Quem usa o Freshworks CRM?

Com o Freshsales CRM, as empresas podem atrair, engajar, fechar e fomentar os leads. Você não precisa mais de um CRM e outras cinco ferramentas para administrar os negócios. O Freshsales CRM faz tudo sozinho.

Conheça o Freshworks CRM

O Freshsales é um software de CRM de vendas da Freshworks. Com uma interface do usuário altamente intuitiva e um poderoso conjunto de recursos, incluindo lead scoring baseado em inteligência artificial, fluxo visual de negócios e automação inteligente de fluxo de trabalho, o Freshsales oferece às empresas tudo de que elas precisam para gerenciar as vendas em um pacote descomplicado. O Freshsales tem a confiança de mais de 15.000 empresas de mais de 80 países. Algumas empresas que usam o Freshsales incluem Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University e WallyPark.

Freshworks CRM - Informação

Freshworks

https://www.freshworks.com/freshsales-crm/

Fundada em 2011

Freshworks CRM - Vídeo
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Freshworks CRM - Visão geral de preços

See pricing plans

O Freshworks CRM possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Freshworks CRM a partir de 12,00 US$/mês.


Preço inicial

12,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Freshworks CRM deployment and support

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do Freshworks CRM

  • Análise de dados/Rastreamento do ROI
  • CTAs personalizáveis
  • Campanhas gota a gota
  • Conteúdo dinâmico
  • Inteligência de vendas
  • Lead Scoring
  • Marketing de pesquisa
  • Marketing social
  • Páginas de início/formulários web
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Segmentação
  • Testes A/B

Ver lista completa de Ferramentas de Automação de Marketing

  • Biblioteca de imagens
  • Campanhas gota a gota
  • Conformidade com CAN SPAM
  • Conteúdo dinâmico
  • E-mail otimizados para celulares
  • E-mails acionados por eventos
  • Editor de e-mail de WYSIWYG
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão de assinantes
  • Gestão de modelos
  • Pesquisas do cliente
  • Páginas de início/formulários web
  • Relatórios e análise de dados
  • Respondedores automáticos
  • Testes A/B

Ver lista completa de Ferramentas de Email Marketing

  • Cobrança e faturamento
  • Contabilidade fiduciária
  • Controle de despesas
  • Controle de horas
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de Emails
  • Gestão de calendários
  • Gestão de clientes
  • Gestão de conflitos
  • Gestão de contratos
  • Gestão de processos recursórios
  • Gestão de tarefas
  • Notas de caso

Ver lista completa de Ferramentas de Gestão de Casos Jurídicos

  • Banco de dados do cliente
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de canais
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de comissões
  • Gestão de contratos
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão territorial
  • Indicadores de desempenho
  • Marketing por e-mail
  • Previsão de vendas
  • Rastreamento de recomendações

Ver lista completa de Sistemas de Automação de Vendas

  • Acesso para Celular
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Geração de leads
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM

  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Catalogação e categorização
  • Controle de respostas por e-mail
  • Gestão do conhecimento
  • Indicadores de desempenho
  • Pesquisa
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento do suporte ao cliente

Ver lista completa de Software CRM Online

  • Alertas da conta
  • Controle de despesas
  • Gestão de leads
  • Gestão de marketing
  • Gestão de recursos
  • Gestão territorial
  • Rastreamento de domicílios
  • Rastreamento de influências
  • Rastreamento de relacionamentos
  • Tarefas de equipes

Ver lista completa de Software de CRM Financeiro

  • Alertas de imóveis
  • Correspondência de cliente e imóveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de CRM para Imobiliárias

  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de Gestão de Contatos

  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação de leads

Ver lista completa de Software de Gestão de Leads

  • Para vendas
  • Análise de dados de elementos
  • Análise de dados do site
  • Gráficos radiais
  • Mapas dinâmicos
  • Mapas incorporáveis
  • Mapeamento comportamental
  • Mapeamento territorial
  • Painel
  • Para ciência

Ver lista completa de Software de Mapa de Calor

  • Gestão de campanhas
  • Gestão de equipes
  • Notificações por eventos
  • Rastreamento da localização
  • Segmentação do público
  • Testes A/B

Ver lista completa de Software de Rastreamento de Email

  • Agendamento de testes
  • Análise de relevância estatística
  • Análise do funil de vendas
  • Editor visual
  • Mapas térmicos
  • Páginas de início e formulários web
  • Questionários
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação por público
  • Testes A/B
  • Testes multivariados

Ver lista completa de Software de Testes AB

  • Captura de leads
  • Discagem automática
  • Distribuição de leads
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de dados
  • Gestão de listas de chamadas
  • Gestão do desempenho
  • Gravação de chamadas
  • Lead Scoring
  • Painel

Ver lista completa de Software para Vendas Internas

Freshworks CRM - Alternativas

Mais alternativas ao Freshworks CRM

Freshworks CRM - Avaliações

Read all reviews

Overall rating

4,6/5

Average score

Praticidade 4,5
Atendimento ao cliente 4,6
Recursos 4,5
Relação qualidade/preço 4,6

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Escreva uma avaliação!
Paul W.
Chief Product Officer
Software, 11-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/01/2019

"Easy On-boarding and setup, fast support."

Comentários: We are too big for no CRM, but not big enough to implement the HubSpot and Salesforce CRMs of the world. We tried those systems thinking we needed the features and analytics, but the spend and maintenance for those systems are too high. Freshsales, Freshchat, Freshmarketer, and Freshdesk make a seriously well priced and powerful system full of the features we need to produce the right results: a good relationship with customers. Freshworks' customer support is spot on. It seems no matter when I need help, they are less than a few minutes away from a solution. Freshchat is king! We've even deployed the same support structure on our website (Freshchat) and lead conversion has gone way up. It's nice to see a company have a product good enough to use themselves. I also like being able to achieve the same results for my customers as Freshworks has produced for me without major customizations.

Vantagens: I was able to easily onboard to this system from HubSpot and Salesforce. The features in this system just work. You expect something to operate in a certain way, and it just does. Mail and calendar integration is super easy and really responsive (I used both Office 365 and Google Integrations). I love email templates and sales campaigns, they make working with leads and customers so easy and are not tucked away in a corner. The UX is much better than other systems, which means my salespeople are more likely to use the CRM, which is a common problem among salespeople and CRM systems.

Desvantagens: Freshsales is right-sized for us. It lacks some of the major enterprise features of bigger CRMs; but you also don't have too many features right in the way. I'm not a huge fan of the field paging UI on leads, deals, accounts, and contacts. I get that it makes it so you can add as many fields as you want, but it's hard to navigate and organize my screen just the way I like it. I resorted to using the Edit screen though, even when I'm not necessarily editing and that works well enough. Definitely not a big deal compare to all the other awesome features.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/01/2019
Maciej N.
Freelance Credit Analyst
Serviços financeiros, Profissional autônomo
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/02/2020

"Great CRM for consultants"

Comentários: I work alone. The software meets my needs in helping me track my interactions with clients. What I like in CRM system is it's easily accessible and quick to use, so it does not slow down my activities, but instead helps me be more productive. And Freshsales does that well.

Vantagens: Pros are numerous - some of them are:
- integration with Exchange/Gmail for incoming mail,
- many plans to choose from,
- intuitive and easy to use,
- good mobile app

Desvantagens: Not many cons. What I would like to see are more integrations. Especially with Todoist for task management (I've been using Todoist for years and it is just the most accessible and streamlined task management app). I am not fully happy with the quality of customer support, but maybe I was just a bad luck (I do not require much of support).

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/02/2020
Kyrstin L.
Client Services Supervisor
Maquinário, 11-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/09/2020

"Powerful integration tools!"

Comentários: Over all I think FreshSales has been an amazing addition to our company. We have easy access to customer accounts. We can creat tickets from FreshSales right into FreshDesk.

Vantagens: I love how I can integrate my other FreshWorks software as well as quickbooks. I can seamlessly maneuver the website and find the information I need for the most part.

Desvantagens: I wish there was a place to put the customers address right on the front part of their account. We have customers all over the globe and it can sometimes be bothersome to find the customers time zone or simply address to ship their orders.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/09/2020
Avaliador Verificado
CEO
Energias renováveis e meio ambiente, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    1 /5
  • Praticidade
    2 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    2 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/03/2019

"Lots of issues w/ CRM migration + bugs"

Comentários: Overall very disappointed - we have had expensive downtime for our sales team, actual downtime from our customers not being able to use our software due to their tracking snippet and hours spent going back and forth with their support team not getting to a resolution. Amazing they have raised so much money and have not been able to address these issues. Doesn't feel like a production ready software product.

Vantagens: Liked the featureset and price and the fact that they promised full migration support from our previous CRM. Unfortunately it did not turn out as advertised.

Desvantagens: During the sales process I was told that they would provide full service assistance with migrating us from a previous CRM and this was a big reason why we picked Freshsales after a through search across the options in the market. They told us it would be completed by a certain date and then missed the deadline - my sales team had no CRM for over a week and was logging all their notes in spreadsheets! Then when the incomplete data showed up, we were missing the dates of actions along with whole categories of actions. I'm writing this 5mo later and after working with multiple support personnel from Freshsales this is still not resolved. We've also had issues with bugs in the software including their snippet which tracks website actions blocking folks from being able to login to our software 2x. Twice we've had slow performance on our web app reported (we run a software company) and our engineering team has troubleshot and pinpointed the Freshsales snippet as the source of the problem. The call feature with call recording is not usable with customers reporting choppy connection / poor connection on over 50% of calls. Numerous small bugs found in the software that affect usabiilty. We build software and it's very clear that they need improvements to their software testing process and less overpromising from their support team.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/03/2019
Ben W.
London Wine Rep
Alimentação e bebidas, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 05/10/2020

"[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is a Gem at freshsales"

Vantagens: As you would expect with a CRM software, their contact with the customer would be frequent, helpful, and sympathetic to the current situation (COVID19). FreshSales is the only place I have found this. We have tried many other CRMs and none have them have matched to the customer service we have received from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] at FreshSales.

Desvantagens: Integration was easy and uncomplicated, however I'm looking forward to new feature to expand the softwares capabilities.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 05/10/2020