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Conheça Oracle PeopleSoft

Sistema abrangente para gestão de ativos dispersos de TI. Integra-se a sistemas Oracle de CRM e financeiros para helpdesk de TI.

Quem usa Oracle PeopleSoft?

O PeopleSoft pode atender a empresas, empresas privadas, entidades governamentais ou instituições acadêmicas.

Oracle PeopleSoft Software - 1
Oracle PeopleSoft Software - 2

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Oracle PeopleSoft

Oracle PeopleSoft

4,1 (276)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
8
Nenhuma integração encontrada
3,8 (276)
3,7 (276)
3,9 (276)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
6,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
15
89
4,3 (18 987)
4,6 (18 987)
4,3 (18 987)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Oracle PeopleSoft

Microsoft Excel
Melhores recursos
Acesso offline
Ferramentas de colaboração
Importação/exportação de dados
Ellucian Banner
Melhores recursos
Conciliação bancária
Importação/exportação de dados
Orçamentos/Previsões
SAP SuccessFactors HXM Suite
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Gestão de avaliação de desempenho
Rastreamento de vagas e licenças
Workday HCM
Melhores recursos
Controle de horas
Depósito direto
Portal do funcionário
Asset Panda
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gestão de estoques
Rastreamento de recursos
UpKeep
Melhores recursos
Controle de estoque
Gestão de calendários
Gestão de pedidos de trabalho
JIRA Service Management
Melhores recursos
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tarefas
Gestão de tíquetes
Freshservice
Melhores recursos
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de incidentes
Gestão de tíquetes
SolarWinds Service Desk
Melhores recursos
Alertas/Escalonamento
Controles/permissões de acesso
Real-Time Notifications

Avaliações do Oracle PeopleSoft

Pontuação média

Geral
4,1
Praticidade
3,8
Atendimento ao cliente
3,9
Recursos
4,0
Relação qualidade/preço
3,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
36%
4
39%
3
21%
2
3%
1
0%
Christina
Christina
Research Scientist
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 201 - 500 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Functional but slow and clunky

4,0 há 3 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Leandro
Leandro
Atendente, Brasil
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Oracle era bom

5,0 há 3 anos

Vantagens:

A Oracle como um todo era bom, pratico, acessível, bem detalhado e com seu site bem simples e de fácil acesso.

Desvantagens:

Atualmente está muito desorganizado, praticamente tudo é cobrado, e com valores realmente absurdos, este foi um dos motivos para que eu abandona-se minha pratica de programação em java, uma vez q a oracle detém direitos sobre algumas ferramentas essenciais para programar em java.

Blanca
Blanca
Especialista de RRHH, Venezuela
Usuário do LinkedIn Verificado
Automotivo, 1 001 - 5 000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

People Soft

5,0 há 6 anos

Comentários: My experience has been excellent with Oracle to fulfill the functions related to the tasks I perform daily, in this system I get information that my supervisor asks me, useful information to accomplish tasks assigned by other departments, income movements and expenditures among other assignments .

Vantagens:

The Oracle system is an excellent tool to comply with organizational processes. It is very important to keep the organizational structure in order and to ensure that when making a movement within the structure the changes are made as accurately as possible without affecting the business in any way.

Desvantagens:

I do not consider that the Oracle system has disadvantages, it is necessary to have an administrator who knows the regulations so that no changes are made without authorization. It is a system that allows you to do everything related to the entry and exit of personnel as well as all the movements of promotions and transfers.

Anthony
HRBP, EUA
Hospitais e Saúde, 10 000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Peoplesoft Review

5,0 há 8 meses

Vantagens:

It was easy to use and an HRMS system. It was straight forward.

Desvantagens:

Right now it seems Peoplesoft is outdated. Systems like Workday is the state of the art now.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Gestão da educação, 10 000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Oracle PeopleSoft: Leaving More to Be Desired

3,0 há 5 anos

Comentários: We do have to create our own database to store student enrollment data and license information, as PeopleSoft does not allow for this function. I have seen the capabilities of StarFish and as far as reach out or mass communication I do think that Peoplesoft if far behind in this area. My wish list would include more customization features with patch updates, or the ability to have unique users create their own dashboard areas and customize what they see for students, as the general information can mean multiple pages of digging through things to find the one piece of data you may need.

Vantagens:

I think the range of what this software can accomplish in a university setting does encompass a good amount of things. For example, as a current advisor using this software to do things such as student checks and advising notes, but knowing that our HR systems can be supported by this too, is interesting. This software does allow for reporting data to be pulled into excel documents which I appreciate, as there are not too many steps or manipulation that needs to be done. For example, using the query viewer functions we can pull reports to look at profiles or enrollment.

Desvantagens:

Student groups and terms can sometimes make it difficult to look at a wide variety of data. One of the harder functions about the query viewer is that when we pull reports, while easy to pull...we have to establish terms that we are looking at, or set up perimeters for student group data to be pulled appropriately. We have had to work quite closely with our OIT team to get this done, and when we do pull reports we are only able to pull one term at a time, and then re-open the query viewer and then pull another report with another term date which can be a pain. The lack of customization in certain areas can be frustrating as well. I do wish the advising areas we use in the system had more room for departments to customize to their standards. But to comply with the university standards we must have one set office that can determine what we do as far as making note areas unique, for example.

Jared
Jared
HRIS Manager, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 1 001 - 5 000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Good Product with Lots of Features But Difficult to Maintain

4,0 há 5 anos

Comentários: A very good tool, that was feature rich and allowed you to build custom business process, but you could you shoot yourself in the foot with the customization, and get stuck doing custom processes.

Vantagens:

I like how customizable the tool is to match whatever business process you have. It has strong reporting capabilities and can handle very complex process.

Desvantagens:

With the customization we had to do lots of regression testing when new updates came out. Sometimes this broke our customization and required much more work.