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Quem usa o FullStory?

O FullStory visa a mercados que variam de agentes de suporte a equipes de produtos, de hackers em crescimento a engenharia. O FullStory capacita todos em uma organização para ajudar a criar a experiência online ideal.

Conheça o FullStory

O FullStory adota uma abordagem fundamentalmente diferente para entender a experiência do cliente. Um pequeno script desbloqueia uma reprodução excelente em matéria de pixels, informações automáticas, análise de funil, pesquisa e segmentação, tudo sem a necessidade de marcar manualmente o código dos sites.

Detalhes do FullStory

FullStory

https://www.fullstory.com/

Fundada em 2014

Preço do FullStory

O FullStory não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Online

Recursos do FullStory

Software Web Analytics
Gestão de campanhas
Gestão de várias plantas
Monitoramento de tempo na página
Rastreamento da interação entre usuários
Rastreamento de conversão
Rastreamento de fontes de referência
Rastreamento de palavras chave
Rastreamento de pesquisa no site
Rastreamento de páginas consultadas
Seguimento de objetivos
Análise de dados
Análise de dados preditiva
Análise de sentimentos
Análise de texto
Coleta de dados de multicanal
Gerenciamento de comentários negativos
Gestão de pesquisas/enquetes
Gestão do conhecimento
Painel
Segmentação de clientes
Para vendas
Análise de dados de elementos
Análise de dados do site
Gráficos radiais
Mapas dinâmicos
Mapas incorporáveis
Mapeamento comportamental
Mapeamento territorial
Painel
Para ciência
Alertas de áreas problemáticas
Análise de concorrentes
Ferramentas de pesquisa de palavras chave
Gerenciamento de links
Gestão de conteúdo
Indicadores de desempenho

Avaliações do FullStory

Exibindo 5 de 53 avaliações

Geral
4,5/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,4/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,1/5
Frank R.
Co-Founder, CTO and Product Lead
Hotelaria, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/01/2019

"Fullstory ushers in a new era of live data analytics"

Comentários: The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Vantagens: The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Desvantagens: There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/01/2019
Thomas C.
Director
Software, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/11/2019

"State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase"

Comentários: Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Vantagens: It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Desvantagens: Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception. First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/11/2019
Monish K.
senior software engineer
Software, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2020

"Track the User session and watch them use your product to identify there pain points"

Comentários: FullStory has been a really useful tool for analysing the user experience on the Website

Vantagens: FullStory records the live session of the user who uses the fullstory integrated web application, It records lots of other useful metrics which can be used for analysis these metrics can be customised, The integration of fullStory to the product is simple and easy due to the good documentation an good customer support, The FullStory provides some inbuilt analysis trends which is pretty useful, FullStory provides API's for data extraction,

Desvantagens: I wold like to move the metric data collected to a analytic platform like tableau, which is not achievable right now, i recommend fullStory to provide a inbuilt environment such as tableau for further analysis on the data collected, The metrics stored dose not last for a longer than 90 to 100 days, so we had to write java code to move data from fullStory to databases, fullStory has provided api's to support this data movement

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2020
Bharath A.
Director - Marketing
Software, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/08/2017

"Too pricey for the features and functionality it supports"

Vantagens: Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Desvantagens: For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/08/2017
Avaliador Verificado
Thailand Country Manager
Jogos e cassinos, 201-500 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/09/2019

"Fullstory- a complete story of what your customers are doing onsite"

Comentários: Help a lot in determining the specific market segmentation behavior, which helped us decide what our market was missing. Good tool to learn about users behavior and how to adapt to their needs and make their experience much better.

Vantagens: Like the overall product where you could see what the users where doing onsite where it be rage clicks, missed content, and where the user came from. You can also customize metrics to your preference, thus upon logging in you can head direct to that group of chosen metrics to see the overall performance or status each day. Lots of metrics and variable to choose and monitor, which helps in making decisions. Software has a summary section also which is great, analytics and trends are very useful and you can also integrate into jira for reports and decision making.

Desvantagens: It was pretty complete, not much to dislike. Although having slow internet would make viewing the video replays a bit slow to upload and watch one by one.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/09/2019