Quem usa o FullStory?

O FullStory visa a mercados que variam de agentes de suporte a equipes de produtos, de hackers em crescimento a engenharia. O FullStory capacita todos em uma organização para ajudar a criar a experiência online ideal.

Conheça o FullStory

O FullStory adota uma abordagem fundamentalmente diferente para entender a experiência do cliente. Um pequeno script desbloqueia uma reprodução excelente em matéria de pixels, informações automáticas, análise de funil, pesquisa e segmentação, tudo sem a necessidade de marcar manualmente o código dos sites.

FullStory - Informação

FullStory

https://www.fullstory.com/

Fundada em 2014

FullStory - Vídeo
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FullStory - Visão geral de preços

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FullStory: implantação e suporte

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do FullStory

  • Animação
  • Mapas térmicos
  • Para dispositivos móveis
  • Para sites
  • Pesquisa de usuário
  • Prototipagem
  • Registro de atividade da tela
  • Testes de usabilidade
  • Testes não moderados
  • Trajetórias dos usuários

Ver lista completa de Ferramentas UX

  • Gestão de campanhas
  • Gestão de várias plantas
  • Monitoramento de tempo na página
  • Rastreamento da interação entre usuários
  • Rastreamento de conversão
  • Rastreamento de fontes de referência
  • Rastreamento de palavras chave
  • Rastreamento de pesquisa no site
  • Rastreamento de páginas consultadas
  • Seguimento de objetivos

Ver lista completa de Software Web Analytics

  • Análise de dados
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Coleta de dados de multicanal
  • Gerenciamento de comentários negativos
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão do conhecimento
  • Painel
  • Segmentação de clientes

Ver lista completa de Software de Experiência do Cliente

  • Para vendas
  • Análise de dados de elementos
  • Análise de dados do site
  • Gráficos radiais
  • Mapas dinâmicos
  • Mapas incorporáveis
  • Mapeamento comportamental
  • Mapeamento territorial
  • Painel
  • Para ciência

Ver lista completa de Software de Mapa de Calor

  • Alertas de áreas problemáticas
  • Análise de concorrentes
  • Ferramentas de pesquisa de palavras chave
  • Gerenciamento de links
  • Gestão de conteúdo
  • Indicadores de desempenho

Ver lista completa de Software de Otimização de Websites

FullStory - Alternativas

Mais alternativas ao FullStory

FullStory - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,6/5

Pontuação média

Praticidade 4,4
Atendimento ao cliente 4,4
Recursos 4,4
Relação qualidade/preço 4,1

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Frank R.
Co-Founder, CTO and Product Lead
Hotelaria, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/01/2019

"Fullstory ushers in a new era of live data analytics"

Comentários: The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Vantagens: The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Desvantagens: There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/01/2019
Thomas C.
Director
Software, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    2 /5
  • Relação qualidade/preço
    1 /5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/11/2019

"State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase"

Comentários: Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Vantagens: It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Desvantagens: Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception. First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/11/2019
Bharath A.
Director - Marketing
Software, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/08/2017

"Too pricey for the features and functionality it supports"

Vantagens: Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Desvantagens: For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/08/2017
Avaliador Verificado
Analyst
Serviços financeiros, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/09/2020

"Can't Imagine Not Having It"

Comentários: One major benefit is debugging. It makes the process way faster because we don't always have to re-create the scenario to see what happened. Another major benefit is that it helps us understand the psychology of our customers. What makes sense to them, what doesn't, what frustrates them, etc. FullStory has a neat "RageClick" tracking feature. 10/10 would recommend.

Vantagens: Once my company got FullStory, I couldn't imagine a world without it. How can you *really* tell what your customers are doing? Reviewing at a list of events is just not adequate, and FullStory solves this problem. It's extremely intuitive and flexible. You can change the speed, skip inactivity, leave comments inside the videos, and much more. Plus, they have integration with a variety of analytical platforms, like Heap.

Desvantagens: Occasionally, the reconstructed videos of user behavior are misleading. One serious issue is the inability to see iframes, but there's probably nothing anyone can do about that. I've also noticed that dropdowns don't always appear as they should. This makes it difficult to determine which options the user is actually seeing. The way they portray the user zooming-in is also a little disorienting.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/09/2020
Monish K.
senior software engineer
Software, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2020

"Track the User session and watch them use your product to identify there pain points"

Comentários: FullStory has been a really useful tool for analysing the user experience on the Website

Vantagens: FullStory records the live session of the user who uses the fullstory integrated web application, It records lots of other useful metrics which can be used for analysis these metrics can be customised, The integration of fullStory to the product is simple and easy due to the good documentation an good customer support, The FullStory provides some inbuilt analysis trends which is pretty useful, FullStory provides API's for data extraction,

Desvantagens: I wold like to move the metric data collected to a analytic platform like tableau, which is not achievable right now, i recommend fullStory to provide a inbuilt environment such as tableau for further analysis on the data collected, The metrics stored dose not last for a longer than 90 to 100 days, so we had to write java code to move data from fullStory to databases, fullStory has provided api's to support this data movement

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2020