Quem usa o WorkforceNow?

O ADP Workforce Now atende a clientes em quase todos os setores que buscam gerir suas necessidades de gerenciamento de capital humano em RH, folha de pagamento, benefícios, talentos, horas e mão de obra, análises e muito mais.

Conheça o WorkforceNow

Economize tempo e dinheiro e tenha tranquilidade com o ADP Workforce Now, a solução de gerenciamento de capital humano fácil de usar e completa para empresas com mais de 50 funcionários. Construído do zero com um único banco de dados, o ADP Workforce Now totalmente integrado oferece recursos humanos, folha de pagamento, benefícios, gestão de talentos, gestão de mão de obra e horas, conformidade e análise de RH. O Workforce Now também se integra de maneira simples e segura a outros aplicativos de RH e negócios.

WorkforceNow - Informação

ADP

https://www.adp.com

Fundada em 1949

WorkforceNow - Preços

O WorkforceNow não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do WorkforceNow

Sistemas de Recursos Humanos
Banco de dados de funcionários
Comentários de 360 graus
Gestão da folha de pagamento
Gestão de benefícios
Gestão de indenizações
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão de tempo e comparecimento
Gestão do desempenho
Gestão do tempo livre
Incorporação
Perfil dos funcionários
Portal de autoatendimento
Seguimento dos candidatos
Acompanhamento contínuo do desempenho
Autoavaliações
Avaliação de pares
Avaliações de habilidades
Comentários de 360 graus
Escalas de classificação personalizada
Gestão de indenizações
Medidas de performance ponderadas
Modelos personalizáveis
Monitoramento dos ciclos de revisão
Planos de desenvolvimento individual
Portal de autoatendimento
Gestão de empreiteiras
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão de tempo e comparecimento
Gestão do ciclo de vida do funcionário
Indicadores de desempenho
Mão de obra variável
Orçamentos/Previsões
Planejamento de pessoal
Previsão de trabalho
Rastreamento de habilidades
Agendamento de entrevistas
Análise de currículos
Avaliações
Divulgação de ofertas de trabalho
Empresas de recrutamento
Gestão do fluxo de trabalho
Incorporação
Pesquisa de currículos
Portal de autoatendimento
RH interno
Rastreamento de candidatos
Triagem de antecedentes

WorkforceNow - Avaliações

Exibindo 5 de 4360 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,2/5
Atendimento ao cliente
4,1/5
Recursos
4,3/5
Relação qualidade/preço
4,1/5
Shilleah S.
Sales and Marketing Manager
Serviços ao consumidor, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/12/2019

"Love this for our company payroll!"

Comentários: Quick and efficient now that all of our employees information is imported over. Great feedback from our employees with the online login and viewing of past checks, paid time off, etc.

Vantagens: It is easy to access, and store/add data from week to week. It is implemented well for our technicians and sales agents to log in online and view all their payroll information.

Desvantagens: There was a bit of a learning curve at first, and did take some time to learn and import all our previous payroll information.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/12/2019
Sherri A.
Senior HR Business Partner
Bancos, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/02/2020

"It's come a long way"

Comentários: We enjoy having the functionality and time savings it brings to our organization. I look forward to future upgrades to the reporting and performance review features.

Vantagens: We have used ADP for over 10 years. It has come a long way in the functionality. They have a good system for open enrollment, policy acknowledgements, W4 reporting, benefit tracking. I like the historical information. We recently added Doc Cloud and have enjoyed having all the documents in one place.

Desvantagens: The reporting feature needs some work. They information is in the system, but the reports to pull the information aren't very user friendly. For example, their gross pay report is wonderful, but there isn't a report to pull that breaks down what categories the information came from. The performance review feature doesn't allow for customization to add forms. Also, when they make upgrades, they don't recognize the affect it will have on other parts of the software.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/02/2020
Linda W.
Transaction Specialist Management
Imobiliárias, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/05/2020

"Best Way to keep Time"

Comentários: We use this to keep track of our shift and PTO. I really enjoyed the PTO system, made it so convenient to plan vacations with the calendar PTO estimator.

Vantagens: ADP responded quickly and updated the information just as quickly. Very user friendly, plus clear instruction on how to perform task.

Desvantagens: I can't think of anything I disliked about ADP. It was always working and fast to update. Easy to use without any training.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/05/2020
Victoria N.
HR Generalist
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/01/2020

"Has Potential to be Great, Makes Life Easier"

Comentários: Overall, like I said originally, this system does make life easier despite my many gripes. The user experience needs to be improved, and broken features should have a higher urgency to be fixed. I would recommend the product from a cost perspective if you are in the market for a PEO, but be patient. We considered Ultimate Software but the price was daunting. You get what you pay for.

Vantagens: Despite my less than stellar rating, this software does make life easier. I can't speak for the submitting of payroll aspect of the site (HR Professional myself), but I know that looking up payroll information, and having it available right away, is extremely helpful and organized. Your reps will alert you of any passed legislation that requires your business to take action. The learning platform allows employees in certain states to take classes when required (i.e. prevention of sexual harassment courses that are now required). You can report on essentially anything; there are pre-loaded reports in the system and you have the ability to create any number of custom reports. Making employee information updates , employment related and personal, is relatively easy and painless. Adding a new employee is a breeze, as is processing a termination. With this partnership, handbook builder is free and ordering the 5 in 1 posters is free for federal and all states. We do not use the system for PTO or document management so I cannot speak to that.

Desvantagens: The ADP WFN site is getting better. The My Learning platform is terrible, I should note there have been improvements, but overall this site has a terrible user experience. We've had too many issues to count with employees finishing courses only for progress to be deleted. When writing the support team, sometimes it takes a full month to get resolution. The rehiring process has changed and now, in my opinion, it doesn't make much sense and they don't make it easy. Our business partners/reps are very personable, but requests require multiple follow ups before any resolution is found. There has been a lot of turnaround as well. In one year, we've received 4-5 different reps. The custom report builder is terrible, not user friendly. As a company, we have had many issues that effect our employees (W2 issues, benefits issues) and that does not sit well with anyone. Employees are constantly complaining that the system is terrible. Take that with a grain of salt, we know some people generally like to complain and can never be fully happy, HOWEVER, some claims are definitely founded. If I had to pick my ultimate least favorite thing about the system itself it would be the Compass/Task Manager on the home screen. Our rep has openly admitted that this feature does not work (no ETA on resolution from the IT team there) and we constantly have multiple urgent requests open from i9 required to be filled out to terms with missing documentation, all not true.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/01/2020
Calvina H.
Accounting
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 20/03/2020

"Great software for Payroll and HR"

Comentários: My overall experience so far has been great. No big complaint

Vantagens: Its easy to work around and understand each feature. The reporting is a great tool and the customer service support we get from ADP is great.

Desvantagens: I wish they can make it to where we as the Administrator can login as an employees and see what they see when they call to ask a questions.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 20/03/2020