Syxsense Manage

Quem usa o Syxsense Manage?

Profissionais de TI, departamentos SecOps e fornecedores de serviços gerenciados (MSPs) com 100 a 100 mil endpoints que precisam de gerenciamento avançado e segurança de endpoint em uma solução.

Conheça o Syxsense Manage

O Syxsense Secure oferece varredura de vulnerabilidades, gerenciamento de patches, além de resposta e detecção de endpoint (EDR), tudo em uma solução avançada. O Syxsense Secure usa inteligência artificial (IA) para ajudar as equipes de segurança a prever e eliminar ameaças. Experimente a supervisão em tempo real de processos mal-intencionados, quarentena automatizada de dispositivos e dados em tempo real para obter informações sobre a integridade de cada endpoint da rede.

Syxsense Manage - Informação

Syxsense

http://www.syxsense.com/

Fundada em 2012

Syxsense Manage - Preços

O Syxsense Manage não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Instalado - Mac

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Syxsense Manage

  • Agendamento de manutenção
  • Auditoria de problemas
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Gerenciamento de correções
  • Gestão de capacidades
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de estoques
  • Gestão de licenças

Ver lista completa de Ferramentas de TI

  • Bate-papo em tempo real
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compartilhamento de tela
  • Ferramentas de diagnóstico
  • Gravação de sessão
  • Questionários e feedback
  • Transferência de sessão

Ver lista completa de Programas de Assistência Remota

  • Acesso remoto
  • Agendamento
  • Backup e recuperação
  • Bate-papo ao vivo
  • CRM
  • Cobrança e faturamento
  • Gerenciamento de correções
  • Gestão de edição
  • Gestão de projetos
  • Help Desk
  • Painel

Ver lista completa de Software MSP (Provedores de Serviços Gerenciados)

  • Gerenciamento de configuração
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de requerimentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento do custo

Ver lista completa de Software de Gestão de Ativos de TI

  • Alertas/notificações
  • Aprovação Automática
  • Controle e acesso remoto
  • Correções personalizadas
  • Digitalização automática
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de toda a rede
  • Implantação Automática de Atualizações
  • Painel
  • Prioridade de Atualização
  • Scanner de vulnerabilidades
  • Teste de Atualizações

Ver lista completa de Software de Gestão de Patches Informáticos

Syxsense Manage - Alternativas

Mais alternativas ao Syxsense Manage

Syxsense Manage - Avaliações

Exibindo 5 de 32 avaliações

Geral
4,8/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,9/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Avaliador Verificado
IT Desktop Administrator
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/06/2019

"Great service and support. Evolving to fit customer needs."

Comentários: With any software, there is a learning curve and this is no exception. However, from trials of many other patching solutions, this was far and away the most intuitive . The support has helped me understand some of the more common errors and how to correct them on my end.

Vantagens: CMS has everything I was looking for in an online patching solution. The customer support is always fast and accurate, while offering fantastic solutions beyond what my questions were.

Desvantagens: The remote assistance portion lags to the point where it is not very useful. The FAQ and Help sections are high level, without many answers on more detailed questions.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/06/2019
Wilfredo L.
IT Assistant
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/07/2019

"Mid size company using Patch Manager to manage Desktop/Laptop updating policy"

Comentários: Outlook windows updates were causing issues and since wsus packages these we could not manage the updates with out a tool, since CMS we are not able to verify the update before deploying.

Vantagens: The ease of use, we have spent less time managing the program and less time assisting with issues since the deployment of CMS/ Patch Manager.

Desvantagens: Not sure yet seems to work fine on all aspects and functions

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/07/2019
Bertie P.
IT Manager
11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    3/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 10/05/2018

"Could never get things right"

Vantagens: When it worked properly, it was amazing. The UI made it very easy to deploy patching campaigns and I loved the dashboards showing patch compliance.

Desvantagens: Scheduled tasks failed often. Tried a combination of using the vRep and going agentless. Long story short, could only ever complete about 10% of all patch jobs. The site was always unbearably slow as well. We're based in Alaska so perhaps the sluggish site was just our connection back to the Verismic servers.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 10/05/2018
Shannon R.
IT Support
Serviços jurídicos, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/05/2017

"Pleasure to deal with"

Comentários: Its a great tool that I use daily and wouldnt be able to do my job without it!

Vantagens: I LOVE this software. In our organisation it is used as an assets DB, Remote control tool and its our patching tool too. As we have offices all over the country its not convenient to go down to the offices every times there is an issue nor is it cost effective for the business, so using CMS is great as we can connect the PCs/ Laptops in seconds to resolve issues and manage machines. The support staff are excellent at resolving any problems quickly and do a thorough job to make sure everything is resolved before closing down the ticket. The training staff are great too! No question is too silly and they are always happy to help with what ever issues / queries we had - IE setting up software deployments and using patch manager.
I would highly recommend CMS for small and large business. Other Verismic products are just as high quality as this one.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/05/2017
Ètienne R.
Systems Administrator
Serviços jurídicos, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/03/2020

"Syxsense patch management is instrumental in making telework happen"

Comentários: A couple of years ago, our organization saw a need to move its patch management technology, which was on-prem, to a cloud solution. As we started to transition to a mobile workforce, we quickly realized that we needed to have the same visibility into the laptops as we had into our desktops and servers. We vetted several companies. None offered the capability and simplicity of the Syxsense.

Vantagens: Syxsense is much more than a patch management solution. Syxsense gives us the ability to deploy software and provide remote assistance to our employees no matter where they are in the world.

Amid the COVID-19 pandemic, with more and more of our employees being required to work from home, Syxsense has been instrumental in making telework happen for our organization.

Desvantagens: Having a cloud solution is a huge benefit over what we were using, which was on-prem. There's nothing I like least.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/03/2020