • Geração de relatórios de incidentes
  • Gestão de contratos
  • Gestão de terceirização
  • Integração da contabilidade
  • Pedidos de mudanças
  • RFI e envios
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de orçamentos/Custos do trabalho

Ver lista completa de Software de Gestão de Construção Civil

  • Acesso para Celular
  • Automação dos processos comerciais
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controles/permissões de acesso
  • Editor gráfico de fluxo de trabalho
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de formulários
  • Gestão de tarefas
  • Integrações de terceiros
  • Painel personalizável
  • Plataforma no-code
  • Rastreamento de conformidade

Ver lista completa de Software de Gestão de Fluxo de Trabalho

  • Gestão de empreiteiras
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão de tempo e comparecimento
  • Gestão do ciclo de vida do funcionário
  • Indicadores de desempenho
  • Mão de obra variável
  • Orçamentos/Previsões
  • Planejamento de pessoal
  • Previsão de trabalho
  • Rastreamento de habilidades

Ver lista completa de Software de Gestão de Mão de Obra

  • Alertas/notificações
  • Automação dos processos comerciais
  • Colaboração
  • Controles/permissões de acesso
  • Gestão das regras comerciais
  • Gestão virtual do fluxo de trabalho
  • Mapeamento de processos
  • Modelagem de processos & Design
  • Rastreamento de mudanças do processo

Ver lista completa de Software de Gestão de Processos de Negócios

  • Arrastar e soltar
  • Criação e design de formulários
  • Ferramentas de colaboração
  • Gerenciamento da implantação
  • Gestão de iterações
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Modelagem visual
  • Modelos pré-definidos de aplicativos
  • Plataforma no-code
  • Testes de compatibilidade

Ver lista completa de Software para Desenvolvimento de Aplicativos

  • Acesso remoto
  • Assinatura eletrônica
  • Bate-papo ao vivo
  • Chat com vídeo
  • Colaboração
  • Conferência virtual
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de tarefas
  • Monitoramento da atividade dos funcionários
  • Rastreamento de fuso horário
  • Softphone
  • Suporte remoto

Ver lista completa de Software para Trabalho Remoto

Quick Base - Alternativas

Mais alternativas ao Quick Base

Quick Base - Avaliações

Exibindo 5 de 214 avaliações

Geral
4,5/5
Praticidade
4,1/5
Atendimento ao cliente
4,3/5
Recursos
4,3/5
Relação qualidade/preço
4,1/5
George K.
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 22/02/2016

"Quickbase: the the missing link between applications and and business owners"

Comentários: I have used Quickbase for about 2 years now, and I have needed to create the application for my company from scratch.
After having dabbled with the likes of designing a SQL or Access database, to creating a seemingly easier FileMaker application, Quickbase ended up winning those, hands down.
From a UI/UX perspective, Quickbase is a very intuitive products. You will immediately notice the attention to detail in designing this product the very first time you run into an error in a formula, or any design element. All feedback from the application is so detailed to the point where it practically resolves the issue for you. No other application has ever done that for me. Furthermore, it allows even a non-technical user create fairly complex applications that are far from achievable using a normal database product. Even if you are looking to create certain more advanced functionality in Quickbase, for instance, interacting with other applications via the API, you have native connectors within Quickbase which is constantly growing, and you can use applications like Zapier to further than integration without requiring any programming knowledge. I can write about the benefits of this application for pages, but, I will just say that, if you are drowning in Excel sheets to run your business, and have no way to link your data in an elegant way, do yourself a favor, and check out Quickbase for this purpose.

Vantagens: - Easy of use (Great UI/UX)
- Flexible Interface
- Scalable
- Supports a full API for integration to virtually any other application
- Allows for scaling to a multi-user application, allowing for complex workflows to match business process.
- It's a mature product, which means that you would hard pressed to ask a question that hasn't already been answered by one of the Quickbase geniuses in the community forums.
- The community support is fantastic, and their support is very quick and efficient.

Desvantagens: - Reports are not easily formattable. So, if you want to send out reports to your clients, or internally within the company, you would have to resort to 3rd party tools to allow for such functionality.
I'm hoping that Quickbase will work on this particular aspect of their reporting in future releases.

Resposta dos fornecedores

por QuickBase em 23/02/2016

Thanks for the fantastic review, George! Glad to hear QuickBase is working for you and your organization. We are always working to enhance QuickBase -- including updating our reporting options -- so please stay tuned for great new features in the future!

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 22/02/2016
Avaliador Verificado
Monograph Cataloging Technician
Educação superior, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/07/2020

"Great for small teams!"

Comentários: I would not recommend this to anyone not dealing with complex, or repetitive, data flow. There are better, simpler programs for it. I use it to track thousands of tiny, moving bits of information, and while I wouldn't say it's perfect -- it does a darn good job. QuickBase isn't that intuitive, but after a few weeks of loose training, it's still one of the better options and I found it reasonably easy to explore.

Vantagens: -It is highly customizable! You can add and remove features relatively easily.
-Apps can be set to not be available to all employees -- which is useful for both security, as well as efficiency. I like not having to browse 99 tabs to find the one I need.
-Online usage, nice for both in office and out of office work.
-Data entry and updating are simple and straightforward, which makes training somewhat quick.
-Broadly applicable across numerous industries, I've found it extremely useful for many different information communicating and recording purposes.

Desvantagens: -To really make the most of QuickBase, there needs to be someone with high technology literacy to set everything up and troubleshoot. It can be used simply, but only if your needs are simple, and Quickbase will probably be more than you need if you're just looking for sales tracking or similar.
-Though not difficult, adding new data points can be extremely time consuming. In a small workplace, it really does matter if someone needs to spend several days entering data into the same forms, hundreds of times, across different apps. Obviously, this will vary depending on what the needs are.
-It takes a lot of clicks to get somewhere. A minor issue really, but I find it irritating to have to 10 things to get what I want because the search function isn't particularly sensitive.

Resposta dos fornecedores

por Intuit em 06/08/2020

Thank you for taking the time to share your thoughts with us. Customer feedback is highly encouraged as it allows us to bring your suggestions to life. We highly recommend that you take a look at the QuickBooks Blog. (https://intuit.me/2L2zqTv) This is where the latest product news is released. Wishing you a fantastic business year! -Hannah, The QuickBooks Team.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/07/2020
Abe G.
CEO
Serviços financeiros, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 15/05/2020

"Disturbing Relationship with a company that should be there for your success"

Comentários: In the begining, we started using the app. everything was great until about a year in. im not happy and for the investment, take my advise, SPEND the Extra money and just use Salesforce they arent the best platform for no good reasons. we have already started using Salesforce and have befitted from the switch Greatly.

Vantagens: This App is basically an excel sheet on steroids.

Desvantagens: The app takes you through multiple steps to save, add or edit an app page. When it comes to process, this app will make you click "Edit" then once you enter your data you have to click "save". The "premier" users or platinum users is ok but when you try to speak to them, all you get is "good luck going else where" . The fact is, they will lure you in, but lets face it. once you move your database in, they count on you not moving it out.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 15/05/2020
Norman W.
Training Specialist
Indústria farmacêutica, 10 000+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/08/2020

"Our main project management tool"

Vantagens: - Users can be taught how to use main features in short period of time.
- Graphical interface gives good reporting of metrics.
- Easy to use as a ticketing and request tool for interactions with clients.
- Easy to find/locate previous tickets for prior projects and work.
- Ability to make sub-tasks of a projects allows work to be split up and assigned.

Desvantagens: - Inability to take more the three attachments for a particular project seems space limiting for larger endeavors.
- Limited number of user licenses means only certain people can use/create tickets.

Resposta dos fornecedores

por Intuit em 20/08/2020

Hey there, Norman!
We'd like to thank you for taking the time and leaving us a review. We'd be happy to submit your feedback to our developers. Most of the updates and features we roll out come directly from our community. You can keep up to date with the new additions to QuickBooks by visiting our blog: (https://quickbooks.intuit.com/blog/). We also recommend visiting our community page for tips, answers to commonly asked questions/support and more: (community.intuit.com).
We hope you have an amazing day!
-Jay, The QuickBooks Team.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/08/2020
Avaliador Verificado
Program/Project Analyst III
Serviços e tecnologia da informação, 10 000+ funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/04/2020

"Quickbase is highly customizable"

Comentários: Quickbase is a good platform for mass creation of work orders or tasks, reporting on high levels and tracking work orders.

Vantagens: This software can be customized for your companies specific needs, can generate work orders and dispatch them, can be accessed via mobile app or web browser and has completely customizable reporting.

Desvantagens: Unlike other work order generating platforms, this does not have a chat feature for the person work orders are dispatched to and the dispatcher integrated within the system.

Resposta dos fornecedores

por Quick Base em 15/07/2020

It's rewarding for us to hear about your experience with QuickBase. Helping you get the job done so you can spend more time doing what you love is what we're here for. Wishing you a year filled with success! - The QuickBase Team.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/04/2020